eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa sprzętu AGD dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33105

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa sprzętu AGD dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, do kontaktów: mgr Grażyna Fornalczyk, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, fax 012 6624410, e-mail: dzp@ar.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ar.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu AGD dla potrzeb jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziby jednostek zamawiającego mieszczące się w Krakowie przyL Al. 29 listopada 48b, Al. 29 Listopada 48C, Al. Mickiewicza 21, Al. Mickiewicza 24/28, ul. Balickiej 122. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sąL lodówki, chłodziarko-zamrażarki, wentylatory, czajniki bezprzewodowe i kuchenka mikrofalowa 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa osoby (osób) podpisującej ofertę uprawnionej do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z w/w dokumentów. 3.W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie 4. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy dla poszczególnych czynności. 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy (np. spółka cywilna lub konsorcjum), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Wszystkie podmioty występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udokumentować w ofercie ich spełnianie. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przedłożyć zamawiającemu przed zawarciem umowy kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum). B. Oprócz dokumentów wymienionych wyżej do oferty należy załączyć; 1.Wypełniony druk Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2.Prawidłowo wypełniony załącznik nr 3 - określający parametry techniczne oferowanego sprzętu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.71.11.30 - Chłodziarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.30 - Chłodziarki Oryginalny kod CPV: 29.71.11.10 - Chłodziarko-zamrażarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki Oryginalny kod CPV: 29.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 25.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI specyfikacji. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Zamawiający, wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.krakow.pl. Opłata: 12 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy SIWZ może być udostępnione w formie papierowqej po uiszczeniu opłaty w wysokości 12 złotych w kasie uczelni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 11:00, Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie 31-120 Kraków Al. Mickiewicza 21 Dział Zamówień Publicznych sala nr 35.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: lodówki dla Domu Akademickiego nr III. 1) Krótki opis: Dostawa 257 sztuk lodówek do Domu Akademickiego nr III. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.30. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Lodówki dla Domu Akademickiego nr IV. 1) Krótki opis: Dostawa 257 sztuk lodówek dla Domu Akademickiego nr IV. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.30. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Termowentylator dla Studium Doktoranckiego. 1) Krótki opis: 1 sztuka termowentylatora dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Wentylator dla Dziekanatu Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt. 1) Krótki opis: 5 sztuk wentylatorów dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Chłodziarko-zamrażarka dla Katedry Rekultywacji Gleb i Ochrony Torfowisk. 1) Krótki opis: 1 sztuka zamrażarko-chłodziarki dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.10. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Czajniki bezbrzewodowe dla Działu Gospodarczego. 1) Krótki opis: 5 sztuk czajników bezprzewodowych o pojemności 1,6 l dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Czajniki bezprzewodowe dla Działu Gospodarczego. 1) Krótki opis: 5 sztuk czajników bezprzwodowych o pojemności 1,7 l fla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Kuchenka mikrofalowa dla Katedry Roślin Ozdobnych. 1) Krótki opis: jedna kuchenak mikrofalowa dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżęj 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Lodówka wolnostojąca dla Działu Straży Wydziału Technologii Żywności. 1) Krótki opis: 1 lodówka dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.30. 3) Wielkość lub zakres: poniżęj 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Wentylator stojący dla Domu Studenckiego nr III. 1) Krótki opis: wentylator 1 sztuka dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Chłodziarko-zamrażarka dla Katedry Żywienia Zwierząt. 1) Krótki opis: 1 sztuka chłodziarko-zamrażarki dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.10. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Chłodziarko-zamrażarka dla Katedry Rozrodu i Anatomii Zwierząt. 1) Krótki opis: 1 sztuka chłodziarko-zamrażarki dla w/w jednostki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.11.10. 3) Wielkość lub zakres: poniżej6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 25.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.