eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przetarg nieograniczony na kompleksowe sprzątanie taboru autobusowego i tramwajowego Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu (postępowanie 42/P/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Toruń: Przetarg nieograniczony na kompleksowe sprzątanie taboru autobusowego i tramwajowego Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu (postępowanie 42/P/09)
Numer ogłoszenia: 331504 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji , ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6555202, faks 056 6555339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na kompleksowe sprzątanie taboru autobusowego i tramwajowego Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu (postępowanie 42/P/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym utrzymaniu w należytej czystości taboru autobusowego i tramwajowego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: Część A - Kompleksowe utrzymanie w należytej czystości taboru autobusowego, Część T - Kompleksowe utrzymanie w należytej czystości taboru tramwajowego. Dopuszcza się składanie ofert częściowych (część A lub T). Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (jeśli dotyczy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych obciąża się oferentów obowiązkiem wniesienia wadium. Wysokość wadium ustala się na: - dla części A zamówienia - 2700 (słownie: dwa tysiące siedemset) złotych, - dla części T zamówienia - 2600 ( słownie : dwa tysiące sześćset) złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, UWAGA! Za wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, uważa się Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonywał przynajmniej jedną usługę w zakresie sprzątania środków komunikacji zbiorowej, o wartości 10 000 zł netto miesięcznie, a usługa była wykonywana nieprzerwanie w okresie co najmniej kolejnych 12 miesięcy (Warunek dotyczy Wykonawcy składającego ofertę jedynie w części A, jedynie w części T, jak i w obu częściach) UWAGA! w przypadku części A - sprzątanie autobusów za wykonawcę dysponującego potencjałem technicznym do wykonania zamówienia uważa się wykonawcę, który dysponuje urządzeniem mechanicznym przeznaczonym do mycia korytarzy lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego urządzenia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów. Ofertę wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych Wykonawca przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, wykonawca przedstawi: - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie sprzątania środków komunikacji zbiorowej, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - wykaz można ograniczyć do jednej, albo więcej usług potwierdzających spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w punkcie V specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór wykazu - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia); - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (określonych przez zamawiającego w punkcie V specyfikacji istotnych warunków zamówienia), którymi dysponuje lub będzie dysponował (wzór wykazu - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dotyczy tylko części A); - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie (o którym mowa wyżej) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3 Ponadto wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZK Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń, należy przesłać wniosek z kserokopią dowodu wpłaty na rachunek bankowy nr 43 1610 1188 0011 2149 2000 0001 - opłata 9,10 PLN, 5,00 - odbiór osobisty.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu, ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Kompleksowe utrzymanie w należytej czystości taboru autobusowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym utrzymaniu w czystości taboru autobusowego Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu znajdującego się na terenie zajezdni autobusowej przy ulicy Legionów 220 w Toruniu oraz pomieszczeń na terenie zajezdni autobusowej przy ulicy Legionów 220 w Toruniu Zadanie obejmuje utrzymanie w należytej czystości: a) taboru autobusowego w ilości 100 pojazdów, b) klatek schodowych numer 1 i 2 wraz z korytarzem (łączna powierzchnia 317,66 m2) na parterze i na pierwszym piętrze, WC (łączna powierzchnia 9,45 m2) na parterze budynku Oddziału Napraw i Obsługi Taboru Autobusowego. MZK Toruń zastrzega sobie prawo do bieżącej korekty ilości pojazdów objętych świadczonymi usługami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część T - Kompleksowe utrzymanie w należytej czystości taboru tramwajowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym utrzymaniu w należytej czystości taboru tramwajowego w ilości 51 wagonów tramwajowych tj. 24 wagonów znajdujących się w zajezdni tramwajowej przy ulicy Sienkiewicza 24/26 w Toruniu oraz 10 wagonów na pętli odstawczej przy ulicy Olimpijskiej i 17 wagonów na pętli odstawczej przy ulicy Szosa Bydgoska oraz dozór i ochrona obiektów i taboru MZK Toruń, znajdujących się na w/w pętlach odstawczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej korekty ilości wagonów tramwajowych objętych świadczonymi usługami. Zastrzega się możliwość zmiany lokalizacji wagonów między w/w miejscami; o zmianach lokalizacji wykonawca zostanie poinformowany z siedmiodniowym wyprzedzeniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.