eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › rozbudowa szkolnej sali gimnastycznej o widownię w Szkole Podstawowej w Kamieniu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-24

POZYCJA 33042

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Czernichów: rozbudowa szkolnej sali gimnastycznej o widownię w Szkole Podstawowej w Kamieniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Czernichów, do kontaktów: Sławomir Błaszczyk, Czernichów 2, 32-070 Czernichów, woj. małopolskie, tel. 012 2702105, fax 012 2702324, e-mail: marian.szczepaniak@ug.czernichow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czernichow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa szkolnej sali gimnastycznej o widownię w Szkole Podstawowej w Kamieniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkoła Podstawowa w Kamieniu, Gmina Czernichów, woj. małopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie szkolnej sali gimnastycznej o widownię w Szkole Podstawowej w Kamieniu, a w szczególności: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty ziemne, 3) zbrojenie betonu, 4) betonowanie, 5) roboty murowe, 6) roboty izolacyjne, 7) wykonanie konstrukcji drewnianych, 8) roboty pokrywcze (obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe), 9) wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, 10) wykonanie posadzek i okładzin ścian, 11) wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych, 12) wykonanie stolarki budowlanej, 13) wykonanie ślusarki budowlanej, 14) roboty malarskie, 15) wykonanie bezspoinowego ocieplenia ścian zewnętrznych, 16) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 17) wykonanie instalacji wentylacyjnych, 18) wykonanie instalacji elektrycznych, 19) wykonanie nawierzchni z brukowej kostki i płyt betonowych. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa: 1) przedmiar robót - załącznik nr 5 do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ, 3) projekt budowlany - dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego, w pok. 109 w godzinach pracy urzędu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia wynosi ok. 330 000,00 zł netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Czernichów; Nr rachunku: 82 8591 0007 0060 0000 0039 0011 - z dopiskiem \Wadium - Rozbudowa szkolnej sali gimnastycznej o widownię w Szkole Podstawowej w Kamieniu; Nr sprawy: GROŚ-341/7/2006\, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: a) wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia; - Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, której wartość (netto) była większa lub równa 80% wartości kosztorysu ofertowego netto. - Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji, której wykonano co najmniej roboty w zakresie ogólnobudowlanym. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. Osoby posiadające ww. uprawnienia winny przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku \Oferta\, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3) decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót - odnoszące się do osoby (osób), która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, kierownika robót - w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. 4) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - odnoszące się do osoby (osób), która pełnić będzie funkcję kierownika budowy lub kierownika robót, 5) wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt 6 zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne). 2. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 95 2. Gwarancja udzielona na wykonane roboty budowlane 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1. SIWZ można otrzymać w formie papierowej, zgodnie z dyspozycją art. 42 ust. 2 ustawy. 2. Cena SIWZ wynosi 100,00 zł + koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.07.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Czernichów 32-070 Czernichów 2 woj. małopolskie Biuro Obsługi Klienta.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.