eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym budowa hali sportowej z przystosowaniem części istniejącej budynków na cele sportowe przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Kraśniku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Kraśnik: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym budowa hali sportowej z przystosowaniem części istniejącej budynków na cele sportowe przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Kraśniku.
Numer ogłoszenia: 33041 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym budowa hali sportowej z przystosowaniem części istniejącej budynków na cele sportowe przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Kraśniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym budowa hali sportowej z przystosowaniem części istniejącej budynków na cele sportowe przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Kraśniku - w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 2. Zakres robót: a) nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: - pełnienie funkcji inżyniera kontraktu - pełnienie obowiązków nadzoru w zakresie: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, roboty budowlane drogowe - koordynacja pracy pozostałych inspektorów nadzoru - koordynacja rozliczeń inwestycji b) nadzór inwestorski w specjalności instalacji sanitarnej: - budowy instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.o. - budowy systemu wentylacji c) nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej: - budowa instalacji elektrycznej wewnętrznej dla obiektu oraz części zaplecza - budowa instalacji telekomunikacyjnej Dokładny opis inwestycji w załączonym do SIWZ projekcie budowlanym. Nadzór inwestorski sprawowany będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r., nr 156, poz. 1118 z póżn. zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego w branży na jaką składają ofertę, tj.: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej lub elektrycznej, nad realizacją roboty budowlanej (tzn. budowlana, sanitarna, elektryczna) w obiekcie sportowym, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla zadania 1: posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i drogowej, dla zadania 2 - posiadają uprawnienie budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności sanitarnej, dla zadania 3: posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności elektrycznej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał: co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego w branży na jaką składa ofertę, tj.: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej lub elektrycznej, nad realizacją roboty budowlanej (tzn. budowlana, sanitarna, elektryczna) w obiekcie sportowym (potwierdzone referencjami). Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zał. Nr 4 do SIWZ, oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - dla zadania 1: posiadają uprawnienie budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i drogowej, dla zadania 2 - posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności sanitarnej, dla zadania 3: posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych o specjalności elektrycznej oraz zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ad. 3 Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 4, 5. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz. VII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego w branży na jaką składa ofertę, tj.: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej lub elektrycznej, nad realizacją roboty budowlanej (tzn. budowlana, sanitarna, elektryczna) w obiekcie sportowym, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje) - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 7. Dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /na każdej zapisanej stronie/ z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw, które należy składać w formie oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/miastokrasnik.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik pok. 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno-budowlanej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: - pełnienie funkcji inżyniera kontraktu - pełnienie obowiązków nadzoru w zakresie: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, roboty budowlane drogowe - koordynacja pracy pozostałych inspektorów nadzoru - koordynacja rozliczeń inwestycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności sanitarnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: nadzór inwestorski w specjalności instalacji sanitarnej: - budowy instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.o. - budowy systemu wentylacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: nadzór inwestorski w specjalności elektrycznej: - budowa instalacji elektrycznej wewnętrznej dla obiektu oraz części zaplecza - budowa instalacji telekomunikacyjnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.