eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadaniazadanie nr 1Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zadanie nr 2Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o. o. - OC, NNW, AC, ASS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Lubin: Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania: zadanie nr 1: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zadanie nr 2: Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o. o. - OC, NNW, AC, ASS
Numer ogłoszenia: 331374 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania: zadanie nr 1: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zadanie nr 2: Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o. o. - OC, NNW, AC, ASS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla MPO Sp. z o. o. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania: - Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej. - Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacje pojazdów MPO Sp. z o. o. - OC, NNW, AC, ASS. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66510000-8 - usługi ubezpieczenia ZADANIE nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej (CPV - 66515100-4, CPV - 66516000-0): 1. Ubezpieczenie mienia Spółki: 1.1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych: A. budynki i budowle, B. niskocenne składniki majątku, C. maszyny, urządzenia, 1.2. ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń, 1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszelkich ryzyk, 1.4. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu. 2. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisem zawartym w Rozdziale 3 SIWZ. ZADANIE nr 2 - Ubezpieczenie komunikacje pojazdów MPO SP z o. o. - OC, NNW AC, ASS Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o. w Lubinie: a) obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych - OC (CPV 66.51.61.00-1), b) ubezpieczenie kierowcy i pasażera - NNW ( CPV- 66.51.21.00-3), c) ubezpieczenie Auto Casco - AC - CPV (66.51.41.10-0), d) ubezpieczenie Assistance - ASS - CPV (66.51.50.00-3). Zgodnie z zakresem i opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale 3 SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 1 i zadania nr 2, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 19.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - dla zadania nr 1: 1.200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 1.900,00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset złotych 00/100). 19.2 Termin wniesienia wadium upływa z dniem terminu składania ofert. 19.3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. BZ WBK S.A. 63 1090 2082 0000 0001 1281 1095, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami). Formy w jakich ma zostać wniesione wadium szczegółowo zostały opisane w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, co najmniej w zakresie grup, objętych przedmiotem zamówienia na które Wykonawca składa ofertę. - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 r., o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zmianami.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

22.1 Wypełniony formularz oferty zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ - dla zadania nr 1 lub/i Wypełniony formularz oferty zgodne z załącznikiem nr 1a do SIWZ - dla zadania nr 2 (w zależności na które i na ile zadań Wykonawca będzie składać ofertę). 22.2 Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 22.3 Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - tyko w przypadku złożenia oferty wspólnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Franszyza redukcyjna - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, tj.: 1) w przypadku zmiany dla zadania nr 1, tj.: - zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności polegających na obniżeniu składek Ubezpieczeniowych obowiązujących w umowie oraz wynikających z OWU Wykonawcy za zgodą Wykonawcy i Zamawiającego, - zmian wynikających z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do podwyższenia sumy gwarancyjnej w okresie trwania umowy, w takim przypadku Ubezpieczyciel zobowiązuje się w ciągu 2 dni roboczych do wystawienia dokumentu (polisy) potwierdzającej niniejszą zmianę, - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany dotyczącej terminów płatności, wysokości i liczby rat składki w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty. 2) w przypadku zmiany dla zadania nr 2, tj.: - zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności polegających na obniżeniu składek Ubezpieczeniowych obowiązujących w umowie oraz wynikających z OWU Wykonawcy za zgodą Wykonawcy i Zamawiającego, - zmian w zakresie należnej składki ubezpieczeniowej w przypadku wycofania z ubezpieczenia pojazdów w czasie trwania umowy - składka będzie zwracana proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu, - zmian wynikających z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany dotyczącej terminów płatności, wysokości i liczby rat składki w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubezpieczenie mienia Spółki: 1.1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych: A. budynki i budowle, B. niskocenne składniki majątku, C. maszyny, urządzenia, 1.2. ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń, 1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszelkich ryzyk, 1.4. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu. 2. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Franszyza redukcyjna - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o. o. - OC, NNW, AC, ASS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o. w Lubinie: a) obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych - OC (CPV 66.51.61.00-1), b) ubezpieczenie kierowcy i pasażera - NNW ( CPV- 66.51.21.00-3), c) ubezpieczenie Auto Casco - AC - CPV (66.51.41.10-0), d) ubezpieczenie Assistance - ASS - CPV (66.51.50.00-3)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.