eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro w trzech częściach na usługi odbioru, wywozu, utylizacji odpadów komunalnychzmieszanych i segregowanych, wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych, płynnych tłuszczowych, ropopochodnych, biotechnologicznych i analitycznych z PPNT Gdynia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Gdynia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro w trzech częściach na usługi odbioru, wywozu, utylizacji odpadów komunalnych: zmieszanych i segregowanych, wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych, płynnych tłuszczowych, ropopochodnych, biotechnologicznych i analitycznych z PPNT Gdynia.
Numer ogłoszenia: 331456 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 698 21 50, faks +48 58 698 21 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro w trzech częściach na usługi odbioru, wywozu, utylizacji odpadów komunalnych: zmieszanych i segregowanych, wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych, płynnych tłuszczowych, ropopochodnych, biotechnologicznych i analitycznych z PPNT Gdynia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, wywozu, utylizacji odpadów komunalnych: zmieszanych i segregowanych, wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych, płynnych tłuszczowych, ropopochodnych, biotechnologicznych i analitycznych, czyszczenie pojemników, separatorów i zbiorników, zapewnienie pojemników na odpady komunalne zmieszane i segregowane, wielkogabarytowe, elektryczne i elektroniczne oraz na odczynniki chemiczne (na wymianę). 2. Zamówienie składa się z trzech części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia: Część 1 obejmuje usługi wywozu odpadów komunalnych: zmieszanych i segregowanych, wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych; Część 2 obejmuje odbiór, wywóz i utylizację substancji z separatorów oraz czyszczenie separatorów; Część 3 obejmuje usługę odbioru, wywozu i utylizacji odpadów biotechnologicznych i analitycznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz usług, szacowane zapotrzebowanie oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu realizacji zostały zawarte w dokumentacji przetargowej (SIWZ), w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 6 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.91.31.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, określone przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013, nr 0, poz.21 z późn. zm.), ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U.2013, nr 0, poz. 1399 z późn.zm), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. 2013 nr 0 poz. 1232 z późn. zm.). Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 uPzp. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji - dodatkowy odbiór odpadów - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności; b. odstąpienia od realizacji części lub zakresu usługi i związanej z tym zmiany wynagrodzenia; c. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; d. podwykonawców; e. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; f. wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; g. zmiana sposobu lub terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; h. siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. Zmiany umowy, o których mowa powyżej wymagają akceptacji Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A508, (budynek IV biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro) lub na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, adres: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A510, Sekretariat, (budynek IV biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, wywozu, utylizacji odpadów komunalnych: zmieszanych i segregowanych, wielkogabarytowych, elektrycznych i elektronicznych wraz z zapewnieniem pojemników na odpady komunalne zmieszane i segregowane, wielkogabarytowe, elektryczne, elektroniczne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz usług, szacowane zapotrzebowanie oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu realizacji zamówienia zostały zawarte w dokumentacji przetargowej (SIWZ), w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.91.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji - dodatkowy odbiór odpadów - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi odbioru, wywozu, utylizacji substancji z separatorów oraz czyszczenie separatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, wywozu, utylizacji odpadów płynnych tłuszczowych i ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów i zbiorników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz usług, szacowane zapotrzebowanie oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu realizacji zamówienia zostały zawarte w dokumentacji przetargowej (SIWZ), w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.91.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji - dodatkowy odbiór odpadów - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi odbioru, wywozu i utylizacji odpadów biotechnologicznych i analitycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, wywozu, utylizacji odpadów biotechnologicznych i analitycznych wraz z zapewnieniem pojemników (na wymianę) oraz czyszczenie pojemników i zbiorników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz usług, szacowane zapotrzebowanie oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu realizacji zamówienia zostały zawarte w dokumentacji przetargowej (SIWZ), w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących zał. nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.91.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji - dodatkowy odbiór odpadów - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.