Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-12
Kraków: Świadczenie usług polegających na doradztwie prawnym i doradztwie w zakresie zamówień publicznych w Zespole Projektowym powołanym dla realizacji Projektu pn. Centrum Kongresowe (Rondo Grunwaldzkie) w Krakowie, z uwzględnieniem specyfiki zadań inwestycyjnych dofinansowanych ze środków UE
Numer ogłoszenia: 331950 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji , ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 6168414, 6168451, faks 0-12 6168418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na doradztwie prawnym i doradztwie w zakresie zamówień publicznych w Zespole Projektowym powołanym dla realizacji Projektu pn. Centrum Kongresowe (Rondo Grunwaldzkie) w Krakowie, z uwzględnieniem specyfiki zadań inwestycyjnych dofinansowanych ze środków UE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje profesjonalne świadczenie usług doradztwa prawnego dla Zespołu Projektowego, powołanego dla realizacji Projektu pn.Centrum Kongresowe (Rondo Grunwaldzkie) w Krakowie, z uwzględnieniem specyfiki zadań inwestycyjnych, dofinansowanych ze środków UE. W zakresie przedmiotu zamówienia są usługi doradztwa prawnego i doradztwa w zakresie przepisów o zamówieniach publicznych dla Zespołu Projektowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Art. 67 ust.1 lit.6) ustawy PZP, do 3 miesięcy świadczenia usług tego samego rodzaju
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP Na potwierdzenie spełniania warunku należy załączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez wykonawców w ofercie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - według zasady: spełnia/nie spełnia,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie): - wykonali co najmniej jedną usługę, polegającą na doradztwie prawnym na rzecz Inwestora w przygotowaniu lub realizacji obiektu budowlanego o wartości co najmniej 50 mln i wykażą, iż usługa ta została należycie wykonana; -wykonali 2 usługi polegające na doradztwie w zakresie przepisów o zamówieniach publicznych, w tym przygotowali specyfikacje istotnych warunków zamówienia wraz z istotnymi postanowieniami umowy dla co najmniej 2 postępowań o udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane o wartości co najmniej 1 mln zł każde i wykażą, że usługi te zostały należycie wykonane. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez wykonawców w ofercie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - według zasady: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia, w tym w szczególności osobą, która wykonuje od co najmniej 5 lat zawód radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych lub zawód adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze, lub jest prawnikiem zagranicznym z Unii Europejskiej, wykonującym w Rzeczpospolitej Polskiej od co najmniej 5 lat stałą praktykę na podstawie Ustawy z dnia 05.07.2002r. o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w RP, posiada wpis na listę potwierdzającą wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego, lub stałej praktyki w Rzeczpospolitej Polskiej, prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub Okręgową Radę Adwokacką, posiada 5-letnie doświadczenie w doradztwie prawnym na rzecz Inwestora, w tym w przygotowaniu lub realizacji obiektu budowlanego o wartości co najmniej 50 mln. W okresie ostatnich 5 lat wykonała 2 usługi polegające na doradztwie w zakresie przepisów o zamówieniach publicznych, tj. przygotowała SIWZ wraz z istotnymi postanowieniami umowy dla 2 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane o wartości zamówienia co najmniej 1 mln zł każde. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez wykonawców w ofercie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - według zasady: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 11 Istotnych dla stron postanowień umowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa z siedzibą przy ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krakowa z siedzibą przy ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, pokój 400, IV piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający oświadcza, że zawarł umowę o dofinansowanie inwestycji w ramach Osi Priorytetowej 5. Krakowski Obszar Metropolitarny Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (MRPO)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług prawnych w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych realizowanych w ramach projektu pn. CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne
- Usługi doradztwa prawnego w ramach projektu "Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej"
- usługi telefonii komórkowej (umowa na 7 lat).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.