eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. WRAZ Z TRANSPORTEM.Znak sprawySZP/380/10/2015.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-10

Łańcut: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. WRAZ Z TRANSPORTEM.Znak sprawy: SZP/380/10/2015.
Numer ogłoszenia: 33299 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. WRAZ Z TRANSPORTEM.Znak sprawy: SZP/380/10/2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POTRZEB CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE SP. Z O. O. WRAZ Z TRANSPORTEM. PAKIET I - KOMPLEKSOWE USŁUGI PRANIA Średnie miesięczne ilości bielizny do prania wynoszą około 10 000 kg Rodzaj i ilość określa załącznik nr 2 w SIWZ - formularz cenowy. Zamawiający informuje, że w Załączniku nr 2.1 zawarty jest wykaz placówek Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. Są to punkty odbioru brudnej bielizny medycznej do prania oraz przyjmowania czystej bielizny medycznej z prania. B.Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. wraz z transportem zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi. Bielizna medyczna obejmuje: bieliznę ogólnoszpitalną, bieliznę zakaźną z oddziału zakaźnego, bieliznę skażoną, odzież roboczą, odzież prywatną odzież osób bezdomnych, ubrania pensjonariuszy odzież z Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Łańcucie oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Handzlówce, pościel, fartuchy, piżamy, koce, poduszki, materace, mopy. Pod pojęciem kompleksowych świadczeń usług pralniczych rozumie się: pranie, dezynfekcję, suszenie, maglowanie, prasowanie, składanie w kostkę czystej bielizny medycznej, a także segregowanie i pakowanie zgodnie z asortymentem i oznaczeniami na materiale oddanym do pralni, reperacja z przyszywaniem guzików do bielizny medycznej wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywozem asortymentu czystego po praniu na koszt WYKONAWCY, oraz dezynfekcję w komorze dezynfekcyjnej, materacy. Postępowanie z bielizną medyczną: czysta bielizna medyczna powinna być zapakowana w zależności od przyjętego postępowania np. zapakowana w folię lub worek zewnętrzny bakterioszczelny wielokrotnego użytku lub w inny sposób zabezpieczona przed zanieczyszczeniami na całej drodze z pralni WYKONAWCY do ZAMAWIAJĄCEGO, jak również przy załadunku i transporcie z punktów odbioru. Usługa powinna być: wykonywana zgodnie z technologią prania i barierą higieniczną przystosowaną do prania bielizny medycznej. Pralnia powinna spełniać wymogi sanitarno-higieniczne i posiadać komorę dezynfekcyjną lub możliwość korzystania z komory dezynfekcyjnej. Do obowiązków Wykonawcy należy: a)Przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny medycznej do poszczególnych punktów odbioru znajdujących się przy ul. Paderewskiego 5 w Łańcucie oraz ZOL Handzlówka. b)Przeprowadzanie dezynfekcji. c)Transport w zakresie odbioru bielizny medycznej brudnej i dostawy czystej do punktów odbioru znajdujących się przy ul. Paderewskiego 5 w Łańcucie i Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Handzlówce, 37-123 Handzlówka 262 odległość około 13 km od Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. Oferty częściowe - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych na poszczególne pozycje w obrębie Pakietu nr I. W Pakiecie nr I muszą być ujęte wszystkie pozycje, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty. Termin i realizacja zamówienia: 1.Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2.Termin realizacji usługi: 1)maksymalnie do 48 godzin od dnia odbioru, gdy bielizna odbierana jest w punktach odbioru zlokalizowanych w Łańcucie, z zastrzeżeniem pkt. 3, 2)maksymalnie do 72 godzin od dnia odbioru, gdy bielizna odbierana jest do prania w punkcie odbioru ZOL Handzlówka, z zastrzeżeniem pkt. 3, 3)pierwszy dzień roboczy kolejnego tygodnia w przypadku odbioru bielizny do prania w piątek. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.35 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Odbiór brudnej i przyjęcie czystej bielizny odbywać się będzie w punktach odbioru zlokalizowanych: 1)w Łańcucie: codziennie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 14.35; 2)w ZOL Handzlówka: w dniach roboczych poniedziałek, środa i piątek w godzinach od 7.30 do 14.35. Termin płatności: 1.WYKONAWCA złoży u ZAMAWIAJĄCEGO fakturę VAT wraz z zestawieniem wykonanych w okresie rozliczeniowym usług, w terminie do 5-go dnia następującego miesiąca po miesiącu, w którym usługa była świadczona. 2.Strony ustalają jednomiesięczny okres rozliczeniowy. 3.Termin płatności: płatność za wykonane usługi prania będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostarczeniu faktury VAT do ZAMAWIAJĄCEGO wraz z zestawieniem wykonanych usług. 4.Za datę zapłaty faktury VAT rozumie się datę obciążenia rachunku ZAMAWIAJĄCEGO w obsługującym go banku. 5.Strony uzgadniają, iż w przypadku nieterminowych płatności ze strony ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCY przysługuje prawo naliczania odsetek w wysokości ustawowej. Wartość zamówienia poniżej 207 000euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełnionego FORMULARZA OFERTOWEGO - Załącznik Nr 1 do oferty. 2)Wypełniony formularz cenowy - Załącznik Nr 2do oferty. Do oferty należy dołączyć tylko te formularze asortymentowo - cenowe, na które Wykonawca składa ofertę. 3)Zaakceptowane istotne postanowienia umowy na kompleksowe świadczenie usług pralniczych - Załącznik Nr 7 do oferty.4)Oświadczenie przedmiotowe Wykonawcy w formie oryginału - Załącznik nr 8 do oferty wraz z zobowiązaniem, że na każde żądanie Zamawiającego zostaną dostarczone dokumenty w celu potwierdzenia oświadczenia 5)Pełnomocnictwa do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone - Załącznik Nr 9. 6)Wykazu części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom - Załącznik Nr 10 (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres niezmienności cen - 10.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy określają następujące zapisy zawarte w: 1) §2 ust. 5 posiadający brzmienie: Zamawiający dopuszcza możliwość zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy po upływie okresu niezmienności, w przypadku zmiany: 1)stawki podatku od towarów i usług, 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 Ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu w jakim stopniu te zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia. 2) §2 ust. 6 posiadający brzmienie: Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w każdym czasie. 3)§2 ust. 7 posiadający brzmienie: Zmiana cen jednostkowych netto (podwyżka) dokonana z naruszeniem ust. 5 jest niedopuszczalna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 6 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 13 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.