eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › UTRZYMANIE TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ W GUBINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33140

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gubin: UTRZYMANIE TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ W GUBINIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gubin o statusie miejskim, do kontaktów: Alicja Ratowicz tel. (068)455 81 32 Magdalena Taberska tel. (068) 455 81 42, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax 068 4558102, e-mail: ki@gubin.pl umgubin@zetozg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gubin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ W GUBINIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 77. Główne miejsce świadczenia usług: miasto Gubin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gubinie: 1)koszenie trawników o powierzchni około 38 ha; 2)pielęgnacja trawników poprzez nawożenie nawozem przeznaczonym do trawników - co najmniej 1 raz w roku, dosiewanie trawy, odchwaszczanie oraz stosowanie środków chemicznych do zwalczania roślin dwuliściennych; 3)formowanie drzew, krzewów i żywopłotów oraz wywóz odpadów na składowisko odpadów; 4)wykonywanie oprysków drzew i krzewów w przypadku ataku szkodników oraz chorób; 5)pielęgnacja drzew polegająca na wycinaniu suszu gałęziowego; 6)ogławianie drzew wskazanych przez Zamawiającego w ilości 30 szt. rocznie oraz wywóz drewna w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 7)usuwanie suchych drzew wskazanych przez Zamawiającego oraz wywóz drewna w miejsce przez niego wskazane; 8)usuwanie drzew chorych nie rokujących długotrwałej żywotności wskazanych przez Zamawiającego, oraz wywóz drewna w miejsce przez niego wskazane; 9)usuwanie drzew zagrażających bezpieczeństwu mienia, ludzi i ruchu pojazdów, wskazanych przez Zamawiającego, oraz wywóz drewna w miejsce przez niego wskazane; 10)niezwłoczne usuwanie wiatrołomów oraz wywóz drewna w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 11)nasadzenia drzew, krzewów oraz kwiatów w miejsca wskazane przez Zamawiającego; 12)pielęgnacja istniejących nasadzeń - podlewanie, nawożenie nawozami właściwymi do rodzaju roślin i odchwaszczanie; 13)zakładanie nowych rabat i trawników w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; 14)sprzątanie i wywóz odpadów z terenów objętych umową na składowisko odpadów; 15)utrzymanie w czystości, bieżąca naprawa oraz prowadzenie akcji zimowej na alejkach spacerowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych wraz ze stacjami rowerowymi (z wyłączeniem ścieżek rowerowych przebiegających w chodnikach i drogach ) oraz schodach znajdujących się przy ul. Pułaskiego, ul. Krzywej, ul. Wysockiego, ul. Stromej, Parku Waszkiewicza, ul. Królewskiej, ul. Gdańskiej, ul. Grunwaldzkiej; 16)sprzątanie i wywóz na składowisko odpadów lub kompostownik, liści z terenów zielonych, alejek spacerowych, chodników, ścieżek rowerowych wraz ze stacjami rowerowymi i schodów wymienionych w pkt. 15; 17)bieżąca naprawa ławek i koszy na odpady oraz malowanie wymienionych elementów; 18)trwały montaż ławek ok. 40 szt. rocznie i koszy na odpady w ilości ok. 100 szt. rocznie; 19)malowanie ławek i koszy na odpady w miarę potrzeb nie mniej jak jeden raz w roku 20)bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja urządzeń fontann miejskich (ul. Obrońców Pokoju, ul. Piastowska, Park Adama Mickiewicza). Konserwacją objęte jest malowanie, usuwanie awarii i utrzymanie we właściwym stanie technicznym urządzeń 21)bieżące opróżnianie koszy na odpady usytuowanych na terenach objętych umową, a także przy przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta oraz przy drogach gminnych i wywóz odpadów na składowisko; 22)bieżąca aktualizacja inwentaryzacji terenów zieleni miejskiej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z warunkami SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.08.2007; lub data zakończenia: 31.07.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające rozpoczęcie realizacji zadania w wysokości minimum 20 000,-zł, 2.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.wykonali lub wykonują w ostatnich trzech latach co najmniej 1 usługę związaną z utrzymaniem zieleni o wartości zadania minimum 200.000 zł/rok 4.posiadają potencjał techniczny: a)minimum 1 ciągnik z przyczepą lub inny środek transportu przeznaczony do wykonania zamówienia, b)minimum 1 kosiarkę samobieżną, c)minimum 1 piłę spalinową z krótką i długą prowadnicą, d)minimum 2 piły spalinowe do cięcia żywopłotu, e)minimum 1 cysternę do przewozu wody, f)minimum 1 zestaw mikrociągów do prowadzenia a akcji zimowej, w skład którego wchodzi pług śnieżny i posypywarka, g)minimum 3 kosiarki żyłowe. 5.do wykonania zamówienia zatrudniają następujące osoby: a)kierownika, który posiada stosowne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. posiada wykształcenie minimum średnie ( leśne, ogrodnicze, rolnicze lub kształtowanie terenów zieleni lub podobne związane z ochroną środowiska ) z minimum 1 rocznym doświadczeniem przy pracach w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, b)co najmniej 1 pilarza z uprawnieniami minimum 1 rocznym doświadczeniem w zawodzie pilarza, c)co najmniej 1 pracownika z minimum 1 rocznym doświadczeniem przy robotach drogowych ( brukarz ) d)co najmniej 1 kierowcę z uprawnieniami na ciągnik lub inny środek transportu, który Wykonawca wskazał jako sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie złożonej oferty i złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą : spełnia/nie sełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1u.p.z.p. 8.oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. 9.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie art.44 u.p.z.p. 10.wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 11.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi 12.wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 13.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 14.informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 15.polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 16.oświadczenie wykonawcy o akceptacji projektu umowy 17.dowód wniesienia wadium 18.ewentualne pełnomocnictwa ( w przypadku ofert wspólnych, do podpisywania ofert ) 19.zobowiązanie wykonawcy do uregulowania strony formalno - prawnej w zakresie wytwarzania i gospodarowania odpadami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach ( Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.06.2007, godzina 12:30, Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24,66 - 620 Gubin, pokój nr 16,.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.