Ogłoszenie z dnia 2016-10-31
Ogłoszenie nr 333786 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.
Wrocław: Dostawa kalendarzy na rok 2017 do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu.
ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-78/WZŻ/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny
021545051, ul.
ul. Fabryczna
15,
53-609
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+4871 365 03 46, faks
+4871 365 03 47, e-mail
przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): (http://www.bip.wzz.wroc.pl)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kalendarzy na rok 2017 do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-78/WZŻ/2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kalendarzy na rok 2017 do Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. 2.Dostawa odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego: 1)Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2)Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 3)Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27 , Wrocław, 4)Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5)Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 6) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław (obiekt w remoncie, dostawa nastąpi do żłobka nr 9) 7) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 8)Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 9)Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 10)Żłobek nr 10 - ul. Brodatego 17, Wrocław, 11) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 12)Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław (obiekt w remoncie, dostawa nastąpi do Budynku administracji) 13)Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 14)Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 15) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 16)Budynek administracyjny - ul. Fabryczna 15, Wrocław. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Projekt umowy. 5.Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy ustalić z Kierownikiem poszczególnych obiektów lub osobą upoważnioną a dla Budynku Administracji z przedstawicielem wymienionym w załączniku nr 3 do umowy kolory, układ strony i inne informacje niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. 6.Dostawa musi być zrealizowana w godzinach 07:30-15:00 od poniedziałku do piątku, dopuszcza się dostawę w innym terminie po uzgodnieniu z kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną . 7.Miejscem wydania kalendarzy na rok 2017 są obiekty Zamawiającego we Wrocławiu wymienione powyżej. Kalendarze, stanowiące przedmiot umowy, wnoszone będą przez pracownika Wykonawcy do pomieszczeń w obiektach Zamawiającego, wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 8.Przedmiot umowy musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi. Przedmiot umowy dostarczany będzie w opakowaniach zabezpieczających jakość towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 10.Odbiór przedmiotu umowy będzie pisemnie potwierdzony w postaci protokołu odbioru przez Kierownika danego żłobka lub osobę upoważnioną oraz przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku Administracji przez osobę wskazaną w załączniku nr 3 do umowy - wykazie osób wraz z danymi kontaktowymi. 11.Klasyfikacja wg kodu CPV: 30.19.97.92-8- kalendarze
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30199792-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT372142 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.