eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Nowym Dworze Gdańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-18

Nowy Dwór Gdański: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Nowym Dworze Gdańskim
Numer ogłoszenia: 33447 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gminy Nowy Dwór Gdański , ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472401, faks 055 2472405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Nowym Dworze Gdańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej rewitalizacji przestrzeni miejskiej w Nowym Dworze Gdańskim: 1) Zagospodarowanie terenów zielonych przy Żuławskim Ośrodku Kultury i Żuławskim Parku Historycznym; 2) Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Wejhera i Sikorskiego; 3) Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie ulicy Warszawskiej; 4) Odnowa parku przy ulicy Drzymały; 5) Utworzenie strefy bezpieczeństwa w rejonie ulic Kopernika i Wejhera poprzez przebudowę tych ulic. Ad 1) Zagospodarowanie terenów zielonych przy Żuławskim Ośrodku Kultury i Żuławskim Parku Historycznym w Nowym Dworze Gdańskim, w tym: scena letnia, oświetlenie terenu oraz roboty budowlane na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i przygotowanie terenu: - demontaż lamp parkowych oraz istniejącej sieci energetycznej; - rozbiórka nawierzchni z płytek chodnikowych na istniejących ciągach pieszych; - rozbiórka nawierzchni parkingu i terenów utwardzonych wokół budynku ŻOK; - pozostałe roboty towarzyszące; b) prace branży ogólnobudowlanej wraz z projektowaniem (Uwaga! Zakłada sie opracowanie projektu wykonawczego przez dostawce fontanny - w projekcie zamieszczono rozwiązania ogólne.): - wykonanie żelbetowej misy i płyty dennej fontanny; - wykonanie kładek w misie fontanny; - wykonanie komory technologicznej; - budowa instalacji zasilającej, automatyki i oświetlenia podwodnego fontanny; - budowa instalacji technologicznych fontanny; c) prace montażowe i ogólnobudowlane: - montaż urządzeń rekreacyjnych na placu zabaw oraz innych elementów małej architektury; - budowa sceny letniej; - budowa oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego miasteczka ruchu drogowego (wg projektu wykonawczego); - wykonanie ogrodzenia okalającego projektowany obszar od strony rzeki Tugi; - wykonanie prac remontowych dla wszystkich schodów zewnętrznych, murków oporowych oraz świetlików okiennych z wyjątkiem wejść głównych do budynku Starostwa i ŻOK; - wykonanie zagospodarowania terenów zielonych (wg projektu, wykonawczego) wraz z obsianiem i pierwszym koszeniem trawników; - pozostałe roboty towarzyszące; d) prace branży drogowej: - wykonanie nowych ciągów pieszych i utwardzeń terenu wraz z oraz nawierzchni parkingiem przed budynkiem Starostwa wraz z regulacją i ewentualną naprawą wszelkich istniejących i nowo wykonanych studzienek sieciowych; e) prace branży elektroenergetycznej: - budowa przyłącza i linii kablowej oraz oświetlenia terenów zielonych / ciągów pieszych; - budowa przyłącza energetycznego fontanny; - budowa przyłącza, linii kablowej i montaż oświetlenia, pełniących funkcję iluminacji budynków starostwa oraz budynku ŻOK; - budowa przyłącza i instalacji zasilających i oświetleniowych Sceny Letniej; f) prace branży sanitarnej: - budowa nowego przyłącza wody do fontanny; - budowa przyłącza kanalizacji deszczowej do fontanny. Zamawiający informuje, ze posiada aktualne pozwolenie na budowę nr 2-80/09, wydane przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim na w/w inwestycję z dnia 15.07.2009r. Ad 2) Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Wejhera i Sikorskiego (skwer w rejonie ulic Sikorskiego i Wejhera) obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; b) prace montażowe i ogólnobudowlane: - wykonanie budynku Informacji Turystycznej w konstrukcji aluminiowej; - wykonanie pergoli w konstrukcji drewnianej; - montaż elementów małej architektury; - wykonanie szczelnego, żelbetowego zbiornika buforowego dla fontanny wraz z zabezpieczeniem wykopów i obniżeniem zwierciadła wody gruntowej na czas realizacji prac; - wykonanie zagospodarowania terenów zielonych wraz z obsianiem i pierwszym koszeniem trawników; - pozostałe roboty towarzyszące; c) prace branży drogowej: - wykonanie nowych ciągów pieszych i utwardzeń terenu wraz z regulacją wszelkich istniejących i nowo wykonanych studzienek sieciowych; - pozostałe roboty towarzyszące; d) prace branży elektroenergetycznej: - budowa przyłącza, instalacji zasilającej, automatyki i oświetlenia podwodnego fontanny; - budowa przyłącza, linii kablowej oraz oświetlenia skweru; - budowa przyłącza i instalacji wewnętrznej budynku PIT; - pozostałe roboty towarzyszące; e) prace branży sanitarnej: - wykonanie przyłącza wody do fontanny i budynku PIT; - budowa instalacji technologicznej fontanny; - budowa przyłączy, sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej dla skweru / fontanny i budynku PIT; - budowa wewnętrznych instalacji sanitarnych dla budynku PIT; - pozostałe roboty towarzyszące; f) pozostałe roboty niewymienione powyżej, wynikające z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga! Na budowę budynku Punktu Informacji Turystycznej należy prowadzić osobny Dziennik Budowy i odrębnie ją fakturować. Budowa Punktu Informacji Turystycznej stanowi element innego projektu, dofinansowanego w ramach tego samego programu i funduszu co Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w Nowym Dworze Gdańskim; projekt ten nosi nazwę: Kampania Promocyjna Żuław. Zamawiający informuje, że posiada aktualne pozwolenie na budowę nr 2-42/09, wydane przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim na w/w inwestycję z dnia 06.05.2009 r. Ad 3) Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie ulicy Warszawskiej (utworzenie 1 parku) obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze; b) prace montażowe i ogólnobudowlane: - montaż urządzeń rekreacyjnych na placu zabaw oraz innych elementów małej architektury; - wykonanie murków zewnętrznych; - wykonanie zagospodarowania terenów zielonych wraz z obsianiem i pierwszym koszeniem trawników; - pozostałe roboty towarzyszące; c) prace branży drogowej: - wykonanie ciągów pieszych / ścieżek rowerowych i utwardzeń terenu i zjazdów z dróg publicznych; - pozostałe roboty towarzyszące; d) prace branży elektroenergetycznej: - budowa przyłącza, linii kablowej oraz oświetlenia terenów zielonych; - budowa przyłącza, linii kablowej, oświetlenia ciągów pieszych / ścieżek rowerowych oraz murków; - pozostałe roboty towarzyszące; e) pozostałe roboty niewymienione powyżej, wynikające z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że posiada aktualne pozwolenie na budowę nr 2-41/09, wydane przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim na w/w inwestycję z dnia 06.05.2009r. Ad 4) Odnowa parku przy ulicy Drzymały w Nowym Dworze Gdańskim, w tym: budowa pomostu spacerowego, linii kablowej oświetlenia terenu, trzech pergoli - altan, na terenie działek nr 500/2, 389, 502 w Nowym Dworze Gdańskim, obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: - demontaż lamp parkowych oraz istniejącej sieci energetycznej; - rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej na istniejących ciągach pieszych (kostka do ponownego wbudowania); - pozostałe roboty towarzyszące; b) prace montażowe i ogólnobudowlane: - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego oraz trapu bulwarowego wzdłuż nabrzeża; - wykonanie pergoli w konstrukcji drewnianej; - montaż elementów małej architektury; - wykonanie zagospodarowania terenów zielonych wraz z obsianiem i pierwszym koszeniem trawników; - pozostałe roboty towarzyszące; c) prace branży hydrotechnicznej: - nadbudowa istniejącego oczepu wieńczącego żelbetowe umocnienie nabrzeża rzeki Tugi; - montaż elementów wyposażenia nabrzeża do cumowania niewielkich jednostek pływających; - pozostałe roboty towarzyszące; d) prace branży drogowej: - wykonanie nowych ciągów pieszych i utwardzeń terenu z wykorzystaniem kostki rozbiórkowej; - pozostałe roboty towarzyszące; e) prace branży elektroenergetycznej: - budowa przyłącza i linii kablowej oraz oświetlenia terenów zielonych / ciągów pieszych; - pozostałe roboty towarzyszące; f) pozostałe roboty niewymienione powyżej, wynikające z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że posiada aktualne pozwolenie na budowę nr 2-132/09, wydane przez Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim na w/w inwestycję z dnia 26.10.2009r. Ad 5) Utworzenie strefy bezpieczeństwa w rejonie ulic Kopernika i Wejhera poprzez przebudowę tych ulic obejmuje: a) ul. Kopernika: - przebudowę 204 mb istniejącej nawierzchni ulicznej na powierzchni 938,93 m2; - przebudowę chodników 904,60 m2; - przebudowę istniejącego wodociągu na długości 207 mb; - budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego NN 0,4 kv; b) ul. Wejhera: - przebudowę 171 mb istniejącej nawierzchni ulicy na powierzchni 1167,70 m2; - przebudowę chodników 850 m2; - przebudowę istniejącego wodociągu na długości 193,50 mb; - budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego NN 0,4 kv. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, będące załącznikami do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze SIWZ wraz z załączonymi dokumentami. 4. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania zamówienia i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon oraz zajęcie pasa drogowego. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 6. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 8. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Żuławski Bank Spółdzielczy Nowy Dwór Gdański Nr 89 8306 0003 0000 8006 2000 0040 w tytule: Wadium - Rewitalizacja przestrzeni miejskiej ZP.RC/341-2/10. 5. Gwarancje i poręczenia złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 6. Oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty lub złożyć w Referacie Budżetowo - Księgowym Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim (pokój nr 16). 7. Warunki zwrotu, zatrzymania oraz żądania ponownego wniesienia wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zapewnią realizację zamówienia w oparciu o wiedzę i doświadczenie wynikające z wykonania - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i z prawidłowym ukończeniem - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 4 500 000 zł, obejmującej: roboty drogowe, roboty ziemne, roboty ogólnobudowlane, w tym konstrukcyjne żelbetowe; 2) jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 300 000 zł, polegającej na wykonaniu robót hydrotechnicznych w nurcie rzeki i/lub kanału; 3) jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 300 000 zł, na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków i/lub znajdującym się w ewidencji zabytków; 4) jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 200 000 zł, polegającej na budowie i/lub przebudowie sieci energetycznych; 5) jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 200 000 zł, obejmującej zagospodarowanie terenów zielonych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w wykonywaniu zamówienia zapewnią uczestnictwo: 1) co najmniej jednej osoby - przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającej przynajmniej 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy; 2) co najmniej jednej osoby - przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającej przynajmniej 2 lata doświadczenia jako kierownik robót; 3) co najmniej jednej osoby - przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w specjalności sieci wodno-kanalizacyjnych - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci wodno-kanalizacyjnych, posiadającej przynajmniej 2 lata doświadczenia jako kierownik robót; 4) co najmniej jednej osoby - przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych - posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, posiadającej przynajmniej 2 lata doświadczenia jako kierownik robót.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają lub będą posiadali środki finansowe i/lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000 zł ; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5 000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, określające jego zakres i upoważnienie do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz informację, że jest ono obowiązujące dla danego postępowania, podpisane przez osobę(-y) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastonowydwor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, pokój nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Wejhera 3, sekretariat (pokój nr 17).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.