eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Konserwacja zieleni, utrzymanie czystości oraz porządku na terenie Miasta Oleśnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-28

Ogłoszenie nr 33137 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.

Oleśnica: Konserwacja zieleni, utrzymanie czystości oraz porządku na terenie Miasta Oleśnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3793 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica, krajowy numer identyfikacyjny 93193473300000, ul. Rynek-Ratusz  , 56400   Oleśnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 717 982 100, faks 717 982 117, e-mail b.strzala@um.olesnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja zieleni, utrzymanie czystości oraz porządku na terenie Miasta Oleśnicy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZAKRES RZECZOWY PRAC - 2017 r. I. Konserwacja i utrzymanie terenów zielonych 1. Koszenie trawników na terenach wyszczególnionych w "Wykazie gruntów - 2017 r." zgodnie z określoną przez Zamawiającego liczbą koszeń. a) Koszenie trawników 8 razy - pow. gruntów 145 682,00 m2; b) Koszenie trawników 6 razy - pow. gruntów 184 121,50 m2; c) Koszenie trawników 4 razy - pow. gruntów 226 801,60 m2; d) Koszenie trawników 2 razy - pow. gruntów 24 994,00 m2; 2. Zebranie i wywóz zgrabionej trawy z podanych wyżej powierzchni; 3. Bieżące sprzątanie terenów wymienionych w "Wykazie gruntów - 2017 r."; 4. Oczyszczenie z trawy i ziemi obszarów przy krawężnikach i obrzeżach chodnikowych (na załączonych działkach) o długości 5 217 m; II. Pielęgnacja i ochrona drzew i krzewów 1. Formowanie i cięcia pielęgnacyjne koron drzew - 540 sztuk, w tym: - o obwodzie do 40 cm - 500 sztuk, - o obwodzie powyżej 40 cm - 40 sztuk; 2. Usuwanie odrostów przyziemnych 2 razy w roku - 400 sztuk; 3. Podlewanie w okresie letnim 450 sztuk drzew. 4. Wycinka drzew - 80 sztuk oraz uporządkowaniu terenu po wycince i zagospodarowaniu pozyskanego drewna; 5. Pielęgnacja, plewienie i podlewanie rabatek liściasto - iglastych, pow. 5 152,5 m2; 6. Pielęgnacja rabat różanych o łącznej powierzchni 1 764 m2, polegająca na plewieniu, podlewaniu, nawożeniu, stosowaniu oprysków chemicznych oraz zabezpieczeniu róż w okresie zimowym; 7. Czterokrotne formowanie i odchwaszczanie żywopłotów o powierzchni - 9 373 m2; III. Nasadzenia z materiału Wykonawcy 1. 250 sztuk krzewów róż z bryłą korzeniową uwzględniając zaprawienie dołów ziemią kompostową; 2. Kwiatów rabatowych w formie dywanów kwiatowych w ilości: ­ 5 000 sztuk begonia, ­ 200 sztuk kanna, ­ 5 000 sztuk bratków, ­ 5 000 sztuk krokusów, z uwzględnieniem podlewania, pielęgnacji i plewienia; 3. 3 000 sztuk pelargonii w konstrukcjach kwiatowych z uwzględnieniem podlewania. IV. Nasadzenia z materiału Zamawiającego 1. 80 sztuk drzew w wieku 5 lat; 2. 500 sztuk krzewów. V. Porządki 1. Prace porządkowe objęte harmonogramem wykonywane są od poniedziałku do soboty każdego tygodnia. 2. Utrzymanie czystości i porządku w mieście poprzez sprzątanie chodników przylegających do terenów wymienionych w "Wykazie gruntów - 2017 r." oraz placów o łącznej powierzchni 22 755 m2. 3. Sprzątanie oraz usuwanie roślin ze ścieżek o nawierzchni z kruszywa mineralnego o łącznej powierzchni 19 570 m2 oraz z placów o nawierzchni z kostki granitowej i betonowej o łącznej powierzchni 2 782 m2 położonych w parkach: wodociągi, przy ul. Spacerowej, przy ul. Kruczej i ul. Wrocławskiej, przy ul. Kruczej i ul. Wałowej oraz terenu od ul. Wojska Polskiego do stawów. 4. Opróżnianie 400 koszy na odpady dwa razy w tygodniu, 50 koszy na odpady trzy razy w tygodniu, 20 koszy na odpady cztery razy w tygodniu w tym w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy (teren Parku nad Stawami). 5. Usuwanie padłych zwierząt z terenu miasta (za wyjątkiem ulic) w zadeklarowanym przez Wykonawcę terminie, lecz nie dłuższym niż 5 godzin. 6. Likwidacja "dzikich" wysypisk - 70 mp nieczystości. 7. Bieżące sprzątanie terenów nad stawami od ul. Wojska Polskiego, Brzozowa, Spacerowa oraz terenów "wodociągów". Powierzchnia działek około 325 287 m2. 8. Teren Parku nad Stawami sprzątany również w soboty, niedziele i w dni ustawowo wolne od pracy - łączna powierzchnia działek 25 823 m2 . 9. W niedzielę i święta prowadzone jest sprzątanie terenów wymienionych w "Wykazie gruntów - 2017 r.", a znajdujących się na obszarze ograniczonym ulicami: Rzemieślniczą, Sinapiusa, Kilińskiego, Wały Jagiellońskie, Wałowa. 10. Przygotowanie Skweru Kombatantów Rzeczypospolitej przed uroczystościami: Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 września, 11 listopada. 11. Utrzymanie porządku i czystości nawierzchni na terenie Targowiska w Oleśnicy przy ul. Wrocławskiej o pow. 1 651 m2 poprzez codzienne (również w soboty i dni ustawowo wolne od pracy) sprzątanie, opróżnianie koszy ulicznych dwa razy w tygodniu oraz w okresie zimowym odgarnianie śniegu i likwidację śliskości. Wykonawca jest zobowiązany do ustawienia pojemnika na śmieci o pojemności co najmniej 1100 l na terenie Targowiska w Oleśnicy przy ul. Wrocławskiej i wywóz nieczystości stałych niemniej niż 2 razy w tygodniu lub podpisanie umowy z wykonawcą tych usług. Koszt wywozu nieczystości stałych obciąża Wykonawcę. 12. W okresie jesieni zgrabianie liści i ich wywóz z parków, skwerów wymienionych w "Wykazie gruntów - 2017 r."- ilość około 1 480 mp. 13. Utrzymanie porządku w czasie akcji zimowej, poprzez odgarnięcie śniegu i likwidację śliskości na chodnikach i przejściach przylegających do terenów wymienionych w "Wykazie gruntów - 2017 r." lub będących ich częścią - 36 490 m2. Usuwanie śliskości z ciągów pieszych odbywać się będzie również w niedzielę i święta w obszarze ograniczonym ulicami Rzemieślniczą, Sinapiusa, Kilińskiego, Wały Jagiellońskie, Wałową oraz Sikorskiego na odcinku od ul. Klonowej do Cmentarza Armii Radzieckiej, Wileńską do skrzyżowania z Krzywą i Lwowską. 14. Odgarnięcie śniegu i likwidacja śliskości odbywać się będzie w zadeklarowanym przez Wykonawcę terminie, lecz nie dłuższym niż 12 godzin 15. Dokarmianie ptactwa w okresie zimy na terenie stawów w Oleśnicy (pokarm dostarczany przez Zamawiającego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Opis przedmiotu zamówienia" - zał. nr 1 do wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 77310000-6

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT701081.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Zieleni Wiesław Niedzielski,  ,  ul. Reymonta 8a,  56-400,  Oleśnica,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 756000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 756000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 756000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.