eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Pole › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 PLN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Stare Pole: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 PLN
Numer ogłoszenia: 332976 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246876 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stare Pole, ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole, woj. pomorskie, tel. 55 271 35 32, faks 55 271 35 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 PLN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kredyt przeznaczony jest na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z tytułu realizacji własnych zadań inwestycyjnych . 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z poniższymi założeniami: 1) Kwota kredytu: 2.000.000 złotych (słownie: dwa miliony zł); może ulec zmniejszeniu; 2) Kredyt udzielony będzie w złotych (PLN); 3) Uruchomienie transz kredytu przez bank następować będzie do końca 2012 roku na wniosek Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni od wystąpienia z wnioskiem, przy czym zapotrzebowanie dla swej ważności będzie złożone w formie pisemnej; 4) Okres kredytowania: 10 lat; może ulec skróceniu; 5) Karencja w spłacie kredytu: do 31.03.2013 r.; 6) Spłata odsetek bez karencji; 7) Spłata kredytu nastąpi w ratach kwartalnych w latach 2013-2022. Raty płatne będą do ostatniego dnia każdego kwartału. Wysokość rat : 40 rat po 50.000 zł. każda ( ostatnia 31.12.2022 r.) 8) Kwota kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa równa będzie wysokości stawki referencyjnej, powiększonej o marżę Wykonawcy. Stawkę referencyjną stanowić będzie stawka WIBOR 3M. Marża Wykonawcy będzie stała. Odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Naliczone odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą do ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał . Odsetki naliczane będą wyłącznie od wypłaconych transz kredytu (tzn. Wykonawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu); 9) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową; 10) Termin i sposób pobrania prowizji: Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat i innych prowizji od udzielonego kredytu. Warunek ten dotyczy prowizji od niewykorzystanej części kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji związanych z obsługą kredytu oraz innych opłat; 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminarza uruchomienia i spłat kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o planowanej przedterminowej spłacie części lub całości kredytu; w przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału odsetki płatne będą od faktycznego zadłużenia; 12) Dopuszcza się możliwość udzielenia kredytu z linii kredytowej EBI . 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo pokrycia kredytem wydatków już poniesionych w 2012 roku na realizację zadań inwestycyjnych przed dniem uruchomienia kredytu ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Malborku, ul. 17 Marca 32, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 125000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 131200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.