eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Kielce: Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 329978 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Kielcach , ul. Karola Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 340 60 71, 340 60 44, faks 0-41 340 60 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.kielce.pl; www.bip.mup.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń grupowych - 8 zadań. Zadanie nr 1:Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 60 osób (3 grupy po 20 osób). Zadanie nr 2:Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 16 osób. Zadanie nr 3:Opiekun osób starszych- kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 20 osób. Zadanie nr 4: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 16 osób. Zadanie nr 5:Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 15 osób. Zadanie nr 6:Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 10 osób. Zadanie nr 7:Kelner - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 16 osób. Zadanie nr 8:Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 17 osób..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości 50% polegające na powtórzeniu zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości wskazanej poniżej dla danego zadania należy wnieść przed upływem terminu składania ofert:Zadanie nr 1: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 60 osób (3 grupy po 20 osób) - 1500 zł.Zadanie nr 2:Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 16 osób - 1300 zł.Zadanie nr 3:Opiekun osób starszych- kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 20 osób - 500 zł. Zadanie nr 4:Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 16 osób - 500 zł. Zadanie nr 5:Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 15 osób - 450 zł. Zadanie nr 6:Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 10 osób - 800 zł.Zadanie nr 7:Kelner - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 16 osób -500 zł.Zadanie nr 8:Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 17 osób -500 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 96 1050 1461 1000 0023 5341 5884 , z dopiskiem Wadium nr postępowania oraz którego zadania dotyczy. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 16.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy;Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie: Zadanie nr 1:co najmniej jedno szkolenie grupowe z zakresu Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. Zadanie nr 2:co najmniej jedno szkolenie grupowe z zakresu Spawania podstawowego (dowolną metodą podstawową ). Zadanie nr 3:co najmniej jedno szkolenie grupowe z zakresu Opiekun osób starszych. Zadanie nr 4: co najmniej jedno szkolenie grupowe z zakresu Magazynier z obsługą wózków jezdniowych. Zadanie nr 5:co najmniej jedno szkolenie grupowe z zakresu Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej. Zadanie nr 6:co najmniej jedno szkolenie grupowe z zakresu Spawania podstawowego (dowolną metodą podstawową). Zadanie nr 7:co najmniej jedno szkolenie grupowe z zakresu Kelner. Zadanie nr 8:co najmniej jedno szkolenie grupowe z zakresu Magazynier z obsługą wózków jezdniowych. Szkolenie grupowe to szkolenia dla minimum 10 osób. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dowód, że usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; wykaz musi zawierać informacje:Zadanie nr 1: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry;Co najmniej 3 sale dydaktyczne (wyposażone stosownie do potrzeb co najmniej 20-osobowej grupy słuchaczy).1 sala komputerowa z 20 stanowiskami komputerowymi posiadającymi niezbędne i legalne oprogramowanie. Należy zapewnić rożne rodzaje kas fiskalnych w łącznej ilości 10 szt.Zadanie nr 2:Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry;Co najmniej 1 sala wykładowa wyposażona stosownie do potrzeb co najmniej 16-osobowej grupy słuchaczy. Co najmniej 1 pomieszczenie przystosowane do zajęć praktycznych z min. 16 stanowiskami do nauki spawania, należy wymienić model i typ urządzenia. Zadanie nr 3:Opiekun osób starszych- kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry;Co najmniej 1 sala wykładowa, wyposażona stosownie do potrzeb co najmniej 20-osobowej grupy słuchaczy. Sala do ćwiczeń praktycznych (symulacyjnych) wyposażona w odpowiednią ilość profesjonalnego sprzętu i materiałów o powierzchni gwarantującej jednoczesny instruktaż dla całej grupy. Zamawiający dopuszcza organizację zajęć praktycznych w DPS, Domach Seniorów itp. Zadanie nr 4:Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry; Co najmniej 1 sala wykładowa, wyposażona stosownie do potrzeb co najmniej 16-osobowej grupy słuchaczy. Plac manewrowy przystosowany do realizacji zajęć praktycznych. 2 wózki jezdniowe. Zadanie nr 5:Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1; Co najmniej 1 sala dydaktyczna (wyposażone stosownie do potrzeb co najmniej 15-osobowej grupy słuchaczy).1 sala komputerowa z 15 stanowiskami komputerowymi posiadającymi niezbędne i legalne oprogramowanie. Należy zapewnić rożne rodzaje kas fiskalnych w łącznej ilości 10 szt.Zadanie nr 6:Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1;Co najmniej 1 sala wykładowa wyposażona stosownie do potrzeb co najmniej 10-osobowej grupy słuchaczy. Co najmniej 1 pomieszczenie przystosowane do zajęć praktycznych z min. 10 stanowiskami do nauki spawania, należy wymienić model i typ urządzenia.Zadanie nr 7:Kelner - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1; Co najmniej 1 sala wykładowa, wyposażona stosownie do potrzeb co najmniej 16-osobowej grupy słuchaczy Sala do ćwiczeń symulacyjnych wyposażona w odpowiednią ilość profesjonalnego sprzętu i materiałów o powierzchni gwarantującej jednoczesny instruktaż dla całej grupy. .Zadanie nr 8:Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1;Co najmniej 1 sala wykładowa, wyposażona stosownie do potrzeb co najmniej 17-osobowej grupy słuchaczy. Plac manewrowy przystosowany do realizacji zajęć praktycznych. 2 wózki jezdniowe.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Osoby przedstawione w wykazie muszą wykazać się doświadczeniem zapewniającym pełną realizację tematyki zawartej w programie szkoleń. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż;Zadanie nr 1: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry;min. 4 osoby z wykształceniem min. średnim, doświadczeniem zawodowym jako nauczyciel/wykładowca/trener z zakresu szkolenia/ instruktor lub jego części. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 2:Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry;min. 3 osoby z wykształceniem min. średnim, doświadczeniem zawodowym jako nauczyciel/wykładowca/trener/instruktor z zakresu szkolenia/ lub jego części. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 3:Opiekun osób starszych- kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry; min. 4 osoby z wykształceniem min. średnim, doświadczeniem zawodowym jako nauczyciel/wykładowca/trener/ instruktor z zakresu szkolenia/ lub jego części. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 4:Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry;min. 3 osoby z wykształceniem min. średnim, doświadczeniem zawodowym jako nauczyciel/wykładowca/trener/instruktor z zakresu szkolenia/ lub jego części. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 5:Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1;min. 4 osoby z wykształceniem min. średnim, doświadczeniem zawodowym jako nauczyciel/wykładowca/trener z zakresu szkolenia/ instruktor lub jego części. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 6:Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1;min. 3 osoby z wykształceniem min. średnim, doświadczeniem zawodowym jako nauczyciel/wykładowca/trener/instruktor z zakresu szkolenia/ lub jego części. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 7:Kelner - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1; min. 2 osoby z wykształceniem min. średnim, doświadczeniem zawodowym jako nauczyciel/wykładowca/trener/ instruktor z zakresu szkolenia/ lub jego części. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie nr 8:Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1;min. 3 osoby z wykształceniem min. średnim, doświadczeniem zawodowym jako nauczyciel/wykładowca/trener/instruktor z zakresu szkolenia/ lub jego części. Jedna z osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć; Opłaconą polisę, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż; Dla zadań 1,2,6 - 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), dla każdego zadania, Dla zadań 3,4,5,7,8 - 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych)dla każdego zadania. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wartość wymaganą należy sumować. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej posiadanie minimum: Dla zadań 1,2,6 - 30 000 PLN dla każdego zadania (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), Dla zadań 3,4,5,7,8 - 15 000,00 PLN dla każdego zadania (słownie: piętnaście tysięcy złotych), środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wartość wymaganą należy sumować.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami; Zmiana wykazanego do zajęć praktycznych sprzętu oraz innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony sprzęt i inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu wykonawca. Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu wykonawca. Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej. Zmianę terminu zakończenia szkoleń w sytuacji niezależnej i niemożliwej do przewidzenia przez strony umowy. Zmiany ilości osób wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że przy usłudze szkolenia opisanej w załączniku nr 1 do SIWZ stosuje prawo opcji. Oznacza to, że podane ilości osób są wielkościami maksymalnymi które mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia. Gwarantowana ilość uczestników szkolenia, które zostaną skierowane to 80% wskazanych osób na poszczególne szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy w Kielcach, ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, pokój 99..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 10:00, miejsce: 23.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy w Kielcach, ul. Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, pokój 69 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Wracam do gry, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie. Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy; Projekt: Pakiet 2w1współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich. Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie. Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 60 osób (3 grupy po 20 osób)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 16 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekun osób starszych- kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opiekun osób starszych- kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 20 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Wracam do gry dla 16 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej + minimum sanitarne - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 15 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1, Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141-1 - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 10 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kelner - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kelner - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 16 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - kurs realizowany w ramach projektu Pakiet 2 w 1 dla 17 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. posiadany certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.