Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa produktów leczniczych do apteki szpitalnej SZPZOZ
Numer ogłoszenia: 33144 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752466, fax 022 7752512.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-ndm.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych do apteki szpitalnej SZPZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 pakietów: 1. Antybiotyki 2. Leki różne 3. ALBUMINY 4. Leki stomatologiczne. 5. Leki okulistyczne 6. Amoksycylina/kwas klawulanowy (szczegółowy wykaz asortymentu w poszczególnych pakietach opisany jest w załączniku nr 2 do SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych, w niniejszej specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów lub oświadczeń będzie badał czy dokumenty lub oświadczenia potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. 2. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach lub Oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. 3. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: A. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU: A.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1).Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1Pkt 1-4, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. ( wg załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 2).Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym bądź oświadczeniem, że do wykonania zamówienia nie są wymagane wymienione dokumenty. 2.1. Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 3).Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skradania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo skradania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby osób uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. A.2. W CELU POTWIERDZENIA OPISANEGO PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WARUNKU POSIADANIA PRZEZ WYKONAWCE NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA ORAZ DYSPONOWANIA POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - zamawiający wymaga minimum trzy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ). B. INNE NIEZBEDNE DO PRZEPROWADZENIA POSTEPOWANIA. 1).Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2). Formularz asortymentowo-cenowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) 3).Jeśli Wykonawca będzie posługiwał się podwykonawcami dołącza wykaz podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia (nazwa i adres podwykonawcy oraz zakres powierzonej do wykonania części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie będzie realizowane bez udziału podwykonawców - wg załącznika nr 5 do SIWZ- oświadczenie nr 2). 4). Zaakceptowany projekt umowy (wg załącznika nr 6 do SIWZ) 5). Oświadczenie, że produkty lecznicze będące przedmiotem zamówienia posiadają pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zwanego dalej Rejestrem. oraz oświadczenie o zobowiązaniu się do ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital-ndm.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat SZPZOZ-u, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Antybiotyki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Amikacyna 250 mg fio. 20 2 Amikacyna 500 mg fio. 185 3 Cefotaxym 1,0 fio. 100 4 Cefazolin 1,0 fio. 1000 5 Ceftriakson 1,0 fio. 7500 6 Doxycyclin 0,02g/ml x 10 fiol op. 8 7 Doxycyclin 0,1g tabl. x 10 op. 10 8 Erytromycin 0,3 op. 4 9 Erytromycyna zawiesina 125mg/5ml /60 ml op. 25 10 Gentamycin 0,8 x 10 amp iv/im op. 85 11 Gentamycin 0,4 x 10 amp iv/im op. 60 12 Netromycin 200mg/2ml fio. 50 13 Netromycin 50mg/2ml fio. 50 14 Penicillinum cryst. 1 000 000 fio. 20 15 Tienam 1,0 op. 8 16 Piperacylina 2,0 g fiol 160.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki różne 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ketoprofenum inj im/iv 0,1/2ml amp x 10 op. 850 2. Ketonal kaps. 50mg x 24 op. 300 3. Ketonal kaps. 100mg x 20 op. 260 4. Thiopental 0,5 fiol. 750 5. Amoksycylina 1,0 x 16 tbl op. 80 6. Edicin 0,5g fiol. Preparat z możliwością przechowywania do 14 dni fiol. 20 7. Edicin 1,0g fiol. Preparat z możliwością przechowywania do 14 dni fiol. 10 8. Ferrum Lek 0,1/ 2ml i.m. amp. 25 9. Klimicin 0,3/2ml x 5 amp Op 200 10. Abaktal 80 mg/1mlx10ap. Op 60 11. Berodual płyn do inhalacji z nebulizatora 0,5 mg+0,25 mg/ml Op 10 12. Xorim 750 ml x 10 amp. Op 750 13. Losec 40 mgx5amp Op 60 14. 3% Borasol 1 L Op 70 15. 3% Woda utleniona 1 L Op 100 16. Parafina płynna 800,0 g Op 6 17. Torecan 6,5 mg/1 ml x 5 amp. Op 20 18. Polodine R 1 L Op 20 19. Zaldiar x 10 tbl. Op 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Albuminy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Albuminy Human 20% 10ml fl Op 10 2. Albumina Human 5% 100ml fl Op 8 3. Albumina Human 5% 250ml fl Op 8 4. Albumina Human 20% 50ml Fl 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leki stomatologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Biopulp op. 12 2. Carident mg 5,0 op. 10 3. Dexadent 5,0 op. 12 4. Dicamphen 10,0 op. 12 5. Endomethasone 14,0 op. 5 6. Eugenol 10,0 op. 12 7. Nipas100 szt op. 12 8. 2% Lignocaina c. Noradrenalini /2ml x 10 amp. op. 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki okulistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sulfacefamid 10% 0,5 ml x12 Op 10 2. Ophtalmosa cusi choramph 3,0 Op 10 3. Diuramid 0,25 x 20 tbl Op 8 4. Alcaina 0,5% Op 35 5. Tropicamid 1% Op 30 6. Gentamycin 0,3% gtt op. 23 7. Gentamycin 0,3% mg Op 23 8. Dicarfinelf zaw. Op 10 9. Cornelgel 5,0 Op 12 10. Neomycin mg opht Op 15 11. Erythromycin 0,5 % mg opht 3,5 g Op 25.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Amoksycylina/kwas klawulanowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Amoksycylina/ kwas klawulanowy 0,6g x 5szt. op. 50 2. Amoksycylina/ kwas klawulanowy 1,2g x 10 szt. op. 2400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-49/2024 Docieplenie budynku nr 80 na terenie jednostki wojskowej w m. Komorowo; ul. Kościelna b/n, 07-310 Ostrów Mazowiecka
- SVA/U/4620-45/2024 Przebudowa sieci c.o. i budowa sieci ciepłej wody na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo ul. Bema 7
- SVA/U/4620-46/2024 Remont instalacji c.o. wraz z remontem instalacji klimatyzacji w budynku nr 2 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Lipowej 1a w Lublinie.
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych w ramach Programu lekowego
- Dostawa płynów infuzyjnych i preparatów do żywienia.
- "Sukcesywna dostawa leków do Jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o."
- Zakup produktu leczniczego Tezepelumab w ramach Programu Lekowego B.44
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W RAMACH PROGRAMÓW LEKOWYCH
- Dostawy sprzętu jednorazowego medycznego, materiałów szewnych i leków
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.