eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych w budynku głównym Wydziału Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej. Oznaczenie sprawySZP - 371/2/32/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Biała Podlaska: Wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych w budynku głównym Wydziału Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej. Oznaczenie sprawy: SZP - 371/2/32/2013
Numer ogłoszenia: 334056 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304518 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu, ul. Akademicka 2, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3428712, faks 83 3428712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych w budynku głównym Wydziału Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej. Oznaczenie sprawy: SZP - 371/2/32/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i modernizacji ciągów komunikacyjnych - wejścia do budynku, korytarza wraz z portiernią oraz barierek schodów - na parterze budynku głównego Wydziału Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: - wymianę stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, opaskami i okuciami - materiały dostarcza Zamawiający, - wymianę podokienników lastryko na podokienniki z agglomarmuru, - zamurowanie wnęk podokiennych, poszerzenie otworów, obmurowanie rur hydrantowych, - uzupełnienie tynków po robotach murarskich, - osadzenie nadproży nad otworem w ścianie, - uzupełnienie posadzek z gresu i cokolików, - zeskrobanie usunięcie istniejących powłok malarskich - emulsyjnych i olejnych, przygotowanie powierzchni pod tynki cienkowarstwowe, - wykonanie tynków cienkowarstwowych mineralnych na istniejących tynkach cementowo - wapiennych - na stropach i ścianach, - wykonanie obudowy podciągów i instalacji z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie stalowym, - malowanie tynków cienkowarstwowych na ścianach i stropach farbami lateksowymi, - malowanie barierek schodowych, - montaż pochwytu z drewna dębowego na barierkach, - wykonanie lekkiej zabudowy aluminiowej portierni - z oknem podawczym i półką od strony korytarza, - dostarczenie i montaż we wnęce podłogowej wycieraczek szczotkowych aluminiowych, - wymianę grzejników żeliwnych na aluminiowe, - wymianę rur wodociągowych i c.o. oraz ich zakrycie w ścianach (w bruzdach), - wymianę szafek hydrantowych wraz z wyposażeniem, - wywiezienie i utylizację gruzu oraz odpadów. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) wraz z rysunkiem, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa MONTER Andrzej Tarasiuk, ul. Janowska 34/2, 21-543 Konstantynów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109635,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100096,49

  • Oferta z najniższą ceną: 100096,49 / Oferta z najwyższą ceną: 105407,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.