eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa, montaż i uruchomienie spektralnego tomografu okulistycznego, stołu operacyjnego wraz z fotelem operatora dla potrzeb Odziału Okulistycznego i Bloku Operacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Jelenia Góra: Dostawa, montaż i uruchomienie spektralnego tomografu okulistycznego, stołu operacyjnego wraz z fotelem operatora dla potrzeb Odziału Okulistycznego i Bloku Operacyjnego
Numer ogłoszenia: 330817 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, faks 075 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie spektralnego tomografu okulistycznego, stołu operacyjnego wraz z fotelem operatora dla potrzeb Odziału Okulistycznego i Bloku Operacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie spektralnego tomografu okulistycznego ( 1 kpl.) , stołu operacyjnego ( 1 kpl.) wraz z fotelem operatora ( 1 kpl.) dla potrzeb Odziału Okulistycznego i Bloku Operacyjnego z podziałem na zadania zgodnie z opisem technicznym zawartym w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : Pakiet nr 1 - 5.000,00 zł. ; Pakiet nr 2 - 1.100,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e) spełniają wymogi zawarte w SIWZ W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 b)potwierdzenie wniesienia wadium, c)szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z załączonym formularzem cenowym załącznik nr 6 ), d)uzupełniony wykaz parametrów technicznych - załącznik nr 1 (uwaga: w zależności na który pakiet Wykonawca składa ofertę) e)dołączyć prospekty i katalogi oraz inne niezbędne informacje na temat przedmiotu zamówienia na bazie których, Zamawiający kompleksowo zapozna się z zaoferowanym sprzętem i jego przeznaczeniem oraz jego parametrami techn. w języku polskim, f)określenie terminu przeprowadzenia szkolenia personelu ( w ciągu 7 dni ) od daty zainstalowania sprzętu w uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę terminach - uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2, g)określenie terminu montażu i uruchomienia zaoferowanego sprzętu ( max 2 tygodnie ) - należy uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2, h)określenie ostatecznych warunków i terminu płatności ( min. 30 od daty montażu i uruchomienia na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego) - należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , i)uzupełniony projekt umowy - załącznik nr 6. j) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, k) dołączyć cennik usług serwisowych l) oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 ł) oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ SZPITAL WOJEWÓDZKI ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia pok. 024- niski parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO - SEKRETARIAT SZPITALA pok. 171.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPEKTRALNY TOMOGRAF OPTYCZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPEKTRALNY TOMOGRAF OPTYCZNY ( 1 kpl.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STÓŁ OPERACYJNY OKULISTYCZNY i FOTEL OPERATORA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STÓŁ OPERACYJNY OKULISTYCZNY i FOTEL OPERATORA ( 1 kpl.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3, 33.19.23.40-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.