eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawy sukcesywne materiałów dla Zakładu RTG i zestawów do przedniej stabilizacji międzytrzonowej odcinka szyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Bydgoszcz: Dostawy sukcesywne materiałów dla Zakładu RTG i zestawów do przedniej stabilizacji międzytrzonowej odcinka szyjnego
Numer ogłoszenia: 330233 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne materiałów dla Zakładu RTG i zestawów do przedniej stabilizacji międzytrzonowej odcinka szyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 -film zębowy 3/4 Dental Film Dentix Speed E, zestaw wywołujący do obróbki zdjęć zębowych do wywoływarki Periomat np. Fomadent 3 000szt, 2 opak. Zadanie 2 - film do radiografii cyfrowej DTA 25/30 - 800 szt.; 35/43 - 100szt. filmy do termodrukarki DRYSTAR5500; Zadanie 3 - wywoływacz i utrwalacz do aparatu Classic EOS firmy Agfa, Zamawiający wymaga filmów, wywoływacza i utrwalacza jednego producenta, Wykonawca oferujący filmy i odczynniki innego producenta, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wykonania czynności czyszczenia i kalibracji wykonanych przez autoryzowany serwis. Filmy 18/24 - 4400szt., 24/30 - 3200szt., 10opak, 10 opak.; Zadanie 4 -1. zestaw do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Sellant CT - 300kpl. 2. jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej Medrad 150 ml QFT - 25 szt. Zadanie 5 - jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej Optistar LE60/60Multipack do MRI - 150szt, Zadanie 6 - przedłużacz niskociśnieniowy 300PCI - 120cm ,- 200szt; Zadanie 7 - Zestawy do przedniej stabilizacji międzytrzonowej odcinka szyjnego -28 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 24.93.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Dla zadań 1- 6 Wykaz zrealizowanych conajmniej 4 dostaw w zakresie złożonej oferty, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; dla zadania 7 -Wykaz zrealizowanych 3 dostaw o wartości min. 30 000 PLN/każde w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu dopuszczeń do obrotu na oferowany asortyment i przedstawieniu ich na każde wezwanie zamawiającego; 2. Do oferty należy dołączyć karty charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych - jeżeli dotyczy; 3. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu aktualnych decyzji na zbieranie, transport, unieszkodliwianie odpadów opakowaniowych lub posiadaniu umowy/zlecenia na powyższe z podwykonawcą - jeżeli dotyczy; 4. Do oferty należy dołączyć katalogi, foldery odpowiadające oferowanemu asortymentowi; 5.Do oferty należy dołączyć oświadczenie o gotowości złożenia do wglądu wskazanej przez zamawiającego próbki.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Do zadań 1- 6: Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji w okresie jej obowiązywania. W Zadaniu 7: a) możliwość zmiany kodu towaru udokumentowaną przez producenta, a parametry pozostają bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany nazwy materiału udokumentowaną przez producenta, a pozostającą bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia d) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji w okresie jej obowiązywania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: film zębowy 3/4 Dental Film Dentix Speed E, zestaw wywołujący do obróbki zdjęć zębowych do wywoływarki Periomat np. Fomadent.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamawiający wymaga filmów i zestawu jednego producenta 3000szt., 2 opak..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: film do radiografii cyfrowej DTA 25/30; 35/43 filmy do termodrukarki DRYSTAR5500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: film do radiografii cyfrowej DTA 25/30 - 800szt.; 35/43 - 100szt. filmy do termodrukarki DRYSTAR5500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: film mammograficzny 18/24; 24/30 utrwalacz, wywoływacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywoływacz i utrwalacz do aparatu Classic EOS firmy Agfa, Zamawiający wymaga filmów, wywoływacza i utrwalacza jednego producenta, Wykonawca oferujący filmy i odczynniki innego producenta, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wykonania czynności czyszczenia i kalibracji wykonanych przez autoryzowany serwis. Filmy 18/24 - 4400szt; 24/30 - 3200szt.; utrwalacz 2 x 10l - 10opak.; wywoływacz 2x10l - 10opak..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1. zestaw do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Medrad Sellant CT 2. jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej Medrad 150 ml QFT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. zestaw składający się z dwóch sztuk jednorazowych wkładów o pojemności 200ml każdy, złącza szybkiego napełniania oraz złącza niskiego ciśnienia z trójnikiem - w 100% kompatybilne z automatycznym wstrzykiwaczem kontrastu Medrad 300kpl. 2. jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej Medrad 150 ml QFT- 250szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: jednorazowy wkład do strzykawki automatycznej Optistar LE60/60Multipack do MRI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w 100% kompatybilne ze strzykawką automatyczną Optistar LE60/60 -150szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przedłużacz niskociśnieniowy 300 PSI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dł. 120 cm, 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy do przedniej stabilizacji międzytrzonowej odcinka szyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przedniej stabilizacji miedzytrzonowej odcinka szyjnego kręgosłupa - płytka przednia tytanowa do przedniej stabilizacji kręgosłupa - mocowanie min. 4 śrubami, możliwa płytka dopasowana do natrualnej lordozy szyjnej bez konieczności doginania, - długość 25-105 mm, lub 20-103mm; stopniowane max co 3mm, lub 20-110mm, stopniowane co 2,5mm - śruby samonawiercajace - możliwość wielokątowego ustawienia śrub, - możliwość zastosowania śrub dwukorowych (osteoporoza) - instrumentarium umożliwiające doginanie płytek -jeśli potrzeba, - kaseta umożliwiająca sterylizację z wyszczególnieniem rozmiarów płytek lub płytki tytanowe o szerokości 18 mm, grubości 2,0 mm i długościach w zakresie 12-92 mm, skok co 2-4 mm. Śruby o długościach od 12 do 16 mm ze skokiem co 2 mm oraz dwóch średnicach. Jednostopniowa blokada śruby z płytką bez dodatkowych elementów komplikujących i przedłużających czas operacji, umożliwiająca rewizję. Możliwość osadzania śrub w płytce pod stałym lub zmiennym kątem z odchyłem do 30°. W zestawie instrumentarium giętarka umożliwiająca doginanie płytek na poszczególnych poziomach indywidualnie. Zestawy i instrumentarium musi posiadać aktualne świadectwa CE lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych wg posiadanej klasy wyrobu Bank: TAK Termin uzupełnienia 72godz. Ilość w Banku: wszystkie rozmiary. 28 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.