eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Budowa placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła o powierzchni 240 m2 na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Waldemara Kikolskiego w Białymstoku przy ul. Antoniuk Fabryczny 40

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-16

Białystok: Budowa placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła o powierzchni 240 m2 na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Waldemara Kikolskiego w Białymstoku przy ul. Antoniuk Fabryczny 40
Numer ogłoszenia: 330972 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127177 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Waldemara Kikolskiego w Białymstoku, ul. Antoniuk Fabryczny 40, 15-741 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 654 01 63, faks 85 654 01 63 wew. 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła o powierzchni 240 m2 na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Waldemara Kikolskiego w Białymstoku przy ul. Antoniuk Fabryczny 40.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw o powierzchni 240 m2 na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Waldemara Kikolskiego w Białymstoku przy ul. Antoniuk Fabryczny 40 w ramach rządowego programu Radosna Szkoła z wykonaniem bezpiecznej nawierzchni syntetycznej, montażem urządzeń zabawowych i małej architektury i budową ogrodzenia. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa zawierająca projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (załącznik nr 6 stanowiący integralną część SIWZ) wykonana przez zespół projektowy: mgr inż. arch. Bartosz Krzywicki, mgr inż.Marta Charkiewicz, mgr inż. arch. Szymon Niewiarowski -firma MDOM PROJEKT PRACOWNIA ARCHITEKTURY BARTOSZ KRZYWICKI 15-427 Białystok, ul. Lipowa 14 lokal 9. 3.Wykonawca, do realizacji przedmiotu zamówienia zapewni materiały własne, spełniające opisane w dokumentacji wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami PN-EN 1176 Wyposażenie placów zabaw i PN-EN 1177 - Nawierzchnie placów zabaw amortyzują ce upadki. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz termin ważności dokumentu. 5.Teren objęty przedmiotem zamówienia znajduje się przy ul. Antoniuk Fabryczny 40 w Białymstoku, na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 728/9. Zamawiający sugeruje dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym będą wykonywane roboty i jego otoczenia. Ewentualne koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami, z uwzględnieniem przepisów związanych z rządowym programem Radosna Szkoła tj.: 1) uchwała Rady Ministrów Nr 112 z dn. 07.07.2009r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009 -2014 organów prowadzących w zapewnienie bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna Szkoła ze zmianami wynikającymi z uchwały zmieniającej tę uchwałę, które weszły w życie 4.10.2010; 2) rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 7 lipca 2009 w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia ( Dz.U. Nr 110, poz. 915 ze zmianami wynikającymi z rozporządzenia zmieniającego z dnia 4 października 2010 - Dz.U. nr 187 poz.1253) 7. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wykonania wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: a) zorganizowania oraz należytego zabezpieczenia miejsca realizacji zadania wraz z zapleczem, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie przed dostępem osób trzecich oraz zapewnić właściwe warunki BHP, ochrony zdrowia i p.poż przy wykonywaniu robót budowlanych. b) utrzymywania miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwania na bieżąco zbędnych elementów z demontażu, materiałów, odpadów, śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są już potrzebne; c) postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zmianami); d) natychmiastowego usuwania wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę. 8. Dla każdego z zamontowanych urządzeń na placu, Wykonawca zamieści informację o sposobie wykorzystania danego elementu wyposażenia i przestrzeganiu zasad bezpiecznego użytkowania 9. Tablica informacyjna z regulaminem (uwzględniona w projekcie wykonawczym) powinna być w grafice zgodnej ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej MEN - wzór ten stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 10. Prace uciążliwe dla funkcjonowania ośrodka i dla uczniów szkoły funkcjonującej na jego terenie, wykonywane podczas trwania roku szkolnego (tj. w miesiącu wrześniu 2013) należy wykonywać po godzinach pracy szkoły lub w dni wolne od zajęć lekcyjnych. Prace głośne i uciążliwe należy wykonywać wyłącznie po godzinach pracy szkoły (od godz. 14.00 do 22.00) oraz w dni wolne od zajęć (w godz. od 7.00 do 22.00). Wszelkie niezbędne wyłączenia zasilania muszą być uzgadniane z Zamawiającym. 11. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, materiały i nawierzchnię oraz zamontowane urządzenia na placu zabaw wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego (chyba, że producent udziela gwarancji dłuższej) oraz 36 miesięcy rękojmi. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OSTROVIA Marek Trwoga, Ostrów Północny 49, 16-113 Szudziałowo, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97558,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110086,25

  • Oferta z najniższą ceną: 110086,25 / Oferta z najwyższą ceną: 137563,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.