To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-08
Zawiercie: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla terenów: Borowe Pole, Stawki, Blanowice, Kromołów, Zuzanka, Warty, Wydra Zielona, Łośnice.
Numer ogłoszenia: 333688 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270726 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla terenów: Borowe Pole, Stawki, Blanowice, Kromołów, Zuzanka, Warty, Wydra Zielona, Łośnice..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla terenów: Borowe Pole, Stawki, Blanowice, Kromołów, Zuzanka, Warty, Wydra Zielona, Łośnice, w granicach terenów określonych w załączniku graficznym do uchwały Nr L/499/14 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 28 maja 2014 r., z zachowaniem celów i kierunków rozwoju przestrzennego Gminy Zawiercie, określonych w uchwalonym uchwałą Nr XXXVIII/349/13 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 7 sierpnia 2013r. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587), a także zgodnie z przepisami odrębnymi odnoszącymi się do planowania i zagospodarowania przestrzennego, wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298), prognozy oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla ww. planu, zgodnie przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie metadanej infrastruktury informacji przestrzennej, o której mowa w art. 5 i w art. 29 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2010 r. Nr 76, poz. 489 z późn. zm.). Wzór umowy i harmonogram realizacji przedmiotu umowy stanowią załączniki do SIWZ. Opracowanie projektu miejscowego planu winno być poprzedzone wariantowymi koncepcjami terenu objętego opracowaniem, które podlegać będą akceptacji Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem projektu miejscowego planu: przygotowanie wzorów dokumentów formalno-prawnych związanych ze sporządzaniem projektu planu, dyżury projektanta podczas wyłożenia projektu do publicznego wglądu (2 razy w tygodniu), udział w dyskusji publicznej, udział w spotkaniach merytorycznych w siedzibie Zamawiającego dot. przedmiotu wykonywanych prac, udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej dot. przedmiotu zamówienia w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, wprowadzenie w projekcie planu zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu, uczestniczenie w sesji Rady Miejskiej, podczas której podejmowana będzie uchwała w sprawie miejscowego planu. Wymagane jest opracowanie przedmiotu zamówienia etapami - zgodnie z harmonogramem prac projektowych, stanowiącym załącznik do umowy. Każdy etap opracowania będący przedmiotem odbioru powinien zostać przedłożony Zamawiającemu w wersji papierowej (2 egzemplarze) i elektronicznej na płycie CD/DVD. Przy składaniu częściowych protokołów przekazania prac, Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do wyszczególnienia w protokole, jakie prace są przedmiotem przekazania (zgodnie z harmonogramem). Powierzchnia opracowania: około 2320 ha Skala opracowania: 1 : 2000 Termin wykonania: do 20 miesięcy od daty podpisania umowy Specyfika terenu objętego opracowaniem: Obszar będący przedmiotem opracowania miejscowego planu o łącznej powierzchni około 2320 ha, określony został w załączniku do uchwały nr L/499/14 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 28 maja 2014 r. udostępnionej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.zawiercie.eu. Tereny objęte opracowaniem planu miejscowego zlokalizowane są na obszarach Osiedli: Borowe Pole, Stawki, Blanowice, Kromołów, Zuzanka, Warty, Wydra Zielona oraz Sołectwa Łośnice; obejmują również teren huty CMC Zawiercie oraz tereny przyległe. Tereny w granicach opracowania są częściowo zabudowane i zainwestowane. Na obszarze objętym projektem planu występuje m.in. zabudowa produkcyjna (w tym teren huty CMC Zawiercie, teren przedsiębiorstwa ANRO, Zakład Produkcyjny B-D S.A. i inne), tereny produkcyjno-składowe, tereny związane z gospodarką odpadami, zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna i wielorodzinna, usługowa oraz tereny eksploatacji i przetwórstwa surowców. Część terenów jest niezainwestowana, ale zgodnie z obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego są to tereny upraw polowych oraz zieleni, w tym zieleni nadrzecznej zlokalizowanej w obszarze chronionego krajobrazu oraz zieleni na terenach zalewowych. Istniejącą infrastrukturę techniczną stanowią sieci: elektroenergetyczne średniego i wysokiego napięcia, wodno-kanalizacyjna, gazowa, teletechniczna. Przedmiotowe tereny są skomunikowane. 2. Zakres opracowania przedmiotu zamówienia: X wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego - opracowanie syntezy w formie opisowej i graficznej, X sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, o którym mowa w art. 72 ust. 4 i 5 obowiązującej ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.), zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298), X przygotowanie wstępnej koncepcji przeznaczenia terenów oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy na obszarze opracowania, zgodnie z uchwałą nr L/499/14 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 28 maja 2014 r. i przedstawienie opracowanych materiałów do akceptacji Zamawiającemu, X sporządzenie projektu planu z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1587), X sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń planu miejscowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.), poprzedzone uzgodnieniem, z właściwymi organami, zakresu i stopnia szczegółowości informacji w niej zawartych, zgodnie z wymogami cytowanej ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, X sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 wyżej cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z § 11 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, X skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, X Wykonawca zobowiązany jest do: udziału w spotkaniach roboczych i posiedzeniach komisji Rady Miejskiej dotyczących projektu planu, prezentacji projektu planu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, Komisji Polityki Przestrzennej i Ochrony Środowiska Rady Miejskiej w Zawierciu, podczas publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie planu rozwiązań oraz podczas sesji Rady Miejskiej, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, X Wykonawca zobowiązany jest do udzielania Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień dotyczących przyjętych w projekcie planu rozwiązań, a w szczególności pisemnego uzasadnienia powodu nieuwzględnienia uwag przekazywanych przez Zamawiającego do sporządzanego projektu planu, X w przypadku stwierdzenia przez organ nadzorczy lub Sąd nieważności uchwały - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności związanych z usunięciem wad opracowania i doprowadzeniem uchwały do zgodności z przepisami prawnymi, bez dodatkowego wynagrodzenia, X utworzenie metadanej infrastruktury informacji przestrzennej, o której mowa w art. 5 i w art. 29 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2010 r. Nr 76, poz. 489 z późn. zm.). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeprowadzeniu pełnej procedury dotyczącej uchwalenia planu, wynikającej z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla planu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.) oraz do opracowania wszelkich dokumentów wynikających z procedur związanych ze sporządzeniem planu, w tym: X sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, które powinno zawierać część opisową oraz kartograficzną zgodnie z problematyką określoną w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298), X wykonanie analizy wniosków złożonych przed ogłoszeniem/obwieszczeniem i po ogłoszeniu/obwieszczeniu o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, X opracowanie koncepcji projektu planu, uwzględniającej oczekiwania gminy i jej prezentacja władzom gminy, X opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, złożonych do koncepcji, X opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, X przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, X opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, po uzgodnieniu z właściwymi organami stopnia szczegółowości informacji w niej zawartych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.), X przedstawienie projektu planu wraz z całą dokumentacją do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej (dalszej procedurze poddawany będzie projekt planu pozytywnie zaopiniowany przez GKU-A), X przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektu planu wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, X przygotowanie projektu wystąpienia o uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, X opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, X wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i zmian wynikających z dokonanych uzgodnień, w sposób ustalony z władzami gminy, X opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko, w związku ze zmianami w projekcie planu, X opracowanie zmiany prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, w związku ze zmianami w projekcie planu, X opracowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, X obsługa wyłożenia projektu planu (dwa razy w tygodniu), X zorganizowanie oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i sporządzenie protokołu z tej dyskusji, X sporządzenie wykazu uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, analiza tych uwag i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, X udział w spotkaniach roboczych i posiedzeniach komisji Rady Miejskiej dotyczących rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, X wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu, X przedstawienie Radzie Miejskiej projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu, X ponowne przeprowadzenie czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, jeżeli Zamawiający stwierdzi konieczność dokonania zmian, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian (przygotowanie projektu wystąpienia o ponowne zaopiniowanie i o ponowne uzgodnienia wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, wprowadzenie zmian do projektu planu, odpowiednio do uwzględnionych uwag zawartych w uzasadnionych prawnie stanowiskach podmiotów uzgadniających, w sposób ustalony z władzami gminy, wyłożenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, przeprowadzenie dyskusji publicznej itd.) i ponowne przedstawienie Radzie Miejskiej projektu planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu, X przygotowanie potrzebnej ilości materiałów roboczych - odpowiedniej m.in. do uzgodnień, opinii, konsultacji, X przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w projekcie planu inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania, X przygotowanie uzasadnienia i podsumowania, o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.), X skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - 2 kpl. (oryginał i kopia), X przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Miejskiej wraz z załącznikami, X przygotowanie wystąpienia do Starosty, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego przekazującego uchwalony plan miejscowy, X utworzenie metadanej infrastruktury informacji przestrzennej, o której mowa w art. 5 i w art. 29 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2010 r. Nr 76, poz. 489 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w tradycyjnej formie papierowej w następującej liczbie egzemplarzy: a)tekst planu wraz z załącznikami - 10 oprawionych egzemplarzy; b)rysunek planu - 12 egzemplarzy z naniesionymi granicami ewidencyjnymi działek, w tym 2 egzemplarze dwustronnie zalaminowane, c)pomniejszenie rysunku planu (skala do uzgodnienia z Zamawiającym) - 2 egzemplarze z naniesionymi granicami ewidencyjnymi działek, d)pomniejszenie rysunku planu (skala do uzgodnienia z Zamawiającym) - 1 egzemplarz z naniesionymi granicami ewidencyjnymi działek dwustronnie zalaminowany, e)opracowanie ekofizjograficzne - 2 oprawione egzemplarze, f)prognoza skutków finansowych - 2 oprawione egzemplarze, g)prognoza oddziaływania na środowisko - 5 oprawionych egzemplarzy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu przedmiot umowy w wersji elektronicznej na nośniku optycznym - 5 płyt CD/DVD w następującym zakresie: a)przygotowanie tekstu uchwały wraz z załącznikami w wersji umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego (wprowadzenie projektu planu wraz z załącznikami do Edytora Aktów Prawnych) - format XML, b)tekst uchwały - w MS Word, c)rysunek planu w postaci: X rastrowej w plikach o rozszerzeniu JPG, PDF i TIFF oraz Geo TIFF; X wektorowej (aplikacje GIS i CAD) utworzonej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. z 2010r. Nr 76, poz. 489 z późn. zm.) z doprowadzeniem do poprawnego działania na sprzęcie i oprogramowaniu będącym w posiadaniu Zamawiającego lub w innych formatach plików - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, d)prognoza skutków finansowych ustaleń planu - w MS Word, JPG, e)opracowanie ekofizjograficzne - w MS Word, JPG, f)prognoza oddziaływania na środowisko ustaleń planu - w MS Word, JPG, g)metadaną infrastruktury informacji przestrzennej. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu 2 komplety dokumentacji prac planistycznych prowadzonych na potrzeby przedmiotu umowy, na podstawie oryginalnych dokumentów przekazanych przez Zamawiającego: a)egzemplarz dla Wojewody (oryginał), b)egzemplarz dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu (kopia). 3.Zamawiający udostępni Wykonawcy: X Mapy w postaci elektronicznej, o których mowa art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.); X Uchwałę Nr L/499/14 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 28 maja 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla terenów: Borowe Pole, Stawki, Blanowice, Kromołów, Zuzanka, Warty, Wydra Zielona, Łośnice; X Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercia uchwalone uchwałą Nr XXXVIII/349/13 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 7 sierpnia 2013r. - w wersji elektronicznej, Wyżej wymienione uchwały są dostępne na stronie internetowej www.zawiercie.eu - Biuletyn Informacji Publicznych Urzędu Miejskiego w Zawierciu - uchwały. Inne materiały znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia, Zamawiający udostępni na pisemny wniosek Wykonawcy. Wszelkie inne materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca przygotuje i pozyska we własnym zakresie i na własny koszt (a ich koszt skalkuluje w cenie ofertowej). 4. Określony w specyfikacji termin wykonania przedmiotu zamówienia, to nieprzekraczalny termin pozytywnej oceny zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę uchwały Rady Gminy w sprawie uchwalenia planu wraz załącznikami oraz dokumentacji prac planistycznych i przekazania uchwały do publikacji. 5. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku negatywnej oceny przez Wojewodę zgodności z przepisami prawnymi uchwały (wraz z załącznikami) Rady Miejskiej w sprawie uchwalenia planu oraz dokumentacji prac planistycznych, na Wykonawcy ciąży obowiązek usunięcia wszelkich wad pod rygorem konsekwencji niewykonania przedmiotu zamówienia w terminie. 6. Warunki płatności: X I etap fakturowania: po przygotowaniu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu (zrealizowanie III etapu prac zgodnie z harmonogramem) - 50% wartości zamówienia. X II etap fakturowania: po pozytywnej ocenie zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę uchwały, o której mowa w ust. 5 wraz załącznikami oraz dokumentacji prac planistycznych i przekazaniu planu do publikacji oraz po utworzeniu metadanej infrastruktury informacji przestrzennej - 50% wartości zamówienia. X Niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia powoduje kary umowne. 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO ROZWOJU REGIONU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO ROZWOJU REGIONU SP. Z O.O.
- Biuro Rozwoju Regionu sp. z o.o., ul. Środkowa 5, 40-584 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194340,00
Oferta z najniższą ceną: 92000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 326319,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- ŚWIADCZENIA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ NA RZECZ SZPITALA POWIATOWEGO W ZAWIERCIU
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...)
- Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy OSP Blanowice (..)
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Lipie oraz opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru gminy Lipie
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Kobierzyce - z podziałem na 9 części
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Jeżowe
- "Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Murowana Goślina"
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY SZCZUROWA
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Strzelce Krajeńskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.