eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Druk publikacji dla Wojewódzkiego Urzedu Pracy w Poznaniu od stycznia do 31 grudnia 2010r.



Ogłoszenie z dnia 2010-02-05

Poznań: Druk publikacji dla Wojewódzkiego Urzedu Pracy w Poznaniu od stycznia do 31 grudnia 2010r.
Numer ogłoszenia: 33068 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk publikacji dla Wojewódzkiego Urzedu Pracy w Poznaniu od stycznia do 31 grudnia 2010r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk publikacji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu wymienionych w załączniku nr 3, na materiałach Wykonawcy oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego transportem na koszt Wykonawcy w okresie od stycznia do 31 grudnia 2010r. Wynagrodzenie za realizację zamówienia w ciągu roku kalendarzowego nie może przekroczyć wartości zawartej w ofercie cenowej, może natomiast zmniejszyć się, w zależności od ilości zamówionych publikacji do druku. Cena poszczególnych pozycji może zmienić się w przypadku zmiany ilości stron i ilości egzemplarzy w uzgodnieniu Wykonawcy z Zamawiającym. Pozycje od 1-27 z Formularza Cenowego będą oddawane do druku na kalkach technicznych i wymagają przygotowania przez Wykonawcę i zatwierdzenia przez ZamawiającegoFORMULARZ CENOWY Formularz cenowy - szacunkowe roczne zapotrzebowanie,LpRodzaj wydawnictwa-publikacjiParametry techniczne wyrobuFormatIlość stron w egzemplarzuIlość egzemplarzy Wartość brutto: 1Druk teczki z logo urzędu Karton ozdobny biały skóropodobny z kolorowym logoA-4-1.000, 2Druk teczki z logo urzędu Karton ozdobny biały Skóropodobny z kolorowym logoA-5 -1.000 3Druk teczki z Nadrukiem informacji o CIiPKZ PoznańKarton ozdobny biały skóropodobny z kolorowym nadrukiem i logo A-4 -200 4Druk teczki z Nadrukiem informacji o CIiPKZ Kalisz Karton ozdobny biały skóropodobny z kolorowym nadrukiem i logo A-4 -200 5Druk teczki z Nadrukiem informacji o CIiPKZ Konin Karton ozdobny biały skóropodobny z kolorowym nadrukiem i logo A-4 -200 6Druk teczki z Nadrukiem informacji o CIiPKZ Leszno Karton ozdobny biały skóropodobny z kolorowym nadrukiem i logo A-4 -200 7Druk teczki z Nadrukiem informacji o CIiPKZ Piła Karton ozdobny biały skóropodobny z kolorowym nadrukiem i logo A-4 -200 8Druk ulotki składanej na 3 części Papier kredowany 180g 4x4 A-4-5.000 9 Druk ulotki składanej na 2 części Papier kredowany 180g 4x4 A-4-10.000 10Druk ulotki Papier kredowy 180g 4x0 A-4-1.000 11Druk ulotki Papier kredowy 180g 4x0 A-4-1.000 12Druk ulotki Papier kredowy 180g 4x0 A-4 -1.000 13Druk plakatu nr 1 Papier kredowy, 180g, 4x0 1.000x700mm -50-60 14Druk plakatu nr 2 Papier kredowy, 180g, 4x0 1.000x700mm -10 -15 15Druk plakatu nr 3 Papier kredowy, 180g, 4x0 420x 594mm-10-50 16Druk plakatu nr 4 Papier kredowy, 180g, 4x0 420x594mm-10-50 17Druk plakatu nr Papier kredowy, 180g, 4x0 420x 594mm-10- 50 18Druk plakatu nr 6 Papier kredowy, 180g, 4x0 420x594mm-10 - 50 19Druk plakatu nr 7 Papier kredowy 180g, 4x0 420x594mm-10 - 50 20Druk - Plan Działania na rzecz zatrudnienia w woj. Wlkp. W 2008r.Wnętrze 20-40stron 4x4, 80gReszta 1x1, 80g Okładka - papier kredowy 250g błysk 4x0 A-5 40 - 70 240 -300 21Druk - Poradnik poszukującego pracy Wnętrze 1x1, 135g Okładka - papier kredowy 250g błysk 4x0 A-5 50 - 60 800 -1.000 22Druk - Poradnik zabezpieczenia społecznego Wnętrze 1x1, 80g Okładka - papier kredowy 250g błysk 4x0 A-5 30 - 40 70 - 100 23Druk - Comiesięczny druk Biuletynu WUP Wnętrze - papier offsetowy 80g 4x4 5-20 stron, reszta 1x1 Okładka - papier kredowy 250g błysk 4x0 A-5 50-100 0d 250 miesiąc 3.000 do 300 miesiąc 3.600 24Druk - Ocena sytuacji na rynku pracy Wnętrze 20-40 stron 4x4, 80g, reszta 1x1 Okładka - papier kredowy 250g błysk 4x0 A-5 75 - 120 200 - 270 25Druk - Ocena sytuacji absolwentów...Wnętrze 20-40 stron 4x4, 80g, reszta 1x1 Okładka - papier kredowy 250g błysk 4x0 A-5 150 - 220280 - 370 26Druk -Realizacja Strategii Zatrudnienia dla woj. wlkp Wnętrze 20-40 stron 4x4, 80g, reszta 1x1 Okładka - papier kredowy 250g błysk 4x0 A-5 30-70 270 - 350 27Druk- Raport z badania Charakterystyka przemysłu motoryzacyjnego Wnętrze 20-40 stron 4x4, 80g, reszta 1x1 Okładka - papier kredowy 250g błysk 4x0 A-5 90-120 300-500 28Nadruk na koperty z dostawą kopert przez Urząd Logo 4x0 C6 2.000 29Nadruk na koperty z dostawą kopert przez Urząd Logo 4x0 C4 2.000 30Nadruk na koperty z dostawą kopert przez Urząd Logo 4x0 C5 2.000.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia KOM-DRUK Grzegorz Komisarek, ul. Miodowa 6, Swarzędz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68032,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56464

  • Oferta z najniższą ceną: 56464 / Oferta z najwyższą ceną: 95854

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art.69 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zapytanie o cenę stanowi tryb udzielenia zamówienia publicznego, w którym Zamawiający zaprasza do składania ofert takiej liczby wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy lub usługi będące przedmiotem zamówienia, która zapewnia konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty, nie mniejszej niż 5. Ponadto dostawy i usługi muszą być powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ust.8. Druk publikacji stanowi standardową usługę, a zatem zasadne jest w takim przypadku zastosowanie zapytania o cenę zgodnie z art. 69 powołanej ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.