eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Usługa polegająca na przeprowadzeniu kursów, szkoleń, warsztatów i zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym i psychologiem, z podziałem na 7 części dla uczestników projektu systemowego pn.SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie w ramach POKL. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego-Priorytet VII,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Oława: Usługa polegająca na przeprowadzeniu kursów, szkoleń, warsztatów i zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym i psychologiem, z podziałem na 7 części dla uczestników projektu systemowego pn.SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie w ramach POKL. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego-Priorytet VII,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2
Numer ogłoszenia: 330306 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie , ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 29 71, faks 71 303 29 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.olawa.bip-cms.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przeprowadzeniu kursów, szkoleń, warsztatów i zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym i psychologiem, z podziałem na 7 części dla uczestników projektu systemowego pn.SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie w ramach POKL. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego-Priorytet VII,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursów, szkoleń, warsztatów i zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym i psychologiem, z podziałem na 7 części dla uczestników projektu systemowego pn.SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Przeprowadzenie szkolenia: ,,Kurs prawa jazdy kat. B-maksymalnie dla 13 osób. Część II: Przeprowadzenie szkolenia: ,,Kurs prawa jazdy kat. C-maksymalnie dla 2 osób. Część III: Przeprowadzenie szkolenia: ,,Kurs obsługi wózka widłowego-maksymalnie dla 4 osób. Część IV: Przeprowadzenie szkolenia: ,,Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji paznokci-maksymalnie dla 3 osób. Część V: Przeprowadzenie szkolenia: ,,Kurs obsługi komputera i Internetu- poziom średnio zaawansowany-maksymalnie dla 5 osób. Część VI: Przeprowadzenie warsztatów: ,,Aktywizacja społeczna i zawodowa w zakresie poradnictwa i wsparcia grupowego połączona z treningiem asertywności, umiejętności negocjacji oraz znalezienia się na rynku pracy i kreowaniem własnego wizerunku. Warsztaty grupowe i zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym. Zajęcia w dwóch grupach dla maksymalnie 20 osób. Część VII: Przeprowadzenie warsztatów: ,,Doskonalenie umiejętności interpersonalnych połączone z indywidualnym doradztwem psychologicznym.Warsztaty grupowe i zajęcia indywidualne z psychologiem. Zajęcia w dwóch grupach dla maksymalnie 20 osób. Liczba uczestników może zmniejszyć się w odniesieniu do liczb podanych przez Zamawiającego w granicach do: - w odniesieniu do Część I zamówienia-do 3 osób. - w odniesieniu do Część II zamówienia- do 1 osoby. - w odniesieniu do Część III zamówienia- do 1 osoby. - w odniesieniu do Część IV zamówienia-do 1 osoby. - w odniesieniu do Część V zamówienia- do 2 osób. - w odniesieniu do Część VI zamówienia- do 2 osób. - w odniesieniu do Część VII zamówienia-2 osób . Zamawiający określi ostateczną liczbę uczestników najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części - 7. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia. Ofertę na każdą część zamówienia należy opracować osobno, załączając wszystkie załączniki, dokumenty i oświadczenia zgodnie z zapisami Specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania na Zał. Nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie podpisze lider konsorcjum na druku Zał. Nr 2 do SIWZ. W przypadku części I, II, III, V, VI i VII zamówienia wymagane jest przedłożenie oświadczenia o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał minimum 3 usługi szkoleniowe z zakresu przedmiotu zamówienia lub o charakterze porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorcy na Zał. Nr 3 do SIWZ oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie podpisze lider konsorcjum na druku Zał. Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów, oświadczeń i wynikających z nich informacji załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na Zał. Nr 2 do SIWZ oraz wykaże na Zał. Nr 5 do SIWZ, że w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do zrealizowania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie podpisze lider konsorcjum na druku Zał. Nr 2 do SIWZ oraz wykaże na Zał. Nr 5 do SIWZ, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do zrealizowania zamówienia. Wykonawca musi wykazać na Zał. nr 5 do SIWZ, że w odniesieniu do części od I do V zamówienia dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do zrealizowania zamówienia (zakres minimalny): Część I zamówienia: - sala wykładowa-pomieszczenie do zajęć teoretycznych wyposażone w pełny węzeł sanitarny, tablicę, ekran, stoliki i krzesła, spełniająca wymogi sanitarne, ppoż, bhp; - rzutnik multimedialny, komputer i/lub laptop z oprogramowaniem do wykładów i egzaminu; - plansze znaków i skrzyżowań; - samochody - auta do nauki jazdy minimum 4 szt.: - plac manewrowy. Część II zamówienia: - sala wykładowa-pomieszczenie do zajęć teoretycznych wyposażone w pełny węzeł sanitarny, tablicę, ekran, stoliki i krzesła, spełniająca wymogi sanitarne, ppoż, bhp; - rzutnik multimedialny, komputer i/lub laptop z oprogramowaniem do wykładów i egzaminu; - plansze znaków i skrzyżowań; - samochód ciężarowy i plac manewrowy. Część III zamówienia: - sala wykładowa-pomieszczenie do zajęć teoretycznych wyposażone w pełny węzeł sanitarny, tablicę, ekran, stoliki i krzesła, spełniająca wymogi sanitarne, ppoż, bhp; - rzutnik multimedialny; - plac manewrowy do nauki jazdy, palety, koszopalety, pachołki; - wózek podnośnikowy - butle gazowe z osprzętem i statywem do ćwiczeń praktycznej wymiany butli. Część IV zamówienia: -pomieszczenia do zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażone w stoliki i krzesła, w pełny węzeł sanitarny, spełniające wymogi sanitarne, ppoż, bhp; - fotel kosmetyczny i aparaty kosmetyczne; - stanowisko do stylizacji paznokci; - akcesoria wizażysty; - przybory jednorazowego użytku np.: płatki, szpatułki, wata, bielizna jednorazowa, ręczniki jednorazowe itp. - pędzle do makijażu, środki do dezynfekcji, pęsety do regulacji brwi, narzędzia i przybory kosmetyczne, kosmetyki i kosmeceutyki, kosmetyki do makijażu, henna; - narzędzia do pielęgnacji i stylizacji paznokci np.: lakiery i odżywki do paznokci, frezarka do paznokci, pilniki, cążki i nożyczki do paznokci, Część V zamówienia: -sale do zajęć teoretycznych i praktycznych wyposażone w stoliki i krzesła, w pełny węzeł sanitarny, spełniające wymogi sanitarne, ppoż, bhp; - komputery i /lub laptopy wraz z oprogramowaniem w ilości równej liczbie uczestników kursu; - tablice ścieralne, rzutnik multimedialny, ekran. Część VI i VII zamówienia: Zamawiający nie ma wymagań dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do zrealizowania zamówienia. Zamawiający we własnym zakresie zapewnia sale wykładowe z wyposażeniem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do potrzeb przedmiotowego szkolenia będzie dysponował profesjonalną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i zdolną do wykonania zamówienia, tj. w odniesieniu do: - Część I zamówienia- co najmniej 4 osób posiadających uprawnienia instruktora nauki jazdy i jedna osoba posiadająca uprawnienia wykładowcy z teorii nauki jazdy- instruktor nauki jazdy, jedna osoba posiadająca uprawnienia ratownika medycznego-zajęcia z udzielania pierwszej pomocy przed medycznej. Osoby ta powinny mieć doświadczenie potwierdzone przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń z zakresu tej części zamówienia lub o charakterze porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia - na Zał. Nr 4 do SIWZ. - Część II zamówienia - 2 osoby posiadających uprawnienia instruktora nauki jazdy i jedna osoba posiadająca uprawnienia wykładowcy z teorii nauki jazdy - instruktora nauki jazdy, jedna osoba posiadająca uprawnienia ratownika medycznego-zajęcia z udzielania pierwszej pomocy przed medycznej. Osoby ta powinny mieć doświadczenie potwierdzone przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń z zakresu tej części zamówienia lub o charakterze porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia - na Zał. Nr 4 do SIWZ. - Część III zamówienia - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do szkolenia kierowców wózków jezdniowych i posiadająca przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki jazdy. Osoba ta powinna mieć doświadczenie potwierdzone przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń z zakresu tej części zamówienia lub o charakterze porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia - na Zał. Nr 4 do SIWZ. - Część IV zamówienia - osoba posiadającą wykształcenie kosmetyczne i/lub z zakresu wizażu i stylizacji. Osoba ta powinna mieć doświadczenie potwierdzone przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń z zakresu tej części zamówienia lub o charakterze porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia na Zał. Nr 4 do SIWZ. - Część V zamówienia - osoba posiadającą wykształcenie informatyczne i osoba ta powinna mieć doświadczenie potwierdzone przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń z zakresu tej części zamówienia lub o charakterze porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia - na Zał. Nr 4 do SIWZ. - Część VI zamówienia - osoba posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy zawodowego np.licencja zawodowa doradcy zawodowego. Osoba ta powinna mieć doświadczenie potwierdzone przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń z zakresu tej części zamówienia lub o charakterze porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia - na Zał. Nr 4 do SIWZ. - Część VII zamówienia - osoba posiadającą wykształcenie psychologiczne i osoba ta powinna mieć doświadczenie potwierdzone przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń z zakresu tej części zamówienia lub o charakterze porównywalnym do zakresu przedmiotu zamówienia - na Zał. Nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie podpisze lider konsorcjum na druku Zał. Nr 4 do SIWZ. Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z Zał. Nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej na Zał. Nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie podpisze lider konsorcjum na druku Zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- 5.2 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. -Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej- dotyczy części I, II, III, V, VI i VII zamówienia. -Szczegółowy program szkolenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

16.2 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy i warunki zmiany istotnych postanowień umowy w odniesieniu do: 1)Kadry dydaktycznej, tj. wprowadzenia osoby zastępującej (o kwalifikacjach równoważnych bądź wyższych) w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy i niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy (np. choroby wykładowcy). 2)Terminu szkolenia, przy czym nie może on wykraczać poza ostateczny termin wykonania zamówienia, 3) Adresu miejsca szkolenia, tj. zmiany adresu miejsca szkolenia na inne w przypadku: - niemożliwych do przewidzenia usterek technicznych w miejscu odbywania się szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć, - wystąpienia klęski żywiołowej (pożaru, zalania, itp.), katastrofy lub wypadków uniemożliwiających prawidłowe przeprowadzenie zajęć, - wypowiedzenia wynajmu lub użyczenia lokalu Zamawiającemu, 4) wystąpienia siły wyższej w zakresie objętym skutkami działania siły wyższej. Strony nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, które utrudniają lub uniemożliwiają pełne lub częściowe wykonanie Umowy. Za okoliczności siły wyższej mogą być uznane tylko te, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą. Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z Umowy. 16.3 Warunki zmian w umowie 1)Zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian. 2)Zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron. 3) Zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą Pzp, w tym w szczególności: - zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, - zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, - zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.olawa.bip-cms.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie,biuro projektu SAN-Samodzielność. Aktywność. Niezależność, ul. Lwowska 11, 55-200 Oława, pokój numer 8, od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie,biuro projektu SAN-Samodzielność. Aktywność. Niezależność, ul. Lwowska 11, 55-200 Oława, pokój numer 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt SAN-Samodzielność. Aktywność. Niezależność jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia Kurs prawa jazdy kat.B współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 13 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo uczestniczek i uczestników projektu systemowego pn.SAN-Samodzielność.Aktywność.Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie. Wśród uczestników są osoby niepełnosprawne, w tym 2 osoby głuchonieme i 1 osoba z niepełnosprawnością ruchową. Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.Dla jednego uczestnika ze względu na niepełnosprawność ruchową (częściowe ograniczenia ruchowe kończyn górnych i dolnych) wymagany jest samochód z automatyczną skrzynią biegów. Ponadto samochód do nauki jazdy w przypadku osoby z ww. niepełnosprawnością powinien być wyposażony w urządzenia umożliwiające i ułatwiające prowadzenie pojazdu niepełnosprawnemu kursantowi. Dwóch uczestników to osoby głuchonieme. Na zajęciach teoretycznych-wykładach i na zajęciach praktycznych- jazda, Zamawiający zapewnia tłumacza języka migowego. Samochód do nauki jazdy w przypadku osób głuchoniemych powinien być wyposażony w urządzenia umożliwiające porozumiewanie się tych osób z tłumaczem języka migowego.Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Uczestnicy są osobami pełnoletnimi, tylko jeden uczestnik ukończy 18 lat w dniu 30.10.2012r. Liczba godzin szkolenia: - 30 h po 45 minut - zajęcia teoretyczne - wykłady, - 30 h po 60 minut - zajęcia praktyczne - jazda. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - na terenie miasta Oława. Termin szkolenia - od dnia zawarcia umowy do 20 grudnia 2012r. Ze względu na to, że wśród uczestników kursu będą osoby uczące się, zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w wymiarze 4-5 godzin dydaktycznych dziennie od poniedziałku do piątku po godzinie 16.00. Dopuszcza się w razie potrzeby przeprowadzenie zajęć w sobotę z możliwością zwiększenia ilości godzin szkolenia w tym dniu, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Czasu na przerwy nie wlicza się do czasu trwania szkolenia.Zajęcia praktyczne zostaną dostosowane indywidualnie do uczestników kursu a Wykonawca przekaże do zatwierdzenia Zamawiającemu wykaz zajęć z datami i ilością godzin dla każdego uczestnika najpóźniej 3 dni kalendarzowe po pozytywnym zaliczeniu egzaminu wewnętrznego z teorii przez uczestnika szkolenia. -Dokładny termin szkolenia zostanie określony w zawartej umowie. -Wykonawca zapewni salę szkoleniową do zajęć teoretycznych i plac manewrowy do zajęć praktycznych. -Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia wszystkich kosztów związanych z wykonaniem badań lekarskich dla uczestników, które będą wymagane do przeprowadzenia szkolenia. -Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia uczestników kursu na egzamin państwowy w zakresie prawa jazdy kat. B, w uprawnionym ośrodku egzaminacyjnym i dokonania opłaty pierwszego egzaminu. -Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu 1 kompletu materiałów szkoleniowych jakie otrzymują uczestnicy szkolenia. -Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika i jeden egzemplarz dla Zamawiającego. Dotyczy to tylko profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, których Zamawiający we własnym zakresie nie ma możliwości i nie może powielać np. ze względu na prawa autorskie. -Koszty materiałowe i dydaktyczne, przeprowadzenia egzaminów wewnętrznych pokrywa jednostka szkoląca-wchodzą w ogólny koszt szkolenia. -Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z podpisaną umową szczegółowy harmonogram zajęć. Zamawiający w pierwszym dniu szkolenia powielone harmonogramy przekaże po jednym egzemplarzu każdemu uczestnikowi. -Wykonawca do oferty powinien załączyć SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przeprowadzenie szkolenia ,,Kurs prawa jazdy kat.C współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla dwóch osób nieaktywnych zawodowo, uczących się, w wieku do 25 roku życia, niepełnosprawnych uczestników projektu systemowego pn.SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie. Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.Uczestnicy są osobami pełnoletnimi. 2) Termin szkolenia - od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2012r. Ze względu na to, że wśród uczestników kursu będą osoby uczące się, zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w wymiarze 4-5 godzin dydaktycznych dziennie od poniedziałku do piątku po godzinie 16.00. Dopuszcza się w razie potrzeby przeprowadzenie zajęć w sobotę z możliwością zwiększenia ilości godzin szkolenia w tym dniu, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Czasu na przerwy nie wlicza się do czasu trwania szkolenia.Zajęcia praktyczne zostaną dostosowane indywidualnie do uczestników kursu a Wykonawca przekaże do zatwierdzenia Zamawiającemu wykaz zajęć z datami i ilością godzin dla każdego uczestnika najpóźniej 3 dni kalendarzowe po pozytywnym zaliczeniu egzaminu wewnętrznego z teorii przez uczestnika szkolenia. Dokładny termin szkolenia zostanie określony w zawartej umowie. 3) Liczba godzin szkolenia: - 20 h po 45 minut - zajęcia teoretyczne - wykłady, - 30 h po 60 minut-zajęcia praktyczne - jazda. 4) Miejsce przeprowadzenia szkolenia - zajęcia teoretyczne - preferowane miasto Oława, ewentualnie Wrocław. Zajęcia praktyczne- miasto Wrocław. Wykonawca w ofercie wskaże miejscowość i adres przeprowadzenia szkolenia. 5) Wykonawca zapewni salę szkoleniową do zajęć teoretycznych i plac manewrowy do zajęć praktycznych. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia wszystkich kosztów związanych z wykonaniem badań lekarskich dla uczestników, które będą wymagane do przeprowadzenia szkolenia. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia uczestników kursu na egzamin państwowy w zakresie prawa jazdy kat.C, w uprawnionym ośrodku egzaminacyjnym i dokonania opłaty pierwszego egzaminu. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu 1 kompletu materiałów szkoleniowych jakie otrzymują uczestnicy szkolenia. 9) Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika i jeden egzemplarz dla Zamawiającego. Dotyczy to tylko profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, których Zamawiający we własnym zakresie nie ma możliwości i nie może powielać np. ze względu na prawa autorskie. 10) Koszty materiałowe i dydaktyczne, przeprowadzenia egzaminów wewnętrznych pokrywa jednostka szkoląca-wchodzą w ogólny koszt szkolenia. 11) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z podpisaną umową szczegółowy harmonogram zajęć. Zamawiający w pierwszym dniu szkolenia powielone harmonogramy przekaże po jednym egzemplarzu każdemu uczestnikowi. 12) Wykonawca do oferty powinien załączyć SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs obsługi wózka widłowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przeprowadzenie szkolenia Kurs obsługi wózka widłowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 4 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo w tym osoby niepełnosprawne, uczestniczki i uczestnicy projektu systemowego pn.SAN- Samodzielność. Aktywność.Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie. Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie:7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Uczestnicy są osobami pełnoletnimi. 2)Termin szkolenia - od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2012r. Ze względu na to, że wśród uczestników kursu będą osoby uczące się, zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w wymiarze 4-5 godzin dydaktycznych dziennie od poniedziałku do piątku po godzinie 16.00. Dopuszcza się w razie potrzeby przeprowadzenie zajęć w sobotę z możliwością zwiększenia ilości godzin szkolenia w tym dniu, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Czasu na przerwy nie wlicza się do czasu trwania szkolenia.W przypadku, gdy terminy i godziny zajęć praktycznych na placu manewrowym zostaną dostosowane indywidualnie do każdego uczestnika kursu, Wykonawca przekaże co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem tych zajęć do zatwierdzenia Zamawiającemu wykaz zajęć z datami i ilością godzin dla każdego uczestnika. Dokładny termin szkolenia zostanie określony w zawartej umowie. 3) Liczba godzin szkolenia: 67 h po 45 minut- zajęcia teoretyczne-wykłady i zajęcia praktyczne- jazda wózkiem po placu manewrowym. 4) Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Oława. 5) Wykonawca zapewni salę szkoleniową do zajęć teoretycznych i plac manewrowy do zajęć praktycznych. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia wszystkich kosztów związanych z wykonaniem badań lekarskich dla uczestników, które będą wymagane do przeprowadzenia szkolenia. 7)Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu 1 kompletu materiałów szkoleniowych jakie otrzymują uczestnicy szkolenia. 8) Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika i jeden egzemplarz dla Zamawiającego. Dotyczy to tylko profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, których Zamawiający we własnym zakresie nie ma możliwości i nie może powielać np. ze względu na prawa autorskie. 9) Koszty materiałowe i dydaktyczne, przeprowadzenia egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych pokrywa jednostka szkoląca-wchodzą w ogólny koszt szkolenia. 10)Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z podpisaną umową szczegółowy harmonogram zajęć. Zamawiający w pierwszym dniu szkolenia powielone harmonogramy przekaże po jednym egzemplarzu każdemu uczestnikowi. 11)Wykonawca do oferty powinien załączyć SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacji paznokci współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 3 osób niepełnosprawnych, nieaktywnych zawodowo uczestniczek projektu systemowego pn.SAN- Samodzielność.Aktywność.Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie. Priorytet:VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Uczestnicy są osobami pełnoletnimi. 2) Termin szkolenia - od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2012r. Dopuszcza się w razie potrzeby przeprowadzenie zajęć w sobotę. Czasu na przerwy nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. Dokładny termin szkolenia zostanie określony w zawartej umowie. 3) Liczba godzin szkolenia: 40 h po 45 minut - zajęcia teoretyczne - wykłady i zajęcia praktyczne. 4) Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Oława. 5) Wykonawca zapewni salę szkoleniową do zajęć teoretycznych i praktycznych. 6) Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika i jeden egzemplarz dla Zamawiającego. Dotyczy to tylko profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, których Zamawiający we własnym zakresie nie ma możliwości i nie może powielać np. ze względu na prawa autorskie i te, które nie są w formie papierowej. 7) Koszty materiałowe i dydaktyczne, przeprowadzenia ewentualnych egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych pokrywa jednostka szkoląca-wchodzą w ogólny koszt szkolenia. 8) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z podpisaną umową szczegółowy harmonogram zajęć. Zamawiający w pierwszym dniu szkolenia powielone harmonogramy przekaże po jednym egzemplarzu każdemu uczestnikowi. 9) Wykonawca do oferty powinien załączyć SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs obsługi komputera i Internetu- poziom średnio zaawansowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przeprowadzenie szkolenia Kurs obsługi komputera i Internetu- poziom średnio zaawansowany współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 5 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo uczestniczek i uczestników projektu systemowego pn.SAN- Samodzielność. Aktywność. Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie. Wśród uczestników są osoby niepełnosprawne. Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Uczestnicy są osobami pełnoletnimi. 2) Termin szkolenia -od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2012r. Ze względu na to, że wśród uczestników kursu będą osoby uczące się, zajęcia powinny odbywać się w wymiarze 4-5 godzin dydaktycznych dziennie od poniedziałku do piątku po godzinie 16.00. Dopuszcza się w razie potrzeby przeprowadzenie zajęć w sobotę z możliwością zwiększenia ilości godzin szkolenia w tym dniu, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Czasu na przerwy nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. Dokładny termin szkolenia zostanie określony w zawartej umowie. 3) Liczba godzin szkolenia: 50 h po 45 minut - zajęcia teoretyczne - wykłady i zajęcia praktyczne. 4) Miejsce przeprowadzenia szkolenia -Oława. 5) Wykonawca zapewni salę szkoleniową do zajęć teoretycznych i praktycznych. 6) Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika i jeden egzemplarz dla Zamawiającego. Dotyczy to tylko profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, których Zamawiający we własnym zakresie nie ma możliwości i nie może powielać np. ze względu na prawa autorskie i te, które nie są w formie papierowej. 7) Koszty materiałowe i dydaktyczne, przeprowadzenia ewentualnych egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych pokrywa jednostka szkoląca -wchodzą w ogólny koszt szkolenia. 8) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z podpisaną umową szczegółowy harmonogram zajęć. Zamawiający w pierwszym dniu szkolenia powielone harmonogramy przekaże po jednym egzemplarzu każdemu uczestnikowi. 9) Wykonawca do oferty powinien załączyć SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aktywizacja społeczna i zawodowa w zakresie poradnictwa i wsparcia grupowego połączona z treningiem asertywności, umiejętności negocjacji oraz znalezienia się na rynku pracy i kreowaniem własnego wizerunku.Warsztaty grupowe i zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przeprowadzenie warsztatów:Aktywizacja społeczna i zawodowa w zakresie poradnictwa i wsparcia grupowego połączona z treningiem asertywności, umiejętności negocjacji oraz znalezienia się na rynku pracy i kreowaniem własnego wizerunku. Warsztaty grupowe i zajęcia indywidualne z doradcą zawodowym. Współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia w dwóch grupach dla maksymalnie 20 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo uczestniczek i uczestników projektu systemowego pn.SAN-Samodzielność. Aktywność. Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie. Wśród uczestników są osoby niepełnosprawne, w tym 2 osoby głuchonieme. Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie:7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Dwóch uczestników to osoby głuchonieme.Na zajęciach Zamawiający zapewnia tłumacza języka migowego. Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Uczestnicy są osobami pełnoletnimi. 2) Termin szkolenia - od dnia zawarcia umowy do 31 października 2012r. 3) Liczba godzin szkolenia: 64 h po 45 minut - zajęcia warsztatowe i zajęcia indywidualne. Planowana ilość godzin zajęć warsztatowych -24h dydaktyczne w tym: dwie grupy po 12 h (1h zajęć= 45 minut). Zajęcia z doradcą zawodowym odbywać się będą w dwóch grupach np.: I grupa- 12 h po 45 minut. Średnio 10 osób (np.: 2 dni po 6h). II grupa- 12 h po 45 minut. Średnio 10 osób (np.: 3 dni po 4h dla osób uczących się). Doradztwo indywidualne z doradcą zawodowym: Planowana ilość godzin zajęć -40h dydaktycznych w tym: średnio 2h po 45 minut dla jednej osoby. Czasu na przerwy nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. Dokładny termin zajęć zostanie określony w zawartej umowie. 4) Miejsce przeprowadzenia zajęć - Oława. 5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z podpisaną umową szczegółowy harmonogram zajęć. Zamawiający w pierwszym dniu szkolenia powielone harmonogramy przekaże po jednym egzemplarzu każdemu uczestnikowi. 6) Wykonawca do oferty powinien załączyć SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA. 7) Wykonawca nie musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do zrealizowania zamówienia. Zamawiający nie ma wymagań dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do zrealizowania zamówienia. Zamawiający we własnym zakresie zapewnia salę wykładową z wyposażeniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Doskonalenie umiejętności interpersonalnych połączone z indywidualnym doradztwem psychologicznym.Warsztaty grupowe i zajęcia indywidualne z psychologiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przeprowadzenie warsztatów:Doskonalenie umiejętności interpersonalnych połączone z indywidualnym doradztwem psychologicznym.Warsztaty grupowe i zajęcia indywidualne z psychologiem. Współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcia w dwóch grupach dla maksymalnie 20 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo uczestniczek i uczestników projektu systemowego pn.SAN-Samodzielność. Aktywność. Niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oławie. Wśród uczestników są osoby niepełnosprawne, w tym 2 osoby głuchonieme. Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Dwóch uczestników to osoby głuchonieme. Na zajęciach Zamawiający zapewnia tłumacza języka migowego. Wśród osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Uczestnicy są osobami pełnoletnimi. 2) Termin szkolenia - od dnia zawarcia umowy do 31 października 2012r. 3) Liczba godzin szkolenia: 64 h po 45 minut - zajęcia warsztatowe i zajęcia indywidualne. Planowana ilość godzin zajęć warsztatowych -24h dydaktyczne w tym: dwie grupy po 12 h (1h zajęć= 45 minut). Zajęcia z psychologiem odbywać się będą w dwóch grupach np.: I grupa- 12 h po 45 minut. Średnio 10 osób (np.: 2 dni po 6h). II grupa- 12 h po 45 minut. Średnio 10 osób (np.: 3 dni po 4h dla osób uczących się). Doradztwo indywidualne z psychologiem: Planowana ilość godzin zajęć-40h dydaktycznych w tym: średnio 2h po 45 minut dla jednej osoby. Czasu na przerwy nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. Dokładny termin zajęć zostanie określony w zawartej umowie. 4) Miejsce przeprowadzenia zajęć - Oława. 5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z podpisaną umową szczegółowy harmonogram zajęć. Zamawiający w pierwszym dniu szkolenia powielone harmonogramy przekaże po jednym egzemplarzu każdemu uczestnikowi. 6) Wykonawca do oferty powinien załączyć SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA. 7) Wykonawca przygotuje i przekaże w formie elektronicznej Zamawiającemu, na 3 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia, materiały dydaktyczne w celu ich powielenia i przekazania uczestnikom szkolenia. 8) Wykonawca nie musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do zrealizowania zamówienia. Zamawiający nie ma wymagań dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do zrealizowania zamówienia. Zamawiający we własnym zakresie zapewnia salę wykładową z wyposażeniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenerów/kadry dydaktycznej - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.