Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Poznań: Leasing operacyjny fabrycznie nowego podnośnika koszowego zamontowanego na samochodzie ciężarowym dla potrzeb Zakładu Usług Parkowo - Leśnych Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 332893 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Parkow-Leśnych Gospdoarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej , ul. WIankowa 1, 61-049 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8774515, faks 061 8774515.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zupl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing operacyjny fabrycznie nowego podnośnika koszowego zamontowanego na samochodzie ciężarowym dla potrzeb Zakładu Usług Parkowo - Leśnych Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny jednej sztuki fabrycznie nowego teleskopowo- łamanego podnośnika koszowego zamontowanego na samochodzie ciężarowym( rok produkcji nie wcześniej niż 2008 ) na potrzeby Zakładu Usług Parkowo - Leśnych, Gospodarstwo Pomocnicze przy Zarządzie Zieleni Miejskiej w Poznaniu, o parametrach technicznych jak w siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami ), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Złożą ofertę, stosownie do wymagań określonych w ustawie Pzp oraz niniejszej specyfikacji. 1.1 Nie spełnienie chociażby jednego ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10.11 niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2 Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, formularz ofertowy - zał. Nr 1 do siwz. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 2 do siwz. 4. Szczegółowy opis techniczny oferowanego podnośnika koszowego wraz ze wskazaniem roku produkcji, w celu potwierdzenia jego zgodności z wymaganiami zamawiającego określonymi w pkt 3 siwz. 5. Opracowany przez Wykonawcę na podstawie załącznika Nr 4 do siwz, harmonogram opłat rat leasingowych, ze wskazaniem ich wysokości w poszczególnych miesiącach . 6. Dowód wniesienia wadium. 7. W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, przedłożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zmianami )..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zupl.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUPL GP przy ZZM - 61-049 Poznań, ul. Wiankowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 08:55, miejsce: ZUPL GP przy ZZM - 61-049 Poznań, ul. Wiankowa 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynków nr 1 i 2 w Poznaniu przy ul. 3 Pułku Lotniczego 6
- Wsparcie psychologa w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Laboratorium Mikrobiologii oraz Laborarotium przy ul. Długiej 1/2 i ul. Szamarzewskiego 84
- Zakup samochodu
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA SPADOCHRONOWEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Obsługa bankowa Gminy Wieluń oraz jej jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.