eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › wykonywanie usług w zakresie robót ogólnobudowlanych konserwacyjno-remontowych murarskich, tynkarskich i malarskich w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Miasta Słupsk - zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-16

Słupsk: wykonywanie usług w zakresie robót ogólnobudowlanych konserwacyjno-remontowych murarskich, tynkarskich i malarskich w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Miasta Słupsk - zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Numer ogłoszenia: 333475 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa spółka prawa handlowego - zarządca nieruchomości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług w zakresie robót ogólnobudowlanych konserwacyjno-remontowych murarskich, tynkarskich i malarskich w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Miasta Słupsk - zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych remontowych i konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, murarskich, tynkarskich i malarskich, w budynkach (klatki schodowe, strychy, piwnice), lokalach i na terenach zewnętrznych nieruchomości stanowiących 100% własność Miasta Słupsk oraz w lokalach Miasta Słupsk znajdujących się w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie PGM Sp. z o.o. w Słupsku. 1.1. Zakres usług obejmuje w szczególności: usuwanie zagrożeń i awarii np. skucie odstających płatów tynków lub luźnych cegieł z gzymsów na elewacji, wykonywanie doraźnych napraw i uzupełnień tynków na elewacjach budynków komunalnych, wymianę tynków w lokalach, wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie doraźnych napraw i uzupełnień tynków lub wymiany tynków bez względu na rodzaj podłoża, awaryjną wymianę stolarki okiennej, wymianę stolarki drzwiowej, naprawy lub uzupełnienia posadzek cementowych, naprawy lub przemurowanie ścianek działowych, wymianę kratek wentylacyjnych i drzwiczek wyciorowych w przewodach kominowych, białkowanie ścian w korytarzach piwnicznych i na strychach, roboty malarskie po naprawach lub wymianach tynków i innych robotach, naprawy płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacje, posadzki, wymiana płyt balkonowych), zabezpieczenie pustostanów, lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu lub eksmisjach, naprawa stopni schodów, naprawa lub wymiana opasek i uszkodzonych chodników przy budynkach, oraz wykonywanie innych tego typu ogólnobudowlanych robót konserwacyjno-remontowych zleconych przez Zamawiającego niezbędnych do utrzymania nieruchomości lub lokalu w należytym stanie technicznym. Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo zlecenie zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w przypadku przyjęcia w administrowanie nowych nieruchomości lub nasilenia się robót awaryjnych,

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.25.00-6, 50.80.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się szczególnych warunków

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że: w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno tożsame zamówienie (wykonane lub wykonywane nadal w ramach jednej umowy), którego łączna zrealizowana (zafakturowana) wartość liczona do terminu składania ofert jest nie mniejsza niż 100 000,00 PLN brutto z VAT, albo wykonał co najmniej kilka tożsamych zamówień o łęcznej wartości nie mniejszej niż 100.000zł . Za zamówienie tożsame z przedmiotem zamówienia, zamawiający uważa wykonywanie usług polegających na wykonaniu lub wykonywaniu robót ogólnobudowlanych konserwacyjnych i remontowych obejmujących roboty tynkarsko-muraskie, malarskie, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz inne temu podobne roboty o charakterze remontowo-konserwacyjnym

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) 1 samochodem dostawczym do przewozu materiałów, sprzętu i pracowników,. b) co najmniej 100m2 rusztowań rurowych,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która jest członkiem Regionalnej Branżowej Izby samorządu zawodowego, b) co najmniej 2 osobami posiadającymi kwalifikacje lub minimum 3 letnie doświadczenie w zawodzie murarz-tynkarz , c) co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje lub minimum 3 letnie doświadczenie w zawodzie malarz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo w przypadku działania wykonawcy przez pełnomocników lub składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, jeżeli dotyczy - wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Koszty zakupu materiałów - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone w wzorze umowy stanowiacej załacznik nr 7 i nr 7.1. do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp, z o.o 76-200 Słupsk ul. Tuwima 4 - pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp, z o.o 76-200 Słupsk ul. Tuwima 4 - pokój nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie robót budowlanych remontowych i konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, murarskich, tynkarskich i malarskich - w lokalach mieszkalnych stanowiących 100% własność Miasta Słupska, znajdujących się w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych w Rejonie Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 (AWiL-1) PGM Sp. z o.o. w Słupsku przy ul. Prusa 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych remontowych i konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, murarskich, tynkarskich i malarskich, w budynkach (klatki schodowe, strychy, piwnice), lokalach i na terenach zewnętrznych stanowiących 100% własność Gminy Miejskiej Słupsk oraz w lokalach Gminy Miejskiej Słupsk znajdujących się w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie PGM Sp. z o.o. w Słupsku - Rejon Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 (AWiL-1) PGM przy ul. Prusa 6. Wykaz adresowy nieruchomości dla Części Nr 1 określa załącznik nr 8 do SIWZ Wartość wynagrodzenia w części nr 1, jaką wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy określona jest na kwotę 259.056,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać wystawione każdorazowo pisemne zlecenie zamawiającego. Kwota środków przewidzianych na realizację usług , nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.25.00-6, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Koszty zakupu materiałów - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie robót budowlanych remontowych i konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, murarskich, tynkarskich i malarskich - w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących 100% własność Miasta Słupsk, a administrowanych przez Administrację Zasobów Gminnych (AZG) PGM Sp. z o.o. w Słupsku - Pl. Zwycięstwa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych remontowych i konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, murarskich, tynkarskich i malarskich, w budynkach (klatki schodowe, strychy, piwnice), lokalach i na terenach zewnętrznych stanowiących 100% własność Miasta Słupsk oraz w lokalach będących własnością Miasta Słupsk, a znajdujących się w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych na terenie Miasta Słupska zarządzanych przez innych zarządców. Wykaz nieruchomości dla Części Nr 2 określa załącznik nr 8.1. do SIWZ Wartość wynagrodzenia w części nr 2, jaką wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy określona jest na kwotę 180.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać wystawione każdorazowo pisemne zlecenie zamawiającego. Kwota środków przewidzianych na realizację usług , nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.25.00-6, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Koszty zakupu materiałów - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.