eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pnRozbudowa i przebudowa Biłgorajskiego Centrum Kultury w Biłgoraju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Biłgoraj: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn: Rozbudowa i przebudowa Biłgorajskiego Centrum Kultury w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 330487 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249507 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Biłgoraj, Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6869600, faks 084 6869665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn: Rozbudowa i przebudowa Biłgorajskiego Centrum Kultury w Biłgoraju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn: Rozbudowa i przebudowa Biłgorajskiego Centrum Kultury w Biłgoraju Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku Biłgorajskiego Centrum Kultury, wybudowanego na początku lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku. Budynek jest w złym stanie technicznym i wymaga gruntownej przebudowy a ponadto w ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się jego rozbudowę, nadbudowę i gruntowną modernizację w zakresie wyposażenia technicznego. Powierzchnia zabudowy przed rozbudową wynosi 864,85 m2, powierzchnia użytkowa wynosi 1 543.93 m2 , a kubatura budynku równa była 8 959,65 m3. Po przebudowie i rozbudowie istniejącego obiektu budynek osiągnie n/w parametry: - powierzchnia zabudowy 1 286,80 m2 - powierzchnia całkowita użytkowa 2 785,60 m2 - kubatura brutto budynku 14 572,72 m3 Szczegółowy zakres robót określa kompletna dokumentacja projektowo-techniczna i wszystkie wykazane w niej elementy robót budowlanych i elementy wyposażenia technicznego i aranżacji wnętrz. Rozbudowa i przebudowa polegać będzie między innymi na wykonaniu n/w zakresu robót: - zapewnienie właściwej organizacji robót oraz właściwego zagospodarowania placu budowy z ewentualnym uwzględnieniem czasowej zmiany organizacji ruchu - wykonaniu rozbiórki niektórych fragmentów obiektu wraz z fundamentami - wykonaniu rozbiórki elementów istniejącego budynku określonych w projekcie takich jak konstrukcja dachu wraz pokryciem i stropem podwieszonym nad salą widowiskową - wykonaniu rozbiórki istniejących instalacji wewnętrznych - wykonaniu rozbiórki wszystkich pozostałych elementów wewnętrznych i zewnętrznych kolidujących z nowymi elementami przewidzianymi w projekcie lub stanowiących zagrożenie dla prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz wpływających negatywnie na jego estetykę - wykonanie właściwych zabezpieczeń w trakcie budowy wszystkich elementów istniejących, adaptowanych części i elementów budynku przed niekorzystnym działaniem warunków atmosferycznych oraz czynników mogących spowodować ich uszkodzenie - wykonaniu wszystkich nowoprojektowanych części budynku oraz nowoprojektowanych elementów i robót w obrębie budynku istniejącego w/g zakresu określonego w projekcie budowlano-wykonawczym - wykonanie całego zakresu wszystkich rodzajów instalacji w zakresie określonym w projektach budowlano-wykonawczych wszystkich branż w tym między innymi instalacji wod-kan, C.O.,C.C.W, elektrycznych, wentylacji i klimatyzacji, systemu sygnalizacji pożarowej, monitoringu, instalacji niskoprądowej, dedykowanej instalacji niskoprądowej - wykonanie pełnego zakresu robót zewnętrznych w tym robót drogowych i pozostałych elementów zagospodarowania terenu. - wykonanie wszelkiego rodzaju koniecznych prób i rozruchu wbudowanych i zainstalowanych urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi tych urządzeń. - wykonanie wszystkich pozostałych elementów i robót oraz czynności, których wykonanie okaże się konieczne ze względu na bezpieczeństwo eksploatacji obiektu, oraz dla zapewnienia właściwych walorów technicznych i użytkowych, a także koniecznych do dopuszczenia obiektu do eksploatacji przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV 2008): Główny przedmiot: 71 52 00 00-9 Usługi nadzoru budowlanego. Zakres robót. Do obowiązków zespołu inspektorów nadzoru będzie należało: - zapewnienie codziennej obecności jednego z inspektorów na realizowanym obiekcie; - sprawdzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pod względem kompletności i zgodności poszczególnych jej elementów, opisy, rysunki, - pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane w tym z art. 25,26,27,42, 44,56 i 57- od wprowadzenia Wykonawcy robot na budowę do zakończenia procesu inwestycyjnego z końcowym rozliczeniem budowy, w tym: a) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania placu budowy, b)ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, c) kontrola procesu budowy oraz dokonywanie zapisów w dzienniku budowy w zakresie zgodności realizacji z dokumentacja techniczną, warunkami technicznymi wykonania robot, obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną, Prawem Budowlanym oraz umową na realizację inwestycji z Wykonawcą robot. d) sprawdzanie jakości robót i wbudowanych materiałów, kontrola i kompletowanie dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, e) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, f) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, g) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robot, h) uczestniczenie w próbach i dokonywanie odbiorów przeprowadzonych prób technicznych wymaganych w procesie realizacji zadania;, i) kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy i harmonogramem robot, 1. Prowadzenie i protokołowanie narad technicznych i koordynacyjnych. 2. W imieniu Zamawiającego prowadzenie całości spraw związanych z przedmiotem umowy, a w szczególności: - prowadzenie właściwej koordynacji robót; - rozwiązywanie w trybie pilnym wszelkich problemów technicznych związanych z realizacją inwestycji; - czuwanie nad zachowaniem warunków BHP na budowie; 3. Rozliczanie rzeczowo-finansowe zadania w oparciu o dokumentację techniczną i zapisy umowy z Wykonawcą robot (protokóły częściowe i końcowe - sprawdzenie ich i akceptowanie w zakresie rzeczowo-finansowym). 4. Przygotowanie budowy do odbioru końcowego odbioru robot, w tym sprawdzenie operatu kolaudacyjnego i wyegzekwowanie od wykonawcy jego kompletności. 5. Uczestnictwo inspektorów nadzoru w przeglądach technicznych obiektu w okresie gwarancji i rękojmi. 6. W ramach prac określonych w zakresie obowiazków , inspektorzy nadzoru będą współpracować z Panem Janem Skórzak, Jerzy Sosnowski- inspektorami w Referacie GKI..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki. Kategoria II.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Technicznych ARPOT, ul. Krzeszowska 68, 23-400 Biłgoraj, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188636,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 197884,00

  • Oferta z najniższą ceną: 197884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 427000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.