eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › KREDYT BANKOWY DŁUGOTERMINOWY INWESTYCYJNY NA KWOTĘ 1.306.000,00 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Węgliniec: KREDYT BANKOWY DŁUGOTERMINOWY INWESTYCYJNY NA KWOTĘ 1.306.000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 332177 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgliniec , ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KREDYT BANKOWY DŁUGOTERMINOWY INWESTYCYJNY NA KWOTĘ 1.306.000,00 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy. 1. Kredyt bankowy przeznaczony zostanie przez Zamawiającego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadań inwestycyjnych wymienionych w Uchwale nr 157/XXIV/08 Rady Miejskiej z dnia 30 września 2008r. w sprawie zaciągnięcia w 2008r. długoterminowego zobowiązania w formie kredytu wraz z prognozą spłaty długu, stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Kwota kredytu 1.306.000,00 złotych polskich (PLN) ( słownie: jeden milion trzysta sześć tysięcy) 2. Kredyt będzie wykorzystany i spłacany w złotych polskich (PLN). 3. Bank otworzy dla Zamawiającego rachunek kredytowy. 4. Prowizja przygotowawcza - max 1,5% kwoty kredytu 5. Okres kredytowania - od dnia uruchomienia kredytu do 31.12.2018r. 6. Środki pochodzące z kredytu będą uruchamiane jednorazowo. Nie przewiduje się przedkładania bankowi faktur. 7. Ostateczny termin wykorzystania kredytu - 31.12.2008r. 8. Spłata kapitału będzie następowała co kwartał w następujących kwotach i terminach: Lp Termin płatności Kwota w PLN 1 31.03.2009r. 32 500,00 2 30.06.2009r. 32 500,00 3 30.09.2009r. 32 500,00 4 31.12.2009r. 32 500,00 5 31.03.2010r. 32 500,00 6 30.06.2010. 32 500,00 7 30.09.2010r. 32 500,00 8 31.12.2010r. 32 500,00 9 31.03.2011r. 32 500,00 10 30.06.2011r. 32 500,00 11 30.09.2011r. 32 500,00 12 30.12.2011r. 32 500,00 13 30.03.2012r. 32 500,00 14 29.06.2012r. 32 500,00 15 28.09.2012r. 32 500,00 16 31.12.2012r. 32 500,00 17 29.03.2013r. 32 500,00 18 28.06.2013r. 32 500,00 19 30.09.2013r. 32 500,00 20 31.12.2013r. 32 500,00 21 31.03.2014r. 32 500,00 22 30.06.2014r. 32 500,00 23 30.09.2014r. 32 500,00 24 31.12.2014r. 32 500,00 25 31.03.2015r. 32 500,00 26 30.06.2015r. 32 500,00 27 30.09.2015r. 32 500,00 28 31.12.2015r. 32 500,00 29 31.03.2016r. 32 750,00 30 30.06.2016r. 32 750,00 31 30.09.2016r. 32 750,00 32 30.12.2016r. 32 750,00 33 31.03.2017r. 32 750,00 34 30.06.2017r. 32 750,00 35 29.06.2017r. 32 750,00 36. 29.12.2017r. 32 750,00 37. 30.03.2018r. 33 500,00 38. 29.06.2018r. 33 500,00 39. 28.09.2018r. 33 500,00 40. 28.12.2018r. 33 500,00 9. Oprocentowanie kredytu, prowizje i prawne zabezpieczenie spłaty kredytu: 9.1. Od kwoty wykorzystanego kredytu bank pobiera odsetki według zmiennej stawki procentowej ustalanej na bazie WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych (WIBOR 3M) powiększonej o stałą w czasie trwania umowy marżę banku. Odsetki nalicza się za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. Bank pobiera odsetki za miesięczne okresy obrachunkowe. Odsetki nalicza się i pobiera w ostatnim dniu okresu obrachunkowego. 9.2. Stawka WIBOR 3 M naliczana jest jako średnia z 25 dni poprzedzających dzień spłaty raty odsetkowej 9.3 Od kwoty przyznanego kredytu bank pobiera prowizję przygotowawczą w wysokości nie większej niż 1,5% kwoty kredytu. Prowizja przygotowawcza płatna będzie jednorazowo w dniu zawarcia umowy. 9.3. Prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu - 0%/0 PLN 9.4. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej inny niż określony sposób wykonania zamówienia, tzw. oferty wariantowej. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. 13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub/ i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1. wymagane jest posiadanie uprawnień do wykonywania czynności bankowych, o których mowa w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz.U.Nr 72 z 2002 roku poz.665 z późn. zm.). 3. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale V..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru określonego w SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1 nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta ul.Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta ul.Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec Pokój nr 21 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.