eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › Budowa chodnika dla pieszych w pasie drogi krajowej nr 73 Wiśniówka - Jasło w m. Kołaczyce od km 154+520 do km 154+660 strona prawa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Kołaczyce: Budowa chodnika dla pieszych w pasie drogi krajowej nr 73 Wiśniówka - Jasło w m. Kołaczyce od km 154+520 do km 154+660 strona prawa.
Numer ogłoszenia: 333564 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kołaczyce , Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 013 4410065, faks 013 4460258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika dla pieszych w pasie drogi krajowej nr 73 Wiśniówka - Jasło w m. Kołaczyce od km 154+520 do km 154+660 strona prawa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Chodnik z kostki brukowej gr. 8 cm wraz z podbudową - 300 m2, obrzeża betonowe 30x8 cm - 280 mb, krawężnik drogowy 20x30 cm - 40 mb, przepusty rurowe - 10 mb, korytka ściekowe gr. 20 cm - 94 mb, płyty ażurowe typu KRATA 60x40x10 - 140 m2, studzienki ściekowe - 4 szt., kanał PCW fi 315 - 42 mb. 3.2. Inne roboty określone w przedmiarze robót. 3.3. Betonową kostkę brukową, obrzeża betonowe, krawężniki do wykonania przedmiotowych robót budowlanych dostarczy Inwestor, przy czym w cenę oferty należy wkalkulować transport materiału z magazynu (Kołaczyce-Błonie) na miejsce wbudowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówieniach Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) Wykazanie należytego zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat 2 zamówień w zakresie rzeczowo-finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia. Wskazanie osoby z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi na kierownika robót. Spełnianie innych warunków określonych w SIWZ. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie na podstawie dostarczonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych, w tym określonych w art. 22 ust. l - w trybie art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykaz robót budowlanych potwierdzonych referencjami zamawiającego, W odniesieniu do kierownika budowy należy załączyć stosowne uprawnienia wynikające z przepisów (odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem wpisu na listę członków Izby Samorządowej oraz dokument potwierdzający zatrudnienie wskazanego kierownika robót przez podmiot składający ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.itl.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kołaczyce, Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej pok. 17, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kołaczyce, Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej pok. 17, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.