eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY UL. SIENKIEWICZA 15 W OSTRÓDZIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-23

Ostróda: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY UL. SIENKIEWICZA 15 W OSTRÓDZIE
Numer ogłoszenia: 333763 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297173 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY UL. SIENKIEWICZA 15 W OSTRÓDZIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymianę stolarki okiennej drewnianej w budynku użyteczności publicznej przy ul. Sienkiewicza 15 w Ostródzie, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4 do siwz), dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 do siwz); wykazem stolarki (zał. nr 7 do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz), w tym: 1) Wymianę stolarki okiennej istniejącej na nową drewnianą- 212,89 m2 (ilość stolarki do wymiany wg wykazu- zał. nr 7 do siwz); Wykonawca przed przystąpieniem do wymiany stolarki dokona jej pomiaru z natury. 2) Obrobienie ościeży wraz z pomalowaniem- 85,16m2. 3) Wymiana parapetów wewnętrznych prefabrykowanych- 100szt. i zewnętrznych z blachy powlekanej- 33,27m2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: - zabezpieczenie pomieszczeń i terenu, na których prowadzone będą roboty (plac budowy); - uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót pomieszczeń oraz terenu, na których prowadzone będą roboty. Uwaga: 1) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem robót uzgodnionym z Zamawiającym i użytkownikiem budynku. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości. 3) Rozliczenie robót następować będzie etapami. Pierwszy etap wg zaawansowania robót na dzień 15.12.2010r. z płatnością w 2010r.. Rozliczenie pozostałych robót po całkowitym ich wykonaniu i protokólarnym odbiorze końcowym w 2011r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bracia Nowaccy S.C., ul. Komunalna 1, 64-600 Oborniki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 436598,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169249,16

  • Oferta z najniższą ceną: 169249,16 / Oferta z najwyższą ceną: 600166,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.