eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa kalendarzy na rok 2017 do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-78/WZŻ/2016



Ogłoszenie z dnia 2016-10-31

Ogłoszenie nr 333786 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.

Wrocław: Dostawa kalendarzy na rok 2017 do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-78/WZŻ/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna  15, 53-609  Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. +4871 365 03 46, faks +4871 365 03 47, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): (http://www.bip.wzz.wroc.pl)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kalendarzy na rok 2017 do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-78/WZŻ/2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kalendarzy na rok 2017 do Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. 2.Dostawa odbywać się będzie do następujących obiektów Zamawiającego: 1)Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2)Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 3)Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27 , Wrocław, 4)Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5)Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 6) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław (obiekt w remoncie, dostawa nastąpi do żłobka nr 9) 7) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 8)Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 9)Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 10)Żłobek nr 10 - ul. Brodatego 17, Wrocław, 11) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 12)Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław (obiekt w remoncie, dostawa nastąpi do Budynku administracji) 13)Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 14)Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 15) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 16)Budynek administracyjny - ul. Fabryczna 15, Wrocław. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 4 do SIWZ - Projekt umowy. 5.Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy ustalić z Kierownikiem poszczególnych obiektów lub osobą upoważnioną a dla Budynku Administracji z przedstawicielem wymienionym w załączniku nr 3 do umowy kolory, układ strony i inne informacje niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. 6.Dostawa musi być zrealizowana w godzinach 07:30-15:00 od poniedziałku do piątku, dopuszcza się dostawę w innym terminie po uzgodnieniu z kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną . 7.Miejscem wydania kalendarzy na rok 2017 są obiekty Zamawiającego we Wrocławiu wymienione powyżej. Kalendarze, stanowiące przedmiot umowy, wnoszone będą przez pracownika Wykonawcy do pomieszczeń w obiektach Zamawiającego, wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 8.Przedmiot umowy musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi. Przedmiot umowy dostarczany będzie w opakowaniach zabezpieczających jakość towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 9.Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 10.Odbiór przedmiotu umowy będzie pisemnie potwierdzony w postaci protokołu odbioru przez Kierownika danego żłobka lub osobę upoważnioną oraz przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku Administracji przez osobę wskazaną w załączniku nr 3 do umowy - wykazie osób wraz z danymi kontaktowymi. 11.Klasyfikacja wg kodu CPV: 30.19.97.92-8- kalendarze

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30199792-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT372142
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"PARTNER PAPES" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ,  papes@partnerpapes.pl,  Ulica Wagonowa nr 28 A,  53-609 ,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5605,36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12124,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.