eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Budowa hali sportowej przy Powiatowym Zespole Szkół w Obornikach Śląskich. przy ul. Parkowej 8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Trzebnica: Budowa hali sportowej przy Powiatowym Zespole Szkół w Obornikach Śląskich. przy ul. Parkowej 8.
Numer ogłoszenia: 334026 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Trzebnicki , ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, tel. 071 3120901 w. 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej przy Powiatowym Zespole Szkół w Obornikach Śląskich. przy ul. Parkowej 8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie hali sportowej przy Powiatowym Zespole Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich. przy ul. Parkowej 8 Zaprojektowano jednokondygnacyjny budynek wolnostojący. Wydzielono w bryle wyższą część zawierającą pomieszczenie areny, przykrytą dachem dwuspadkowym i niższą część zaplecza sali, przykrytą dachem płaskim. Podstawowe dane liczbowe - kubatura całkowita 3680,6 m3 - wysokość budynku 9,30 m - powierzchnia zabudowy 634,5 m2 - powierzchnia netto 561,2 m2 -Rozwiązanie funkcjonalno- przestrzenne Zaprojektowano jednokondygnacyjny budynek wolnostojący. Wszystkie pomieszczenia bu-dynku, z wyjątkiem kotłowni gazowej z wejściem z zewnątrz, są dostępne z korytarza prze-biegającego wzdłuż pomieszczenia Sali. Ze względu na brak łącznika z budynkiem szkoły zaprojektowano szatnię na ubrania wierzchnie bezpośrednio przy głównym wejściu do bu-dynku. -Forma architektoniczna i dostosowanie do otaczającej architektury Zaprojektowano jednokondygnacyjny budynek wolnostojący. Wydzielono w bryle wyższą część zawierającą pomieszczenie areny o wymiarach konstrukcyjnych 24m x 12m, przykrytą dachem dwuspadkowym, oraz niższą część zaplecza sali, przykrytą dachem płaskim. Przyjęto nachylenie dachu hali 20 stopni, będące wypadkową nachylenia dachów istniejącego budynku szkoły (12 - 22 stopni). Bryłę budynku podzielono poziomo na dwie części. Pierwsza o wysokości 4m nawiązuje zwieńczeniem do wysokości ściany sąsiadującego budynku domu dziecka, a także do pozio-mu pośredniego gzymsu budynku szkoły. Zaprojektowano w niej klasycyzujące, zdwojone układy okien o proporcjach powierzchni ściany do powierzchni otworów zbliżonej do wystę-pującej na istniejącym budynku szkoły. Niewielką powierzchnię okien zrekompensowano pełnym przeszkleniem wyższej części hali, w której zaprojektowano szklaną ścianę osłonową o konstrukcji aluminiowej. Fragmenty takiej ściany przewidziano także w przyziemiu, przy wejściach do budynku. Dach hali, o konstrukcji stropodachu lekkiego, pokryty papą termo-zgrzewalną (jak na budynku istniejącym), zaprojektowano bez szerokich okapów występują-cych na budynku szkoły, ze względu na jego masywność (przewidywana grubość wraz war-stwą konstrukcyjną: 35cm) powodującą zdecydowaną odmienność wyrazu architektoniczne-go. Problem nawiązania do architektury dachu budynku istniejącego rozwiązano projektując szerokie, ażurowe osłony przeciwsłoneczne przy ścianach szczytowych. Ich lekkość nawiązu-je do proporcji szerokich okapów budynku szkoły i równocześnie stanowi współczesną para-frazę elementów ażurowych występujących w ich szczytach, bez dosłownego ich kopiowa-nia. Kalenicę dachu hali zaprojektowano na wysokości bezwzględnej identycznej z główną kalenicą budynku szkoły. Kolorystyka budynku nawiązuje do kolorystyki istniejącego budynku szkoły. -Rozwiązania materiałowo- budowlane Konstrukcję dachu hali założono jako stalową. Zaprojektowano dźwigary stalowe o rozpięto-ści 12,00 m, w rozstawie 6,00 m, na słupach żelbetowych. Konstrukcja pokrycia : stropodach lekki na konstrukcji z blachy trapezowej nad halą, oraz stropodach pełny żelbetowy nad pomieszczeniami zaplecza. Konstrukcja nośna stóp i ław fundamentowych, ścian fundamentowych i stropu: żelbetowa.. Ściany zewnętrzne murowane, warstwowe, wykończone tynkiem na siatce metodą lekką- mokrą. Okna i drzwi zewnętrzne: aluminiowe lub z PVC (mniejsze okna) wg opracowania w proj. Wykonawczym. Drzwi wewnętrzne- stalowe drewnopodobne. Ściany wewnętrzne nośne i działowe: murowane. Ściany wewnętrzne szczytowe Sali gimnastycznej, oraz słupy żelbetowe Sali należy obudo-wać od wnętrza cegłą licówką grub. 10cm z zaokrąglonymi narożnikami, do poziomu górne-go pasa okien. Posadzka głównej areny sportowej: drewniana na ruszcie sprężystym drewnianym. -Wyposażenie Sali gimnastycznej Salę przewiduje się przystosować do rozgrywania następujących gier zespołowych: koszy-kówka (niewymiarowa), siatkówka, badminton, Salę planuje się wyposażyć w: - drabinki gimnastyczne przyścienne 18 sztuk - drabiny sznurowe: dwie sztuki - liny i drążki pionowe: 4 sztuki - drążki gimnastyczne przyścienne: 2 sztuki - tablice do koszykówki na ścianach szczytowych- opuszczane: 2 sztuki - tablica do koszykówki na ścianie bocznej: 1 sztuka - uchwyty do siatki na sześciu poziomach w ścianach bocznych do gry w siatkówkę i mini-siatkówkę wzdłuż Sali: 1 komplet - słupki z uchwytami do siatki na sześciu poziomach, oraz uchwyty do siatki na sześciu po-ziomach w ścianach szczytowych do gry w siatkówkę i mini-siatkówkę wszerz Sali. - tablicę wyników: 1 sztuka Szczegółowe rozwiązania urządzeń wg projektu wykonawczego. Okna i drzwi przeszklone sali gimnastycznej szklone szkłem bezpiecznym, odpornym na ude-rzenie piłką. Oświetlenie Sali lampami odpornymi na uderzenia piłką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: -dokumentacja projektowa; -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Uwaga: Jeżeli w dokumentacji projektowej przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została na-zwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w odniesieniu do określonych w niej materiałów, urządzeń itp., Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przy-kładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. rów-noważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: a) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 45 000 zł. (słow-nie: czterdzieści pięć tysięcy zł). b) Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu (przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego), -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). c) W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przele-wem na konto Starostwa Powiatowego w Trzebnicy: -Bank Spółdzielczy w Trzebnicy, nr: 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. d) W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu na-leży złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zama-wiającego w Wydziale Finansowym pok. nr 12. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, z uwzględnieniem pkt e). e) Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą kopię dowodu wniesienia wadium należy załą-czyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w kopercie opisanej oryginał dowodu wniesienia wadium. f) Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: -upłynął termin związania ofertą; -zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, -zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnię-te lub upłynął termin do ich wnoszenia. g) Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, na pisemny wniosek Wykonawcy z za-strzeżeniem pkt. j): -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który został wykluczony z postępowania, -którego oferta została odrzucona. h) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na ich wniosek w wyniku wykluczenia ich z postępowania lub od-rzucenia ich oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważ-niono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego i) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wy-nikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, po-mniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pie-niędzy na rachunek Wykonawcy. j) Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy składają ważną i odpowiednią ofertę oraz: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wy-konania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, t.j. spełniają niżej wymienione warunki: -dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: -min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie robót budowlanych oraz przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; -wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przed-miot zamówienia (t.j budynki o kubaturze min 3.000 m3, o wartości min. 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) brutto każde zadanie) -wykonali w/w zadania należycie, -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 500 000 zł (słow-nie: pięćset tysięcy złotych), -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę min. 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). -zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP, załączą dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 1, 5 i/lub 5a, 6 ust. 3 pkt 2,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Mini-strów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających speł-nianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, ja-kich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z późn. zm.). -oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. Każdy z wykonawców winien dokonać wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyska-nia wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumen-tach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświad-czeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP, wezwie Wykonawców którzy w okre-ślonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli wymagane oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy do ich uzupeł-nienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Za-mawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składa-nia ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1; b) Formularz elementów rozliczeniowych - załącznik nr 2; c) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 3; d) Dowód wniesienia wadium (w przypadku formy pieniężnej - potwierdzenie przelewu środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form - wadium oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Finansowym, pokój nr 12 zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą kopię dowodu wniesienia wadium winien załączyć do oferty. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić w kopercie opisanej oryginał dowodu wniesienia wadium i załączyć do oferty; e) Dokumenty wymienione w §1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 1, 5 i/lub 5a, 6, ust. 3 pkt 2,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 z póżn. zm.), tj: W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre-ślonej działalności: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego po-twierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Spo-łecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowot-ne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wysta-wione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadają-cych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wyko-nania - wg załącznika nr 4 - dokumenty (referencje) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że zadania wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. - oświadczenie o dysponowaniu osobą mogącą wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie robót budowlanych oraz przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa a która pełnić będzie funkcję kierownika budowy; wg załącznika nr 5 - pisemne zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby która bę-dzie pełnić funkcje kierownika budowy (w przypadku kiedy Wykonawca sam nie dysponuje taką osobą); -W celu potwierdzenia ze Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i fi-nansowej zapewniającej wykonania zamówienia: - informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posia-danych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wy-stawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - min. 500.000 tys. zł. - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności go-spodarczej- na kwotę min 200.000 tys. zł f) Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zm.) ww dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. g) Zamawiający może żądać przedstawienie oryginału lub notarialnie poświadczonej ko-pii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. h) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpo-spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt e) pierwsza, myślnik pierwszy, drugi, trzeci i piąty, składa dokument lub do-kumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po-twierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnie-nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert. w pkt e) pierwsza, myślnik czwarty, składa zaświadczenie właściwego organu są-dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której do-kumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. i) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt i) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. j) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. k) zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ. l) zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. m) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do-kumenty wymienione w pkt c) oraz w pkt e) pierwsza, winien dołączyć każdy pod-miot występujący wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ul.Bochenka 6 pok. 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ul.Bochenka 6 pok.02 sala konferencyjna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.