Ogłoszenie z dnia 2015-02-13
Trzebnica: Budowa studni głębinowej wierconej awaryjnej nr 6zaw na terenie ujęcia Oleśnicka w Trzebnicy
Numer ogłoszenia: 33400 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Trzebnicki Zakład Gospodarki Komunalnej ERGO Sp. z o.o. , Pl. M. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 310 99 92, faks 71 312 38 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ergo.trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa studni głębinowej wierconej awaryjnej nr 6zaw na terenie ujęcia Oleśnicka w Trzebnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - montażowe związane z odwierceniem, zarurowaniem, zafiltrowaniem otworu studziennego do głębokości do 80 m ppt, wykonaniem pompowań próbnych i oczyszczających oraz udokumentowaniem prac.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium w pieniądzu lub poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo kredytowych lub gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych lub poreczeniach. Wysokość wadium 5000,- PLN (pięć tysięcy)
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - ilość zleceń o podobnym charakterze - 5
- 3 - długość okresu gwarancyjnego - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ergo.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pok.nr 46.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 09:45, miejsce: Trzebnicki Zakład Gospodarki Komunalnej ERGO Sp. z o.o., pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pok.nr 46.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Trzebnica
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków w Powiatowym Zespole Specjalnych Placówek Szkolno - Wychowawczych im. Marii Grzegorzewskiej w Trzebnicy w roku szkolnym 2024 / 2025"
- Opracowanie dokumentacji projektowej, modernizacji, przebudowy i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Trzebnica - ZADANIE IV
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Studni nr 3A oraz renowacja studni nr 3 z budową rurociągu łączącego studnie z SUW Karolew - w formule zaprojektuj i wybuduj."
- Wykonanie otworu wiertniczego nr 2 (awaryjnego) w celu ujęcia wody podziemnej z utworów jurajskich w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja stacji uzdatniania wody w m. Tobiasze"
- Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem ujęcia wody
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz budowa studni głębinowej z dwoma zbiornikami magazynowania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na Szkółce Leśnej Odrzykożuch II post.
więcej: Wiercenie studni wodnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.