eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej OPZ/K-licyt/51/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Opole: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej OPZ/K-licyt/51/2008
Numer ogłoszenia: 332563 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, faks 077 4006294, 4556080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej OPZ/K-licyt/51/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: komputery 33 szt, notebooki 20 szt, drukarki 10 szt, skanery 3 szt szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na stronie wskazanej w pkt IV.3.7) ogłoszenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 000 zł (słownie złotych: dwa tysiące). a) Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). b) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego : PKO S.A. nr rachunku: 74 1240 1633 1111 0010 0525 5655 z dopiskiem Wadium w postępowaniu na dostawę sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej nr sprawy OPZ/K-licyt/51/2008. c) Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego najpóźniej w dniu 8.12.2008 r. do godz. 15:00, tj. 3 dni przed terminem składania ofert (licytacji). d) Wadium wnoszone w innej akceptowalnej formie (oryginał gwarancji lub poręczenia) należy złożyć w terminie do 8.11.2008 r. do godz. 15:00 w siedzibie zamawiającego- Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 203 A, przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu. e) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, kto reprezentuje Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania a tym samym nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. g) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów zamawiający przekaże niezwłocznie po: - upływie terminu związania ofertą, - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, z zastrzeżeniem, o którym mowa w ppkt i) h) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: -który został wykluczony z postępowania, i) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA! Wykonawca straci wadium, jeżeli w wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie podpisze umowy na warunkach określonych we wzorze -załącznik nr 5 do ogłoszenia, bądź zaproponuje w formularzu rzeczowo-cenowym sprzęt o parametrach technicznych odbiegających od opisanych przez zamawiającego

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w licytacji elektronicznej zostaną dopuszczeni wykonawcy spełniający warunki, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223., poz. 1655 z póź. zm), którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia licytacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego, każda o wartości brutto powyżej 100 000 PLN. Ocena spełniania tych warunków będzie polegała na ocenie spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty, o których mowa niżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełniła na dzień składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełniania warunków, o których mowa wyżej należy złożyć wraz z wnioskiem następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej; - Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. - Zestawienie dostaw sprzętu komputerowego o wartości brutto powyżej 100 000 zł. każda, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia licytacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 3 do ogłoszenia, - Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeśli nie wynika to z zapisów w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. ___________________________________________________________________________________________________________________________________ Załącznik nr 2 OŚWIADCZENIE Niniejszym przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: na dostawę sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy OPZ/K-licyt/51/2008). Oświadczam, że: spełniam warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), to znaczy: a) posiadam uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję lub będę dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia; d) nie podlegam wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że : z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postepowania; - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3; - wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art.62 ust. 1pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2. Data ____________ ___________________ podpis osoby uprawnionej do występowania w imieniu wykonawcy ______________________________________________________________________________________________________________________________ Załącznik nr 3 Zestawienie zrealizowanych zamówień tj. dostaw sprzętu komputerowego o wartości 100 000 zł każda zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu. Należy przedstawic w formie tabelarycznej minimum w 6 kolumnach nastepujace dane L.p. Nazwa firmy Adres firmy Data Nazwa przedmiotu zamówienia Wartość zamówienia brutto(zł) Data____________ ________________________ podpis osoby uprawnionej do występowania w imieniu wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.ppp.pwpw.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.ppp.pwpw.pl; www.przetargi.po.opole.pl - w wersji elektronicznej załącznik nr 1

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Po dopuszczeniu przez zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do PWPW S.A. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od PWPW S.A. drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi systemu aukcyjnego oraz login i hasło dostępu do systemu aukcyjnego. Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu PPP: - komputer klasy PC, - system operacyjny Windows 2000 lub wyższy; - zegar 300Mhz, 64MB RAM; - stałe łącze internetowe; - przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa; - aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną; - wyłączona autoryzacja na serwerze proxy; PWPW S.A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem tel. (22) 530 27 96, e-mail: aukcje@pwpw.pl.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Cena wywoławcza: zamawiający nie określa ceny wywoławczej. Licytacja rozpocznie się od pierwszej złożonej w trakcie licytacji oferty. Minimalny krok postąpienia: 200, 00 zł (brutto). Wykonawcy mogą zgłaszać wyższe postąpienia, bez konieczności respektowania zasady krotności minimalnego postąpienia. W czasie trwania licytacji wykonawcy, którzy otrzymali loginy i hasła dostępowe do systemu aukcyjnego, składają za pośrednictwem Internetu swoje oferty cenowe za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej - www.ppp.pwpw.pl Ofertę składa się w postaci elektronicznej. W trakcie licytacji elektronicznej system aukcyjny na bieżąco udostępnia wszystkim wykonawcom informacje o pozycjach złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także cenach złożonych przez nich ofert. Oferty składane przez wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą, tj. z niższą ceną. W trakcie licytacji wykonawca podaje cenę brutto tj. z uwzględnieniem 22% podatku VAT dla całości oferowanego sprzętu. Zamawiający udzieli zamówienie wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, tj. w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto (oferta najkorzystniejsza).

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Licytacja składa się z jednego etapu - 20 minutowego i może zostać przedłużona o kolejne etapy, jeżeli w okresie między 15 a 20 minutą zostanie złożona nowa oferta przez któregokolwiek z wykonawców.
    kolejnePrzedłużenie czasu trwania licytacji o kolejne 5 minutowy etap (czas dodatkowy) uzależnione jest od tego czy w ostatnich pieciu minutach danego etapu została złożona oferta któregokolwiek z wykonawców

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną nie zakwalifikowani do następnego etapu? tak.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 03.12.2008 godzina 12:00, miejsce: POLITECHNIKA OPOLSKA 45-271 Opole ul. St. Mikołajczyka 5 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 11.12.2008r. godz. 11:00.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Licytacja kończy sie po upływie: 20 - tej minuty, jezeli w okresie między 15 a 20 minutą nie zostanie złozona nowa oferta, 5-tej minuty czasu dodatkowego, o ile w tym czasie żaden z wykonawców nie złożył kolejnej oferty.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: jak wyżej.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wnioski o dopuszczenie do licytacji elektronicznej przygotowane wg wzoru - załacznik nr 6 do ogłoszenia, wraz z dokumentami o których mowa w punkcie III.2 niniejszego ogłoszenia należy składać w zamkniętej kopercie posiadającej nazwę i adres wykonawcy z dopiskiem: Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej na dostawę sprzętu komputerowego nr sprawy OPZ/K-licyt/51/2008 Zaproszenie do składania ofert w licytacji elektronicznej przekazane zostanie wykonawcom przez zamawiającego do dnia 04.12.2008 r. na nr faksu podany we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający przekaże do dnia 04.12.2008 r. prowadzącemu licytację (firmie PWPW S.A.) informację o wykonawcach dopuszczonych do udziału w postępowaniu (Formularze Wykonawców). Ponadto wraz z wnioskiem nalezy złozyć lub przesłać do terminu składania wniosku na nr faksu 077 4006294 wypełniony Formularz Wykonawcy - załącznik nr 4 do ogłoszenia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy wypełni Formularz rzeczowo-cenowy - załącznik nr 1 do ogłoszenia stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz rzeczowo - cenowy stanowić będzie załącznik do umowy. Ceny jednostkowe w formularzu rzeczowo-cenowym muszą zostać tak określone, aby łączna cena zamówienia brutto odpowiadała sumie iloczynów cen jednostkowych i była co najwyżej równa cenie wybranej oferty, która została wylicytowana. W cenie oferty należy uwzględnić podatek VAT w wysokości 22% dla całości zamawianego sprzętu. Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku , stosując się do zasady zaokrągleń. Szczegółowe warunki umowne dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia zawarte są w załączonym do ogłoszenia wzorze umowy -załącznik nr 5. ________________________________________________________________________________________________________________________________ Załacznik nr 4 FORMULARZ WYKONAWCY Data _______ Pełna Nazwa Wykonawcy___________________________ Skrócona nazwa Wykonawcy (maksymalnie 40 znaków)2 Dane Firmy: Miasto: Województwo: Kod pocztowy: Ulica: Numer domu: KRS: REGON: NIP: Adres WWW: Osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy ( dostęp do systemu PPP)3 Przedrostek: Pan/Pani Imię: Nazwisko: Stanowisko: Telefon: Faks: Adres e-mail: Osoba wypełniająca formularz Imię: Nazwisko: Oświadczam, iż dane podane w niniejszym dokumencie są pełne i prawdziwe. Wyrażam zgodę na włączenie ww. danych do bazy danych PWPW S.A. i ich przetwarzanie 4 ___________________ 1 Pomoc odnośnie wypełnienia formularza dostępna jest po klikniecie na pole tekstowe i naciśnięciu klawisza F1 (w wersji elektronicznej umieszczonej na stronie) 2 Wypełnić w przypadku gdy pełna nazwa Wykonawcy jest dłuższa niż 40 znaków. 3 Jeżeli jest to osoba inna niż wymieniona w KRS ( jako upoważniona do występowania w imieniu Wykonawcy) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa dla osoby upoważnionej do składania ofert. 4 Oświadczenie dotyczy danych osobowych osoby upoważnionej do reprezentowania. Przetwarzanie tych danych, następuje zgodnie z ustawą z dn.29.08.97r. o ochronie danych osobowych, (Dz.U.2002, nr 101 poz.926 z późn. zm.) jest niezbędne do korzystania z usług Polskiej Platformy Przetargowej PWPW S.A. __________________________________________________________________________________________________________________________________ Załącznik nr 5 Umowa nr OPZ/K - licyt/51/2008 -wzór- W dniu _____________ pomiędzy: Politechniką Opolską, ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, reprezentowaną przez: __________________________________, zwaną dalej Zamawiającym a ____________________ z siedzibą w ____________________ ul. _________________, wpisaną do ____________________pod Nr______________ reprezentowaną przez: ________________________________, zwaną dalej Wykonawcą, w wyniku wyboru Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej, została zawarta umowa o następującej treści: §1. Przedmiot umowy. 1.1 Przedmiotem umowy jest dostawa nowego, niewadliwego sprzętu komputerowego, wraz z instalacją i uruchomieniem, oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej, wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy znajduje się w załączniku nr 1 do umowy. 1.3. Dostarczony sprzęt będzie posiadał numer fabryczny oraz Deklarację zgodności WE, uprawniającą do znaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa i będzie oznaczony tym znakiem (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 15 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego, Dz. U. Nr 259, poz. 2172 ze zm.) §2. Wartość umowy. 2.1 Całkowita wartość umowy wynosi: ___________________złotych netto + VAT (słownie: _____________________________________) a) netto - kwota wynikająca z formularza rzeczowo - cenowego Wykonawcy b) VAT - obowiązujący podatek VAT. Całkowita wartość umowy wynika z oferty Wykonawcy i obejmuje cenę sprzętu komputerowego i oprogramowania, transport do miejsca dostawy, instalację i uruchomienie sprzętu, ubezpieczenie, podatki oraz ewentualne opłaty celne i graniczne. 2.2 Na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dn. 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług Wykonawca zastosuje 0% stawkę podatku VAT, tam gdzie jest to możliwe, pod warunkiem otrzymania od Zamawiającego do dnia dostawy przedmiotu umowy dokumentu, o którym mowa w art. 83 ust. 14 pkt 1 cyt. ustawy. §3. Miejsce i termin dostawy. 3.1 Kompletny sprzęt i oprogramowanie będą dostarczone w następujących terminach: a) Sprzęt objęty 0% stawką VAT (zestawy komputerowe, drukarki, monitory, skanery): do 3 tygodni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że termin dostawy może się wydłużyć w przypadku oczekiwania na potwierdzenie zamówienia przez ministerstwo właściwe dla szkolnictwa wyższego (organ nadzorujący), niezbędnego do zastosowania 0% stawki podatku VAT, o którym mowa w §2 ust. 2.2. Jednakże przedmiot umowy nie może być dostarczony Zamawiającemu później niż w terminie 5 dni, licząc od dnia przekazania Wykonawcy potwierdzenia w/w zamówienia, b) pozostały sprzęt oraz oprogramowanie: do 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 3.2. Sprzęt będzie dostarczony do jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (wskazanych w formularzu rzeczowo-cenowym, znajdującym się w załączniku nr 1 do umowy), do miejsc wskazanych przez pracownika Sekcji Aparatury, o którym mowa w ust. 3.4. 3.3.Dostawy odbywać się będą w ciągu 2-4 kolejnych dni roboczych, w godzinach 9:00-14:00. Dni, w których odbywać się będzie dostawa oraz dokładne adresy dostaw muszą być uzgodnione z pracownikiem Sekcji Aparatury, o którym mowa w ust. 3.4. 3.4. Osobami odpowiedzialnymi za realizację umowy po stronie Zamawiającego są pracownicy Sekcji Aparatury, tel: 077 454 42 24, 3.5. Na potwierdzenie zgodności realizacji umowy Strony podpiszą protokół odbioru. 3.6. Jeżeli w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru zostaną ujawnione wady sprzętu, Zamawiający ma prawo do niezwłocznej wymiany tego sprzętu na nowy, wolny od wad. §4. Instalacja sprzętu. 4.1 Instalacja dokonana będzie przez przedstawiciela Wykonawcy. 4.2 Przez instalację strony rozumieją: a) rozpakowanie i podłączenie do sieci zasilającej sprzętu komputerowego i peryferii, b) uruchomienie sprzętu pod systemem operacyjnym, z jakim powinien być przez Wykonawcę dostarczony lub skonfigurowany (patrz załącznik nr 1), c) zainstalowanie, jeśli wcześniej nie zostały zainstalowane, sterowników do urządzeń zamontowanych w uruchamianym komputerze oraz sprawdzenie ich poprawnej pracy pod systemem operacyjnym zainstalowanym w komputerze, d) wykazanie poprawności działania wszystkich podzespołów danego komputera, w tym również sprawdzenie ekranów LCD. e) wykazanie, że w zestawach komputerowych dysk twardy i napęd optyczny są podłączone do dwóch oddzielnych kanałów kontrolera, §5. Wymagane dokumenty. 5.1 Zamawiający wymaga od Wykonawcy następujących dokumentów: a) oryginału faktur, b) protokołów odbioru (przy czym protokoły odbioru muszą zawierać potwierdzenie, że ekrany LCD nie posiadają żadnych uszkodzonych pikseli), c) kart gwarancyjnych. 5.2 Dostarczony sprzęt i oprogramowanie będą posiadać wszelkie niezbędne do normalnego korzystania instrukcje i certyfikaty w języku polskim oraz sterowniki do zainstalowanych w komputerach urządzeń. §6. Gwarancja, serwis. 6.1 Wykonawca zapewnia wywiązanie się ze wszystkich zobowiązań gwarancyjnych zawartych w swojej ofercie. W szczególności Wykonawca zapewnia warunki gwarancji określone w karcie gwarancyjnej. 6.2 W kartach gwarancyjnych umieszczone będą numery fabryczne każdego sprzętu, numery fabryczne poszczególnych elementów oraz szczegółowe postanowienia dotyczące gwarancji, zgodnie z ofertą przetargową Wykonawcy, w szczególności: a) Gwarancja na zestawy komputerowe wynosi __________ miesięcy, b) Gwarancja na pozostały sprzęt (notebooki, drukarki, skanery, monitory) wynosi _________ miesięcy. 6.3 Gwarancja rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru. 6.4 Wykonawca zobowiązuje się tak zorganizować pracę serwisu, aby była zgodna z jego ofertą przetargową; a) wykonywanie napraw gwarancyjnych będzie następowało w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych), z zastrzeżeniem, o którym mowa w lit. b); b) dotyczy części I, tabeli 1: w okresie trwania gwarancji wykonawca zapewni czas reakcji serwisu na wykonywanie napraw gwarancyjnych następnego dnia roboczego od dnia zgłoszenia awarii, naprawa na miejscu u Zamawiającego w terminie do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych), c) pokrycie wszystkich kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi przez Wykonawcę, d) dotyczy części I tabeli 1: Wykonawca najpóźniej w dniu dostawy dostarczy Zamawiającemu oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, §7. Warunki płatności. 7.1 Płatność za przedmiot umowy nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru podpisany przez strony. 7.2 Faktury będą wystawiane na płatnika: Politechnika Opolska, ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole. 7.3 W przypadku gdy sprzęt w danej części zamówienia dostarczany jest do różnych jednostek organizacyjnych, wskazanych w załączniku nr 1, pracownik Sekcji Aparatury, o którym mowa w § ust. 3.4 umowy, może żądać od Wykonawcy, aby faktury były wystawione odrębnie dla każdej z tych jednostek. 7.4 NIP Zamawiającego: 754-00-08-109. 7.5 Bank i nr rachunku bankowego Wykonawcy: wg faktury. 7.6 Za zwłokę w zapłacie faktury Wykonawca ma prawo do naliczenia odsetek w wysokości ustawowej. §8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. (Dotyczy tylko umowy o wartości brutto powyżej 100 000 zł) 8.1 Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie _____________w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie (brutto), to jest kwotę: ______________ zł 8.2 Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (dotyczy również roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości). 8.3 W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, przy czym zmiana ta może być dokonana wyłącznie z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 8.4 Część zabezpieczenia w wysokości 70 %, to jest kwota:_____________ zł zostanie zwrócona/zwolniona w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (data podpisania protokołu odbioru). 8.2 Pozostała część zabezpieczenia w wysokości 30 %, służąca do zabezpieczenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości to jest kwota: ___________zł, zostanie zwrócona/zwolniona w terminie 15 dni po upływie okresu gwarancji jakości. 8.3 Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. §9. Kary umowne. 9.1 Za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn od niego zależnych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wartości umowy netto, o której mowa w §2 ust. 2.1. 9.2 W przypadku opóźnienia Wykonawcy w kompletnej dostawie przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w §3 ust. 3.1, z przyczyn od niego zależnych, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% wartości umowy netto, o której mowa w §2 ust. 2.1, za każdy dzień opóźnienia, w sumie jednak nie więcej niż 10% wartości umowy netto, o której mowa w §2 ust. 2.1. 9.3 Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn od niego zależnych w wysokości 10% wartości umowy netto, o której mowa w §2 ust 2.1. 9.4 Niezależnie od kar umownych, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. §10. Zmiana umowy, odstąpienie. 10.1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 10.2. 10.2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych sprzętu jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego sprzętu oraz nie może powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy. b) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 3.1 lit a) i b) umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Wykonawcy. c) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 3.1 lit a) i b) umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. d) Skrócenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 3.1 lit a) i b) umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. e) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. f) Zmniejszenie zakresu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1.1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. 10.3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 10.2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy. 10.4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 10.2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 10.5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 9 ust. 9.3 niniejszej umowy. §11. Postanowienia ogólne. 11.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy kodeksu cywilnego i ustawy z dn. 29.01 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. 11.2. Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, w tym 2 egzemplarze dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy. 11.3. Ewentualne spory wynikłe z realizacji umowy strony poddają rozstrzygnięciu właściwemu rzeczowo sądowi w Opolu. 11.4. Załącznik nr 1, tj. formularz rzeczowo-cenowy, stanowi integralną część umowy. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA _______________________________________________________________________________________________________________________________________ Załącznik nr 6 WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTEPOWANIU PROWADZONYM W TRYBIE LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ Nazwa i adres Wykonawcy___________ (w przypadku wniosku wspólnego należy wymienić wszystkich Wykonawców ze wskazaniem Pełnomocnika, a poniżej wpisać jego dane) TEL. FAX: _________ REGON:___________ NIP: ___________ OSOBA DO KONTAKTU _____________ ADRES E-MAIL______________ Zamawiający: Politechnika Opolska ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole W związku z ogłoszeniem o licytacji elektronicznej prowadzonej na stronie Polskiej Platformy Przetargowej PWPW S.A. pod adresem http://www.ppp.pwpw.pl nr sprawy nadany przez zamawiającego: OPZ/K-licyt/51/2008 na dostawę sprzętu komputerowego wyrażamy chęć uczestnictwa w tym postępowaniu i akceptujemy warunki określone przez zamawiającego w ogłoszeniu. 1) do kontaktów z naszej strony upoważniamy: _______________Tel__________ ________________Tel___________ 2) Do niniejszego Wniosku dołączamy wymagane dokumenty zgodnie z pkt III. 2 Ogłoszenia. 3) Wpłacone wadium prosimy zwrócić na nasze konto: ______________ 4) Udzielamy gwarancji na zestawy komputerowe ________miesięcy, na notebooki i pozostały sprzęt _________ miesiące, Jednocześnie oświadczamy, że zaoferowany przez nas sprzęt komputerowy spełnia wszystkie wymagania techniczne opisane przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dostepnym na stronie zamawiajacego i platformy, na której bedzie prowadzona licytacja. Ponadto akceptujemy wymagania zamawiającego w zakresie gwarancji, terminu realizacji zamówienia i dostaw, oraz akceptujemy wzór umowy. __________________2008 ______________ (miejscowość) (data) pieczątka/i imienna/e i podpis/y uprawnionego/ych przedstawiciela/i Wykonawcy ___________________________________________________________________ WSZYSTKIE ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ DOSTĘPNE NA SRONACH : www.przetargi.po.opole.pl; www.ppp.pwpw.pl..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.