eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Pabianickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Pabianice: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Pabianickiego
Numer ogłoszenia: 333394 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pabianicki , ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 22 54 000, faks 42 2159166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Powiatu Pabianickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie w następującym zakresie: 1.1. Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej (CPV - 66516400-4), 1.2. Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty (CPV - 66515000-3) 1.3. Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów (CPV - 66515400-7), 1.4. Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (CPV - 66512100-3), 1.5. Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej (CPV - 66516100-1), 1.6. Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych (66514110-0). 2. Zamówienie dzieli się na 3 części. Poszczególne części obejmują następujące rodzaje ubezpieczeń: 2.1. Część 01 zamówienia: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie NNW: (a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (CPV- 66515000-3, CPV-66515400-7), (b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (CPV- 66515000-3, CPV-66515400-7), (c) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem (CPV - 66516400-4), (d) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla dzieci i młodzieży (CPV - 66512100-3). 2.2. Część 02 zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - ubezpieczenie nadwyżkowe:(a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem (CPV - 66516400-4). 2.3. Część 03 zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne: (a) Obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (CPV - 66516100-1), (b) Ubezpieczenie autocasco (CPV - 66515000-3, CPV-66515400-7, 66514110-0), (c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (CPV - 66512100-3), (d) Ubezpieczenie assistance (CPV 66514110-0), (e) Ubezpieczenie szyb od stłuczenia (66514110-0).

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6) PZP stanowiących do 15% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.21.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca powinien wykazać, że: a) prowadzi działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (DZ.U z 2015r. poz. 1844) oraz ustawy z 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (tj. Dz.U. 2015 poz. 1026 ze zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia (tj. co najmniej w grupie 1, 8, 9, 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej - dotyczy Części 01 zamówienia, co najmniej w grupie 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej - dotyczy Części 02 zamówienia, co najmniej w grupie 1, 3, 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej - dotyczy Części 03 zamówienia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca powinien wykazać w odniesieniu do Części 01 zamówienia, że (a) posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń majątkowych lub (b) ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń majątkowych (przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP). Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia. Natomiast w odniesieniu do Części 02 zamówienia, Wykonawca powinien wykazać, że: (c) posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń majątkowych lub (d) ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń majątkowych (przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP). Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia. Natomiast w odniesieniu do Części 03 zamówienia, Wykonawca powinien wykazać, że: (e) posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych lub (f) ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych (przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP). Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 44 ustawy PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). b) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub notariuszem, złożonym nie wcześniej niż w terminie właściwym dla tego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Warunki ubezpieczenia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty (w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku, gdy wystąpi: 2.1. sytuacja, w której Wykonawca wprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Zamawiającego, 2.2. zmiana w obowiązujących przepisach prawa mająca wpływ na udzielanie ochrony ubezpieczeniowej, 2.3. zmiana w strukturze organizacyjnej Zamawiającego wiążąca się z koniecznością dostosowania do niej umowy ubezpieczenia, 2.4. zmiana na rynku ubezpieczeniowym, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do niniejszej umowy ubezpieczenia możliwe jest wprowadzenie jedynie zmian na korzyść Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. W sytuacji, gdy w trakcie okresu ubezpieczenia zajdą zmiany w: - stawkach podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasadach podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne które mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie w sposób odpowiadający powyższym zmianom zwaloryzowane. Wykonawca wnioskując do Zamawiającego o dokonanie zmian wynagrodzenia na tej podstawie, jest zobowiązany udowodnić, w jaki sposób powyższe zmiany wpływają na koszty wykonania przez niego zamówienia. W sytuacji, gdy jest bezspornym, że powyższe zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, następuje zmiana postanowień umowy dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek A, parter, pokój numer 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek A, parter, pokój numer 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 01 zamówienia: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie NNW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 01 zamówienia: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie NNW: (a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (CPV- 66515000-3, CPV-66515400-7), (b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (CPV- 66515000-3, CPV-66515400-7), (c) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem (CPV - 66516400-4), (d) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla dzieci i młodzieży (CPV - 66512100-3)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.64.00-4, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki ubezpieczenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 02 zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - ubezpieczenie nadwyżkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 02 zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - ubezpieczenie nadwyżkowe:(a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem (CPV - 66516400-4)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki ubezpieczenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 03 zamówienia: ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 03 zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne: (a) Obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (CPV - 66516100-1), (b) Ubezpieczenie autocasco (CPV - 66515000-3, CPV-66515400-7, 66514110-0), (c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (CPV - 66512100-3), (d) Ubezpieczenie assistance (CPV 66514110-0), (e) Ubezpieczenie szyb od stłuczenia (66514110-0)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Warunki ubezpieczenia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.