eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguty-Pianki › Inspektor nadzoru na Budowie kanalizacji sanitarnej dla miejscowościBoguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Kamieńczyk-Ryciorki, Kamieńczyk -Pierce, Kamieńczyk Wielki, Kunin-Zamek, Drewnowo-Ziemaki, Drewnowo-Konarze, Drewnowo-Lipskie, Godlewo-Łuby zadanie I Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Drewnowo-Ziemaki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Boguty-Pianki: Inspektor nadzoru na Budowie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Kamieńczyk-Ryciorki, Kamieńczyk -Pierce, Kamieńczyk Wielki, Kunin-Zamek, Drewnowo-Ziemaki, Drewnowo-Konarze, Drewnowo-Lipskie, Godlewo-Łuby zadanie I Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Drewnowo-Ziemaki
Numer ogłoszenia: 333652 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287680 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguty-Pianki, Aleja Papieża Jana Pawła II 45, 07-325 Boguty-Pianki, woj. mazowieckie, tel. 086 2775003, faks 086 275003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inspektor nadzoru na Budowie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Kamieńczyk-Ryciorki, Kamieńczyk -Pierce, Kamieńczyk Wielki, Kunin-Zamek, Drewnowo-Ziemaki, Drewnowo-Konarze, Drewnowo-Lipskie, Godlewo-Łuby zadanie I Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Drewnowo-Ziemaki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym przetargiem nieograniczonym jest, świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami branży sanitarnej w ramach zadania pn: Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Kamieńczyk-Ryciorki, Kamieńczyk -Pierce, Kamieńczyk Wielki, Kunin-Zamek, Drewnowo-Ziemaki, Drewnowo-Konarze, Drewnowo-Lipskie, Godlewo-Łuby zadanie I Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Drewnowo-Ziemaki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę, m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) nad robotami branży sanitarnej realizowanymi w ramach zadania Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Kamieńczyk-Ryciorki, Kamieńczyk -Pierce, Kamieńczyk Wielki, Kunin-Zamek, Drewnowo-Ziemaki, Drewnowo-Konarze, Drewnowo-Lipskie, Godlewo-Łuby zadanie I Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy,Drewnowo-Ziemaki. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru nad robotami budowlanymi, zakres świadczonych usług obejmuje następujące obowiązki: 2.1. wykonywanie czynności inspektora nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane) i zasadami wiedzy technicznej, 2.2. kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami, 2.3. wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie rozwiązań zamiennych ewentualnie robót dodatkowych, których konieczność realizacji wynikła w trakcie wykonania robót, lub zgłaszanych przez kierownika budowy, 2.4. kontrolowanie prawidłowości realizacji zadania z planem BIOZ, 2.5. czuwanie i odpowiedzialność nad przestrzeganiem przepisów bhp przy realizacji inwestycji, 2.6. udzielanie stosownych wyjaśnień Wykonawcy robót, odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania, 2.7. dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 2.8. kontrolowanie i egzekwowanie właściwej jakości robót i wyrobów budowlanych, w tym kontrola zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami. 2.9. podejmowanie działań dla zabezpieczenia terminowej realizacji robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót oraz informowanie Zamawiającego o konieczności ewentualnej aktualizacji ww. harmonogramu, niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia stanowiącego podstawę wprowadzenia przedmiotowych zmian 2.10. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 2.11. sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 2.12. dokonywanie w dzienniku budowy wpisów o gotowości do odbioru oraz udziału w czynnościach odbioru technicznego poszczególnych części określonych w umowie z Wykonawcą robót oraz odbioru końcowego inwestycji i przekazaniu ich do użytkowania, 2.13. udział (na żądanie Zamawiającego) w pracach komisji technicznych na budowie lub u Zamawiającego, 2.14. kompletowanie dokumentacji powykonawczej, w tym sprawdzanie i weryfikacja obmiarów oraz kosztorysów powykonawczych a także kosztorysów na ewentualne roboty zamienne lub dodatkowe, 2.15. kontrolowanie rozliczenia inwestycji m. in. sprawdzenie i opisanie faktur przedłożonych przez Wykonawcę robót, pod względem merytorycznym, kosztorysów powykonawczych oraz innych dokumentów załączonych do rozliczenia tych robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz wytycznymi dla PROW 2007-2013 2.16. sporządzanie i przekazywania Zamawiającemu - Gminie Boguty-Pianki podpisanych protokołów częściowych i końcowego odbioru robót wraz ze sprawdzeniem rozliczenia finansowego prac oraz obmiaru wykonanych robót, 2.17. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad w okresie gwarancji i rękojmi dla robót objętych zamówieniem, w przypadku zaistnienia po zakończeniu inwestycji kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie tych kwestii poprzez sporządzenie niezbędnych dokumentów, w tym m. in. opinii, weryfikacji, itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót gwarancji i rękojmi, 2.18. egzekwowanie od Wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót, 2.19. składanie Zamawiającemu - Gminie Boguty-Pianki informacji, raz w kwartale oraz na dzień zakończenia prac, o stanie zaawansowania robót (wyłączając okres zimowy, jeżeli w tym czasie nie są wykonywane roboty) obrazującej: postęp robót, napotkane problemy oraz propozycje ich rozwiązania, przyczyny opóźnień, zaangażowanie sprzętowe i osobowe Wykonawcy robót, dokumentację fotograficzną, inne dokumenty związane z realizowaną inwestycją, 2.20. weryfikacji dokumentacji technicznej, sporządzanej przez Wykonawcę robót, w celu przedłożenia do organów nadzoru budowlanego, 2.22. rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 2.23. współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego (w tym z pracownikami Urzędu Gminy Boguty-Pianki). 2.24. nadzorowanie budowy (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego . Każda wizyta inspektora powinna być potwierdzona wpisem do dziennika budowy z podaniem zakresu robót , które zostały przez niego sprawdzone. 3 Uprawnienia inspektora nadzoru inwestycyjnego Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 3.1 wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 3.2 żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór: Zadanie obejmuje roboty budowlane branży  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji kanalizacyjnych . Zakres robót inwestycyjnych wymagających nadzoru inwestorskiego, został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót pn. : Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Kamieńczyk-Ryciorki, Kamieńczyk -Pierce, Kamieńczyk Wielki, Kunin-Zamek, Drewnowo-Ziemaki, Drewnowo-Konarze, Drewnowo-Lipskie, Godlewo-Łuby zadanie I Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Drewnowo-Ziemaki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Boguty-Żurawie,Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno,Kamieńczyk-Borowy,Kamieńczyk-Ryciorki, Kamieńczyk -Pierce, Kamieńczyk Wielki, Kunin-Zamek, Drewnowo-Ziemaki, Drewnowo-Konarze, Drewnowo-Lipskie, Godlewo-Łuby zadanie I Boguty-Żurawie, Szpice-Chojnowo, Cietrzewki-Warzyno, Kamieńczyk-Borowy, Drewnowo-Ziemaki dofinansowany w ramach pomocy z EFRROW PROW na lata 2007-2013 dla działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WDI OBSŁUGA INWESTYCJI Sp. z o. o., ul. dr.A.Kuklińskiego 3 B, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20990,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.