eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przetarg nieograniczony na dostawy środków czystości i higieny osobistej dla KWP i jednostek garnizonu łódzkiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-23

Łódź: Przetarg nieograniczony na dostawy środków czystości i higieny osobistej dla KWP i jednostek garnizonu łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 332815 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294277 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy środków czystości i higieny osobistej dla KWP i jednostek garnizonu łódzkiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i higieny osobistej dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego wg asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, tj. Formularz asortymentowo-cenowy . Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ, tj. Wzór umowy. 2. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych środków będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Towar musi być fabrycznie nowy (w I gatunku), dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami m.in. Państwowego Zakładu Higieny, terminem przydatności do użytku. Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ. 4. Zamawiany towar dostarczany do Zamawiającego musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności, czyli przydatności do użycia. 5. Towar ma być dostarczany w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. 6. Wszystkie oferowane produkty, będące substancjami niebezpiecznymi lub preparatami chemicznymi oznakowanymi znakiem szkodliwości, muszą posiadać aktualne karty charakterystyki, zgodnie z Rozporządzeniem (WE) Nr 1907 2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18.12.2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999 45 WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793 93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488 94, jak również dyrektywę Rady 76 769 EWG i dyrektywy Komisji 91 155 EWG, 93 67 EWG, 93 105 WE i 2000 21 WE. Wykonawca będzie zobowiązany na żądanie Zamawiającego do przedłożenia aktualnych kart charakterystyki w trakcie obowiązywania umowy, dla zaoferowanych środków, o ile jest to wymagane przez obowiązujące przepisy prawa. 7. Produkty będące produktami biobójczymi muszą posiadać pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002 roku o produktach biobójczych ( Dz. U z 2007r. Nr 39 poz. 252 z późn. zm.). Ponadto wszystkie oferowane produkty będące kosmetykami muszą posiadać zgłoszenie do W dn. 20.10.2010 r. ogłoszenie zamieszczono na: - stronie internetowej Zamawiającego - tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego Krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzanych do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001 r. o kosmetykach (Dz. U Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) i Rozporządzeniem z dnia 25.05.2004 r. (Dz. U Nr 138, poz. 1471 z późn. zm.). 8. Wszystkie środki czystości i higieny osobistej muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz datą ich przydatności do stosowania. 9. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które gwarantują pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia. 10. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określone w formularzu cenowym. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być inna niż wskazana w załączniku. 11. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na dostawy będące przedmiotem zamówienia. 12. Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze osobę, do której należy zgłosić zamówienie i poda jej adres, imię i nazwisko, nr telefonu, faxu lub pocztę elektroniczną. Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby, które wpisane zostaną w umowie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.83.12.50 - Roztwory myjące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SWISSPOL Ltd. Sp. z o. o., Świątnicka 30, 52-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247099,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149743,48

  • Oferta z najniższą ceną: 149743,48 / Oferta z najwyższą ceną: 170186,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.