eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Koronowo: Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie
Numer ogłoszenia: 334194 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Wąskotorowa 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 785 901 201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgosir.koronowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego energii elektrycznej. Energia ma być dostarczana do następujących obiektów zarządzanych przez Zamawiającego: 1.Hala Widowiskowo-Sportowa - ul. Waskotorowa 4, 86-010 Koronowo, 2.Kompleks boisk sportowych Moje Boisko Orlik 2012, ul. Pomianowskiego 16, 86-010 Koronowo, 3.Stadion Miejski w Koronowie, ul. Klasztorna 8, 86-010 Koronowo, 4.Plaża Miejska w Pieczyskach, Pieczyska, 86-010 Koronowo, 5.Tereny Rekreacyjno-Sportowe - Gród Tuszyny, ul. Szosa Kotomierska, osiedle Tuszyny, 86-010 Koronowo. Dostawa energii ma być świadczona przez okres 36 miesięcy, od dnia 1 stycznia 2010 roku do dnia 31 grudnia 2012 roku. Szacunkowe całościowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2009r. w w/w obiektach wynosi 131 150 kWh 2.2 Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną na potrzeby własne jako odbiorca końcowy. 2.3 Wykonawca, po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu zamówienia, wystawi jedną fakturę miesięczną, na której wyszczególnione będą opłaty z tytułu sprzedaży energii elektrycznej, z rozbiciem na poszczególne obiekty, do których dostarczana będzie energia elektryczna, na podstawie wskazań układu pomiarowego. Wspomniane opłaty z tytułu sprzedaży energii elektrycznej będą wyłącznymi opłatami, jakie ponosić będzie Zamawiający. 2.4 Wykonawca posiada ważną i obowiązującą Generalną Umowę Dystrybucyjną zawartą z właściwym Zamawiającemu Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 2.5 Wykonawca posiada koncesję na obrót energię elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2.6 Zamawiający upoważnia Wykonawcę do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o wyborze Dostawcy Energii Elektrycznej operatorowi systemu dystrybucyjnego. 2.7 Miejscem dostarczania energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczeń w złączu w kierunku instalacji odbiorcy. 2.8 Miejsce dostarczania energii elektrycznej jest jednocześnie granicą eksploatacji urządzeń oraz miejscem rozgraniczenia własności sieci elektroenergetycznych Przedsiębiorstwa Energetycznego i instalacji Zamawiającego. 2.9 Jednostrefowe rozliczanie zobowiązań (stałe ceny jednostkowe przez całą dobę) wynikających z tytułu zarówno dostawy energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie według jednego, wspólnego półpośredniego układu pomiarowo - rozliczeniowego. Zamawiający nie przewiduje zainstalowania dodatkowego układu pomiarowego z tytułu świadczenia usługi dystrybucji oraz dostawy energii elektrycznej przez dwa odrębne podmioty. 2.10 Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot zamówienia w sposób zgodny z obowiązującym prawem a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: - Ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku (tj. Dz. U. z 2006 roku, nr 89 poz. 625 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 roku, nr 93, poz. 623), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007 roku w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2007 roku, nr 128, poz. 895). W chwili obecnej Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla obiektów zarządzanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie jest ENEA Operator Sp. z o.o. Charakterystyka energetyczna poszczególnych obiektów: 1. Hala Widowiskowo-Sportowa w Koronowie: szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2009 roku do 31.12.2009roku - 105 000 kWh moc umowna - Pu= 153 kW grupa taryfowa - C21 miejsce przyłączenia - złącze kablowo-pomiarowe na budynku hali moc przyłączeniowa - Pp= 153 kW grupa przyłączeniowa - IV maksymalna moc umowna - Pu max = 153 kW miejsce dostarczania energii - zaciski kabla na podstawach bezpiecznikowych w złączu kablowo-pomiarowym na budynku hali zabezpieczenie po stronie OSD 250A zabezpieczenie po stronie Odbiorcy: - wkładka bezpiecznikowa BM 50 A - układ sieci TN-C współczynnik mocy - tg fi=0,4 układ pomiarowo-rozliczeniowy: - przekładnik prądowy 250/5 A/A - liczniki rozliczeniowe: jednostrefowy energii czynnej z elektronicznym wskaźnikiem mocy maksymalnej, jednostrefowy energii biernej pobranej, jednostrefowy energii biernej oddanej. 2. Kompleks boisk sportowych Moje Boisko Orlik 2012: szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2009 roku do 31.12.2009 roku - 22 000 kWh moc umowna - Pu= 27 kW grupa taryfowa - C11 miejsce przyłączenia - złącze kablowo -pomiarowe w granicy działki moc przyłączeniowa - Pp= 27 kW grupa przyłączeniowa - V maksymalna moc umowna - Pu max = 27 kW miejsce dostarczania energii - zaciski na listwie zaciskowej w złączu zintegrowanym z układem pomiarowo-rozliczeniowym zabezpieczenie po stronie OSD - zabezpieczenie przedlicznikowe 3 x 63 A zabezpieczenie po stronie Odbiorcy: - wkładka bezpiecznikowa BM współczynnik mocy - tg fi=0,4 układ pomiarowo-rozliczeniowy: - jednostrefowy licznik trójfazowy energii czynnej; 3. Stadion Miejski w Koronowie: szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2009 roku do 31.12.2009 roku - 3100 kWh moc umowna - Pu= 11 kW grupa taryfowa - C11 miejsce przyłączenia - złącze kablowo-pomiarowe w ścianie budynku moc przyłączeniowa - Pp= 11 kW grupa przyłączeniowa - V maksymalna moc umowna - Pu max = 11 kW miejsce dostarczania energii - zaciski kabla na podstawach bezpiecznikowych w złączu kablowo-pomiarowym zabezpieczenie po stronie OSD - zabezpieczenie przedlicznikowe 3 x 63 A zabezpieczenie po stronie Odbiorcy: - wkładka bezpiecznikowa BM 6 x 25 A współczynnik mocy - tg fi=0,4 układ pomiarowo-rozliczeniowy: - jednostrefowy licznik trójfazowy energii czynnej; 4. Plaża w Pieczyskach: szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2009 roku do 31.12.2009 roku - 500 kWh moc umowna - Pu= 12 kW grupa taryfowa - C11 miejsce przyłączenia - złącze kablowo-pomiarowe przy plaży obok posterunku Policji moc przyłączeniowa - Pp= 12 kW grupa przyłączeniowa - V maksymalna moc umowna - Pu max = 12 kW miejsce dostarczania energii - zaciski kabla na podstawach bezpiecznikowych w złączu kablowo-pomiarowym zabezpieczenie po stronie OSD zabezpieczenie przedlicznikowe 63 A zabezpieczenie po stronie Odbiorcy: - wkładka bezpiecznikowa BM 3x20 A współczynnik mocy - tg fi=0,4 układ pomiarowo-rozliczeniowy: - jednostrefowy licznik trójfazowy energii czynnej; 5. Tereny Rekreacyjno-Sportowe - Gród Tuszyny: szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2009 roku do 31.12.2009 roku - 550 kWh moc umowna - Pu= 14 kW grupa taryfowa - C11 miejsce przyłączenia - złącze kablowo-pomiarowe na granicy działki moc przyłączeniowa - Pp= 14 kW grupa przyłączeniowa - V maksymalna moc umowna - Pu max = 14 kW miejsce dostarczania energii - zaciski kabla na podstawach bezpiecznikowych w złączu kablowo-pomiarowym zabezpieczenie po stronie OSD - zabezpieczenie przedlicznikowe 3 x 63 A zabezpieczenie po stronie Odbiorcy: - wkładka bezpiecznikowa BM 3 x 32 A ( trójfazowe ) i BM 3 x 25 A ( jednofazowe ) współczynnik mocy - tg fi=0,4 układ pomiarowo-rozliczeniowy: - jednostrefowy licznik trój fazowy energii czynnej;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wy­konania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 wymagane jest posiadanie: - koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3. 4.2.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.4..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: a.Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (podstawa prawna: art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku prawo energetyczne, Dz. U. z 2006 r., nr 89, poz. 625 z późn. zm.). 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien załączyć: a.oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do SWIZ, b.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, ze dostawy te zostały wykonanie należycie - załącznik nr 6 do SIWZ, 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyc: a.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.1.4 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.4 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) d.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koronowo.pl/?app=przetargi&nid=3725&y=2009&status=1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie, ul. Wąskotorowa 4, 86 - 010 Koronowo, pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 14:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie, ul. Wąskotorowa 4, 86 - 010 Koronowo, pokój nr 4..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.