eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzkowice › Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Pierwsze wsparcie na starcie - indywidualizacja szansą dla uczniów klas I-III z Gminy Gorzkowice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Gorzkowice: Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Pierwsze wsparcie na starcie - indywidualizacja szansą dla uczniów klas I-III z Gminy Gorzkowice.
Numer ogłoszenia: 33005 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36946 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzkowice, ul. Szkolna 3, 97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie, tel. 044 6818006, faks 044 6818006.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Pierwsze wsparcie na starcie - indywidualizacja szansą dla uczniów klas I-III z Gminy Gorzkowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzania zajęć realizowanych w ramach projektu pn: Pierwsze wsparcie na starcie - indywidualizacja szansą dla uczniów klas I-III z Gminy Gorzkowice, współfinansowanego ze środków Unie Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1- Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Podziałanie 9.1.2- Wyrównywani szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów dla poszczególnych szkół zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Pomoce dydaktyczne przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych I-III, zatem powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z normami. 4. Cały asortyment musi być fabrycznie nowy i wolny od wad. 5. Tam, gdzie w opisie przedmiot zamówienia, lub w jakiejkolwiek innej cześć SIWZ, zostało wskazane pochodzenia (makra, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy PZP, należy uznać, iż w miejscu ich wystąpienia występuje zapis lub równoważny39. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumień należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie paramentów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny, był podobny pod względem: gabarytów i konstrukcji ( wielkość, rodzaj, właściwości) z zastrzeżeniem punktu 7, charakteru użytkowego(tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność), parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych a sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych w stosunku do przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ przy czym zastrzega ,iż ich treść merytoryczna musi odpowiadać treści wskazanych publikacji i wydawnictw. 7. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełnią wymagania określone przez Zmawiającego, 8. Po każdej dostawie pomocy dydaktycznych sporządzony zostanie protokół, który zostanie podpisany przez Wykonawcę i Dyrektora Szkoły, a końcowy przez Wykonawcę i Zamawiającego po zakończeniu wszystkich dostaw dla poszczególnych szkół, który będzie stanowił podstawę do zapłaty faktury. 9. Na wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres 12 miesięcy dla pomocy dydaktycznych oraz 24 miesięcy dla sprzętu multimedialnego, licząc od daty podpisania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 10. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowanie materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zmawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu przysługującemu na wniesienie zapytań do przedmiotu zamówienia. 12. Kody wg słownika CPV: 39.16.21.00 - 6 - Pomoce dydaktyczne, 39.16.21.10 - 9 - Sprzęt dydaktyczny, 30.19.00.00 - 7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.00-9, 30.19.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Edukacyjne Sp z o. o., ul. Jagiellońska 74, 25-734 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7314,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8530,56

  • Oferta z najniższą ceną: 8530,56 / Oferta z najwyższą ceną: 9463,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.