eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego w branżachogólnobudowlanej, instalacji sanitarnych, elektrycznej nad robotami budowlanymi prowadzonymi w budynkach szpitalnych nr 1, 2, 3, 6, 8, 10, 11, 16, 18, 19.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Gniezno: Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego w branżach: ogólnobudowlanej, instalacji sanitarnych, elektrycznej nad robotami budowlanymi prowadzonymi w budynkach szpitalnych nr 1, 2, 3, 6, 8, 10, 11, 16, 18, 19.
Numer ogłoszenia: 332470 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego , ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, faks 061 4261118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego w branżach: ogólnobudowlanej, instalacji sanitarnych, elektrycznej nad robotami budowlanymi prowadzonymi w budynkach szpitalnych nr 1, 2, 3, 6, 8, 10, 11, 16, 18, 19..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach prac ogólnobudowlanych przeprowadzona zostanie: -wymiana okładzin ściennych i podłogowych -wymiana zewnętrznej stolarki okiennej -wymiana bądź renowacja zewnętrznej stolarki drzwiowej - wymiana bądź renowacja drzwi wewnętrznych - wydzielenie pomieszczeń ściankami działowymi - wymiana powłok malarskich W ramach prac sanitarnych przeprowadzona zostanie: - wymiana instalacji wodociągowej w budynkach - wymiana instalacji kanalizacyjnej w budynkach - wymiana hydrantów wewnętrznych - wymiana przyborów sanitarnych (umywalki, zlewozmywaki, kabiny natryskowe, ubikacje, pisuary itp.) - uzupełnienie głowic i zaworów termostatycznych - wymiana wydzielonych grzejników -uzupełnienie izolacji termicznej instalacji W ramach prac elektrycznych przeprowadzona zostanie: - wymiana instalacji elektrycznej (zasilania gniazd, oświetleniowej) - montaż instalacji oświetlenia awaryjnego - montaż instalacji oświetlenia nocnego -rozprowadzenie instalacji telefonicznej, internetowej, telewizyjnej do niektórych pomieszczeń -montaż klap oddymiających wraz z centralkami sterującymi oraz siłownikami (dotyczy budynków nr 3, 6, 11, 16) -montaż instalacji dzwonkowej i domofonowej Przedmiotem Projektu są prace budowlane mające na celu dostosowanie Szpitala do wymagań rozporządzenia MZ z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, rozporządzenia MI z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, rozporządzenia MSWiA z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów, rozporządzenia MSWiA z dnia 24 lipca 2009 r. sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych i innych rozporządzeń. W ramach Projektu zostanie przeprowadzony kompleksowy remont dziesięciu obiektów szpitalnych: - budynek 1, jedna kondygnacja, I piętro, oddział psychiatryczny ogólny, 457 m2 - budynek 2, jedna kondygnacja, parter, oddział psychogeriatryczny, 461m2 - budynek 3, dwie kondygnacje, parter, I piętro, oddział psychiatryczny ogólny, 806m2 - budynek 6, trzy kondygnacje, parter, I i II piętro, oddział psych. dla przewlekle chorych, 2807m2 - budynek 8, dwie kondygnacje, parter, I piętro, oddział psychiatryczny ogólny, 561m2 - budynek 10, dwie kondygnacje, parter, I piętro, oddział dzienny terapii uzależnień, 479m2 - budynek 11, dwie kondygnacje, parter, I piętro, oddział psychiatryczny ogólny, 926m2 - budynek 16, dwie kondygnacje, parter, I piętro, oddział psychiatryczny ogólny, 824m2 - budynek 18, dwie kondygnacje, parter, I piętro, oddział psychiatryczny ogólny, 551m2 - budynek 19, jedna kondygnacja, parter, oddział dzienny psychiatryczny rehabilitacyjny, 240m2 Na każdy wyremontowany oddział co najmniej jedna łazienka zostanie kompleksowo dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, na 10 oddziałów zostanie dostosowanych 13 łazienek. Zakres rzeczowy Projektu: wymiana stolarki okiennej, wymiana okładzin posadzkowych, wymiana wewn. stolarki drzwiowej, wymiana okładzin ściennych, wymiana instalacji sanitarnej wraz z przyborami, wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wykonanie systemu oddymiania dróg ewakuacyjnych, renowacja drzwi zewnętrznych. Inwestycja nie obejmuje zakupów sprzętowych. W ramach Projektu zostaną osiągnięte wskaźniki Licz. przebudowanych instytucji ochrony zdrowia-1 w 2014r., Licz. przebudowanych obiektów infrastruktury ochrony zdrowia-10 (w 2012 - 1, w 2013-5, w 2014-4) i Licz. usuniętych barier architektonicznych 13 (w 2012-1, w 2013-7 łazienek, w 2014-5). Ogólne obowiązki Wykonawcy: - koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, przepisami polskiego prawa ,oraz zgodnie z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, dokumentacją projektowa i umową z wykonawca o roboty budowlane; - sprawdzenie pod względem merytorycznym ofert złożonych w przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych tj. zgodności kosztorysów ofertowych z dokumentacją techniczną; - wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych oraz w zakresie prawidłowości rozliczeń finansowych związanych z realizacją robót budowlanych; - zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) branżowych nadzorów inwestorskich nad realizacja robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 9 zadaniami (dla całości zamówienia) , tj. po 3 zadania (dla każdej branży), odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia: a) dla robót budowlanych -w budynkach o kubaturze nie mniejszej niż 5.000m3 (każde zadanie); c) dla robót sanitarnych - w budynkach o kubaturze nie mniejszej niż 5.000m3 (każde zadanie); d) dla robót elektrycznych - w budynkach o kubaturze nie mniejszej niż 5.000m3 (każde zadanie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi (Wykonawca musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, elektrycznymi, sanitarnymi ( w odpowiedniej branży) oraz legitymująca się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ WOJEWÓDZKI SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH DZIEKANKA, UL. POZNAŃSKA 15 , 62-200 GNIEZNO, Dział zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ WOJEWÓDZKI SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH DZIEKANKA, UL. POZNAŃSKA 15 , 62-200 GNIEZNO, Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (99%) oraz środków własnych (1%). Umowa o dofinansowanie Projektu pt. Poprawa poziomu funkcjonowania i świadczenia usług Wojewódzkich Jednostek Ochrony Zdrowia - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie. WRPO Priorytet V Działanie 5.3, Schemat II. Umowa o dofinansowanie projektu pt.: Poprawa poziomu funkcjonowania i świadczenia usług Wojewódzkich Jednostek Ochrony Zdrowia - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.