eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › konserwacja i naprawy systemów alarmowych oraz ppoż. w obiektach administrowanych przez 34 WOG Rzeszów. Sprawa nr ZP/107/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Rzeszów: konserwacja i naprawy systemów alarmowych oraz ppoż. w obiektach administrowanych przez 34 WOG Rzeszów. Sprawa nr ZP/107/2015
Numer ogłoszenia: 331210 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja i naprawy systemów alarmowych oraz ppoż. w obiektach administrowanych przez 34 WOG Rzeszów. Sprawa nr ZP/107/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji oraz obsługi awaryjnej Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu, systemów Telewizji Dozorowanej, Systemu Kontroli Dostępu, Systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru w kompleksach administrowanych przez 34 WOG Rzeszów. Usługi będą dotyczyły następujących obiektów wojskowych: a. 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy i Rejonowe Warsztaty Techniczne w Rzeszowie; b. Wojewódzki Sztab Wojskowy w Rzeszowie; c. Wojskowa Komenda Uzupełnień w Rzeszowie; d. Wojskowa Komenda Uzupełnień w Nisku; e. Wojskowa Komenda Uzupełnień w Jaśle; f. Wojskowa Komenda Uzupełnień w Sanoku; g. Wojskowa Komenda Uzupełnień w Jarosławiu; h. Jednostka Wojskowa nr 3841 w Rzeszowie; i. Jednostka Wojskowa nr 4719 w Rzeszowie; j. 21 batalion dowodzenia w Rzeszowie; k. Dowództwo 21 BSP w Rzeszowie; l. Węzeł Łączności w Rzeszowie; m. 133 krt Wysoka Głogowska; n. Wydział Żandarmerii Wojskowej w Rzeszowie; o. 3 batalion inżynieryjny w Nisku; p. Jednostka Wojskowa nr 3957 w Jarosławiu; q. Jednostka Wojskowa nr 3928 w Przemyślu; r. Węzeł Łączności w Przemyślu ; s. Placówka Żandarmerii Wojskowej w Przemyślu; t. Jednostka Wojskowa nr 3233 w Żurawicy; u. Rejonowe Warsztaty Techniczne w Żurawicy i strzelnica w Michałówce; v. 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy (SOI) w Jarosławiu; w. 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy (GZ) w Przemyślu; x. Ekspozytura Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Rzeszowie. 1) Systemy i urządzenia alarmowe powinny być usprawniane, konserwowane i poddawane przeglądom technicznym zgodnie z PN - 93-E-08390-14 - Systemy alarmowe - Wymagania ogólne - Zasady stosowania oraz Normą Obronną NO -04- A004-8 2010 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe-Część 8: Eksploatacja. 2) Przegląd i konserwacja okresowa powinna być przeprowadzana raz na trzy miesiące. Podczas każdej konserwacji okresowej należy wykonać następujące sprawdzenia i wszelkie niezbędne poprawki: a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń, b) sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie, c) sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich, d) sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne, e) sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych, f) sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą albo zainteresowanym alarmowym centrum odbiorczym, g) sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego, h) sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy. i) sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji sygnałów, j) sprawdzenie i pełna konserwacja akumulatorów i zasilaczy, k) sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przegląd puszek połączeniowych. 3) Przyrządy i narzędzia używane do konserwacji i testowania systemu powinny być sprawne z ważnym świadectwem legalizacji. 4) Zakres prac konserwacyjnych oraz obsługi awaryjnej: a) konserwacja urządzeń systemów: sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu i telewizji dozorowanej dokonana będzie czterokrotnie, po raz pierwszy - w okresie od stycznia do marca 2016 r., następnie w okresie od kwietnia do czerwca 2016 r., następnie w okresie od lipca do września 2016 r., oraz w okresie od października do grudnia 2016 r. oraz system sygnalizacji alarmu pożaru raz w roku b) ponadto w przeciągu roku kalendarzowego 2016 dokonanie przeglądu rocznego zgodnie z Normą Obronną NO -04- A004-8 2010 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe - Część 8: Eksploatacja, c) podczas przeglądu rocznego wydanie ekspertyzy dla urządzeń wchodzących w skład systemów alarmowych, którym przedłużono okres eksploatacji po wykonaniu badania systemu i urządzenia według algorytmów określonych w Normie Obronnej NO -04- A004-8 2010, d) konserwacja powinna być przeprowadzona zgodnie z PN-93/E-08390/14 Systemy alarmowe. Wymagania ogólne oraz Normą Obronną NO -04- A004-8 2010 Obiekty wojskowe - Systemy alarmowe - Część 8: Eksploatacja, e) w ramach niniejszego zamówienia wykonawca zapewni prowadzenie całodobowego dyżuru serwisowego (czas rozpoczęcia prac - zgodnie z treścią złożonej oferty, z zastrzeżeniem, że nie może to być czas dłuższy niż 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii w kompleksie, obiekcie), f) wykonanie innych czynności konserwacyjnych zalecanych przez producentów i instalatorów urządzeń, g) usuwanie awarii tj.: - uszkodzeń systemu wynikłych z przyczyn losowych (np. wyładowań atmosferycznych, przepięć w liniach energetycznych, zalań, pożarów); - uszkodzeń zaistniałych w wyniku obsługi systemu przez osoby nieuprawnione lub niezgodnie z jego przeznaczeniem; - mechanicznych uszkodzeń elementów systemu alarmowego. W związku z tym, iż z wykonaniem zamówienia wiąże się dostęp do informacji niejawnych Wykonawca obowiązany jest posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub wyższej. Podstawa prawna: ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.). Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 50.66.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wojskowych systemów elektronicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi każda po min. 150 000,00 zł w obiektach związanym z bezpieczeństwem państwa, obronnością, użyteczności publicznej polegającą na konserwacji i naprawie systemów alarmowych. Zamawiający dokonując oceny spełniania warunku będzie brał pod uwagę wyłącznie wartość usług zrealizowanych w tym celu wykonawca w przypadku usług realizowanych winien oprócz wartości całej usługi także wartość usługi zrealizowanej do dnia składania wniosku. (Wykaz wykonanych, wykonywanych usług stanowi załącznik nr 4 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał: 1.osoby z legitymacjami kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego do realizacji zadania zgodnie z Art. 20 Ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. z późn. zm. (minimum sześciu pracowników) w tym: a) nadzór techniczny - wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, legitymacje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; - minimum dwóch pracowników b) serwisant - wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, legitymacje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego; - minimum czterech pracowników (wykaz osób biorących udział w postępowaniu stanowi załącznik nr 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu) 2. osoby posiadające ważne kwalifikacje uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nieprzekraczającym 1kV. (wykaz osób biorących udział w postępowaniu stanowi załącznik nr 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu) 3. osoby posiadające aktualne świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania, konserwacji, projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4. Norma Obronna NO-04-A004-8 2010 (minimum czterech pracowników) w tym: a) nadzór techniczny - świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji oraz projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 -minimum dwie osoby; b) serwisant - świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji klasy SA3 i SA4 -minimum dwie osoby. (wykaz osób biorących udział w postępowaniu stanowi załącznik nr 6 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu) 4.Pracownicy Wykonawcy ujęci w pkt 1 realizujący zadanie winni posiadać wydane zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228) - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej TAJNE dot. pracowników nadzoru technicznego oraz minimum 2 serwisantów - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE dotyczy minimum 2 serwisantów - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub upoważnienie kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE dot. pozostałych serwisantów (wykaz osób biorących udział w postępowaniu stanowi załącznik nr 7 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu) 5. Wszyscy pracownicy muszą posiadać: aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. (wykaz osób biorących udział w postępowaniu stanowi załącznik nr 7 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu dla sporządzenia rankingu w pierwszej kolejności wzięty będzie pod uwagę warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, w postaci zrealizowanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia. W takim przypadku Zamawiający zaprosi do składania ofert 5-ciu wykonawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. Wykonawcy zostaną poddani ocenie na podstawie, której zostaną przyznane im punkty. Zamawiający oceni właściwości wykonawcy w następujący sposób: Za każdą wykonaną (wykonywaną) o wartości minimum 150 000 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za usługę konserwacji i serwisowania systemów alarmowych zostanie przyznany dodatkowo jeden punkt. Jeżeli tak przeprowadzony ranking nie doprowadzi do wyłonienia 5 wykonawców w dodatkowym rankingu będzie brana pod uwagę wartość zrealizowanych usług konserwacji i serwisowania systemów alarmowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. Dokonując rankingu ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie wartość usług zrealizowanych.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas podjęcia działań w ramach obsługi awaryjnej - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna; pokój nr 1 Jednostka Wojskowa 4784, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.