eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 3 849 922,00 zł.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Biskupiec: Udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 3 849 922,00 zł.
Numer ogłoszenia: 332654 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279692 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4745057 do 59, faks 56 4747952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 3 849 922,00 zł..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 3 849 922,00 na sfinansowanie realizowanego zadania własnego pn. Przebudowa drogi gminnej Piotrowice - Słupnica (słownie: trzy miliony osiemset czterdzieści dziewięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia dwa 00/100 zł) zgodnie z Zarządzeniem Nr 55/2011 Wójta Gminy Biskupiec z dnia 22 lipca 2011r., termin uruchomienia kredytu: - I transza w wysokości 1 350 000,00 zł ( słownie: jeden milion trzysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100 gr) do dnia 15 października 2011r.; - II transza w wysokości 2 499 922,00 zł ( słownie: dwa miliony czterysta dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia dwa złote 00/100 gr) do dnia 15 listopada 2011r. ostateczna spłata kredytu nastąpi w dniu 30 grudnia 2018 roku. Spłata kredytu będzie następowała: - W ratach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca począwszy od 31 stycznia 2012 roku. - Pierwsza rata płatna w terminie do 31 stycznia 2012 roku. - 23 równe raty po 31 006,00 zł płatne w terminie od 31 stycznia 2012 roku do 30 listopada 2013 roku, 1 rata - 30 990,00 zł płatna w terminie do dnia 31 grudnia 2013 roku; 12 równych rat po 28 920,00 płatne od 31 stycznia 2014 roku do dnia 31 grudnia 2014 roku; 12 równych rat po 67 953,00 zł płatne od 31 stycznia 2015 roku do dnia 31 grudnia 2015 roku; 12 równych rat po 67 710,00 zł płatne od dnia 31 stycznia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku; 12 równych rat po 45 700,00zł płatne od dnia 31 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku; 11 równych rat po 48 529,00 zł płatne od dnia 31 stycznia 2018 roku do dnia 30 listopada 2018 roku ostatnia rata wyrównująca w kwocie 48 579,00 zł płatna 30 grudnia 2018r. - odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych od zrealizowanej kwoty kredytu i płatne w okresach miesięcznych 2. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel In blanco 3. oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 3M: do oferty na dzień ogłoszenia przetargu, do umowy wg stawki obowiązującej w dni poprzedzającym podpisanie umowy kredytowej. 4. Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej , częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycję na piśmie. 5. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A., UL. DĄBROWSZCZAKÓW 11, 10-959 OLSZTYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 737011,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 821204,52

  • Oferta z najniższą ceną: 821204,52 / Oferta z najwyższą ceną: 842561,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.