eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa drukarko - kopiarek kolorowych oraz czarno-białych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Warszawa: Zakup i dostawa drukarko - kopiarek kolorowych oraz czarno-białych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 331903 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, faks 022 5953368, 5953368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa drukarko - kopiarek kolorowych oraz czarno-białych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup i dostawa drukarko - kopiarek kolorowych oraz czarnobiałych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy wraz z ich instalacją i uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także bieżącą obsługą techniczną zgodnie z zaleceniami producenta wraz z wymianą i dostawą materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.1. Zamówienie jest podzielone na 2 części - Część nr 1 i Część nr 2. Część Nr 1 dotyczy cyfrowych drukarko - kopiarek określonych w pkt 6.1 lit. a) i b) SIWZ, a Część Nr 2 dotyczy wielofunkcyjnej wysokonakładowej kolorowej kopiarki z możliwością skanowania określona w pkt. 6.2 SIWZ 2.2. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zarówno na jedną jak i na dwie części zamówienia, składając tylko jedną ofertę na część lub części zamówienia w dowolnej konfiguracji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: dla części nr 1 zamówienia - 6 000 zł. dla część nr 2 zamówienia - 4 500 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2. Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, dokonana będzie na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, dokonując oceny metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ; 2. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Zamawiający przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy,ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, p.IV, pok.17, u p.Ewy Górskiej (tel.022 5953366) w g. pon÷pt: 8.00÷16.00 lub otrzymać pocztą na wniosek..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, piętro IV, pokój 17. Otwarcie ofert nastąpi w ww. siedzibie, p.IV, pok.16, w dn. 02.12.2008 r. o godz. 11:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1)w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:imię i nazwisko: Andrzej Lachowicz (BAG)tel.: 0-22 595 34 13, imię i nazwisko: Piotr Tomaszewski (BAG) tel.: 0-22 595 34 44 2)w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych:imię i nazwisko: Ewa Górska (BZP) tel.: 0-22 595-33-66 fax: 0-22 595-33-68 Zamówienie zostanie zrealizowane od dnia podpisania umowy do dnia 21.12.2009 r., z tym że dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń, o których mowa w pkt. 6.1. lit a) i b) SIWZ i 6.2 SIWZ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiającym jest Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Administracyjno-Gospodarcze (BAG) Urzędu m.st. Warszawy we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych (ZP) Urzędu m.st. Warszawy. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.) zwaną dalej w niniejszym ogłoszeniu ustawą..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dotyczy cyfrowych drukarko - kopiarek określonych w pkt 6.1 lit. a) i b) SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa drukarko - kopiarek kolorowych oraz czarno-białych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy wraz z ich instalacją i uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także bieżącą obsługą techniczną zgodnie z zaleceniami producenta wraz z wymianą i dostawą materiałów eksploatacyjnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dotyczy wielofunkcyjnej wysokonakładowej kolorowej kopiarki z możliwością skanowania określona w pkt. 6.2 SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa drukarko - kopiarek kolorowych oraz czarnobiałych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy wraz z ich instalacją i uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także bieżącą obsługą techniczną zgodnie z zaleceniami producenta wraz z wymianą i dostawą materiałów eksploatacyjnych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 30.12.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.