eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Łukowo oraz ulica Łukowska w Obornikach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Oborniki: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Łukowo oraz ulica Łukowska w Obornikach.
Numer ogłoszenia: 33068 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach sp. z o. o. , ul. Staszica 41A, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2961502, faks 061 2961502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.oborniki.info
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Łukowo oraz ulica Łukowska w Obornikach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i przepompownią ścieków w miejscowości Łukowo oraz ulica Łukowska w Obornikach. 2.Zakres robót to m.in.: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Łukowo: 1)budowa sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej fi 315-650 mb, fi 250-691 mb, fi 200-1.272 mb, studnie fi 1000-74 szt. 2)budowa sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej (przykanaliki) fi 160-553 mb, studnie fi 425-67 szt. 3)budowa przepompowni ścieków-1 szt. Budowa kanalizacji sanitarnej ulica Łukowska w Obornikach: 4)budowa sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej fi 315-569 mb, fi 200-65 mb, studnie fi 1000-17 szt., studnie fi 425-2 szt. 3.UWAGA!!! Przepompownie należy wpiąć w istniejący system wizualizacji i zdalnego sterowania, który zainstalowany jest u Zamawiającego (GPRS HYDRO NET) z zastrzeżeniem, że istniejący i funkcjonujący u Zamawiającego system sterowania i monitoringu nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch lub więcej różnych systemów sterowania i monitoringu przepompowni. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 1 SIWZ). 5.Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobyć, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 6.Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w § 17 ust. 1 pkt 1-3 Regulaminu. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie § 19 Regulaminu. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 18.02.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy roboty budowlane, których przedmiotem była budowa kanalizacji sanitarnej o wartości każdej z robót minimum 2 mln PLN netto. 5)Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: a)kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności wodno-kanalizacyjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami kanalizacyjnymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, b)kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami elektrycznymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. c)kierownik robót budowlanych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, d)kierownik robót drogowych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie kierowania robotami drogowymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 6)W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 18.02.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie minimum 20 osób. 7)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)osiągnął w każdym z ostatnich dwóch lat obrotowych przychód netto ze sprzedaży produktów w kwocie minimum 4 mln PLN, b)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 mln PLN, c)posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 mln PLN. 2.Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1)Złożyć ofertę i zaakceptować wzór umowy. 2)Udzielić na całość wykonanych robót co najmniej 60 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 3)Wnieść wadium. 4)Potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w § 17 ust. 1 Regulaminu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ). 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie § 19 Regulaminu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 19 ust. 1 pkt 4 - 8 Regulaminu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 19 ust. 1 pkt 9 Regulaminu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 18.02.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające, protokoły odbioru robót) muszą zawierać co najmniej: wskazanie, że Wykonawca realizował roboty, których dokumenty dotyczą, wskazanie Zamawiającego, rodzaj wykonanych robót, wartość wykonanych robót, opinię stwierdzającą, że roboty wykonano należycie, identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej. 8)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 9)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót): a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)zaświadczenie potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeżeli decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych wymaga niniejszego wpisu). 10)Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 SIWZ). 11)Rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2007 i 2006 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 12)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Ponadto Wykonawca składa: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ). 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o Dokumentację projektową załączoną do SIWZ, zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Kosztorys winien być sporządzony metodą szczegółową tj. każda pozycja kosztorysu musi co najmniej zawierać: podstawę wyceny, opis, jedn. miary, nakłady, koszt jednostkowy z uwzględnieniem podziału na robociznę, materiały, sprzęt, koszt całkowity pozycji. Kosztorys musi zawierać zestawienie RMS. 3)Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach Sp. z o.o. ul. Staszica 41A, 64-600 Oborniki województwo: wielkopolskie Dział Techniczny - pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Dział Techniczny, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 10.04.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia wskazany w niniejszum ogłoszeniu stanowi element Projektu pn.: Zapewnienie prawidłowego systemu odbioru ścieków na obszarze aglomeracji Oborniki. Projekt proponowany jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.