eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi porządkowe w budynkach Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-23

POZYCJA 32996

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługi porządkowe w budynkach Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania, do kontaktów: Alicja Zielonka, ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5534142, fax 022 5534001. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wz.uw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi porządkowe w budynkach Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa, ul. Szturmowa 1/3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie prac porządkowych w budynkach Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ważnnego certyfikatu potwierdzającego spełnienie wymagań normy jakościowej ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub równoważnego zaświadczenia (certyfikatu) wystawionego przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego (Warunek 6 - sekcja III.2 niniejszego ogłoszenia) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje usługę w zakresie prac porządkowych w trzech budynkach Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie, o łącznej powierzchni ok. 12 000 m kw. Zakres prac porządkowych obejmuje wszelkie czynności mające na celu utrzymanie czystości w budynkach. Usługa będzie realizowana przez siedem dni w tygodniu, prace będą wykonywane w nocy oraz w dzień - przez obsługę dyżurującą (dwie osoby) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Od wykonawców składających ofertę w niniejszym postępowaniu (zaproszonych przez zamawiającego). wymagane będzie wniesienie wadium w kwocie 24 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunek 1: Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Znaczenie Warunku 1: standardowe Warunek 2: Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Znaczenie Warunku 2: ponadstandardowe - bezpośrednio wpływa na ustalenie "listy rankingowej" wykonawców. Warunek 3: Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znaczenie Warunku 3: standardowe. Warunek 4: Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Znaczenie Warunku 4: standardowe. Warunek 5: Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Znaczenie Warunku 5: standardowe. Warunek 6: Posiadanie ważnego certyfikatu potwierdzającego spełnienie przez wykonawcę wymagań normy jakościowej ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub równoważnego zaświadczenia (certyfikatu) wystawionego przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Znaczenie Warunku 6: standardowe Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa. - Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na informacjach zawartych w wymaganych dokumentach złożonych przez wykonawcę. - Warunek 1 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej będzie wynikać, że przedmiotem działalności wykonawcy jest świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia. Punktacja oceny spełniania Warunku 1: warunek spełniony - wykonawca otrzyma 1 pkt warunek nie spełniony - wykonawca otrzyma 0 pkt. - Warunek 2 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia łącznie następujące wymogi: a) prowadzi działalność gospodarczą nie krócej niż od roku 2002; b) wykonał lub aktualnie wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia potwierdzone dokumentem od zlecającego świadczącym o należytym ich wykonaniu / wykonywaniu; Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę sprzątania minimum 10 000 m kw. powierzchni w budynku użyteczności publicznej (nie są zaliczane m. in. hale produkcyjne, magazynowe, składowe), świadczoną przez 7 dni w tygodniu, dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy; wymagany minimalny czasokres świadczenia usługi (12 m-cy) musi zawierać się w ustawowym okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania; c) wykonał lub aktualnie wykonuje co najmniej 1 usługę sprzątania w obiekcie sportowym przeznaczonym do uprawiania sportów halowych zespołowych, obejmującą czyszczenie i konserwację boiska, świadczoną dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy, potwierdzoną dokumentem od zlecającego świadczącym o należytym jej wykonaniu / wykonywaniu; wymagany minimalny czasokres świadczenia usługi (12 m-cy) musi zawierać się w ustawowym okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Punktacja oceny spełniania Warunku 2: za spełnienie wymogu określonego w pkt a) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie - 0 pkt za spełnienie wymogu określonego w pkt b) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie - 0 pkt za spełnienie wymogu określonego w pkt c) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie - 0 pkt otrzymanie przez wykonawcę 0 pkt w którymkolwiek z trzech powyższych wymogów będzie równoznaczne z otrzymaniem 0 pkt w zakresie całego Warunku 2, co oznacza, że Warunek 2 będzie uznany przez zamawiającego za nie spełniony (w takim przypadku opisana niżej punktacja dodatkowa w zakresie Warunku 2 nie ma zastosowania); wykonawca spełniający każdy z trzech powyższych wymogów (a-c) otrzyma dodatkowo po 1 pkt za każdą następną udokumentowaną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (począwszy od trzeciej) oraz po 1 pkt za każde rozpoczęte 500 m kw. powierzchni sprzątania ponad 10 000 m kw. (przy jednej usłudze) /np.: wykonawca świadczący 3 udokumentowane usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia (zdefiniowane w pkt b) na powierzchniach: 10 000 m kw., 10 300 m kw. oraz 11 700 m kw., otrzyma ogółem - w zakresie wymogu określonego w pkt b) - 7 pkt/; suma punktów przyznanych w trzech powyższych wymogach stanowi ogólną liczbę punktów przyznanych w zakresie całego Warunku 2. - Warunek 3 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia łącznie następujące wymogi: a) w okresie trzech ostatnich lat (2003, 2004,2005) zatrudniał przeciętnie co najmniej 60 pracowników; b) dysponuje i przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej 20 osób (12 osób do codziennego sprzątania w nocy, 2 osoby do codziennego bieżącego sprzątania i dyżurowania w dzień u zamawiającego oraz 6 osób zmieniających / zastępujących), z których: - każda posiada minimum 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) u tego wykonawcy, - co najmniej dwie posiadają minimum 6 - miesięczne doświadczenie (staż pracy) na stanowisku kierowniczym u tego wykonawcy i zostaną wyznaczone przez wykonawcę na koordynatorów ekipy sprzątającej, odpowiedzialnych m. in. za stały nadzór nad sprzątającymi i codzienne robocze kontakty z zamawiającym; c) dysponuje i przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia specjalistyczny sprzęt, między innymi taki jak: - urządzenia myjące do posadzek kamiennych - minimum 1 szt. - urządzenia polerujące do posadzek kamiennych - minimum 1 szt. - maszyny do mycia i konserwacji podłóg drewnianych - minimum 1 szt. - odkurzacze z funkcją zbierania wody - minimum 6 szt. - urządzenia piorące do wykładzin i tapicerki - minimum 6 szt. - wózki z zestawem sprzątającym - minimum 20 szt. Punktacja oceny spełniania Warunku 3: za spełnienie wymogu określonego w pkt a) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie - 0 pkt za spełnienie wymogu określonego w pkt b) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie - 0 pkt za spełnienie wymogu określonego w pkt c) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie - 0 pkt otrzymanie przez wykonawcę 0 pkt w którymkolwiek z trzech powyższych wymogów będzie równoznaczne z otrzymaniem 0 pkt w zakresie całego Warunku 3, co oznacza, że Warunek 3 będzie uznany przez zamawiającego za nie spełniony. - Warunek 4 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia łącznie następujące wymogi: a) w ciągu każdego z trzech ostatnich lat obrotowych osiągnął przychód z działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł; b) w każdym z trzech ostatnich lat obrotowych osiągnął dodatni wynik na działalności gospodarczej (przychody przewyższyły koszty); c) w okresie 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym przetargu przynajmniej 1 raz posiadał na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo- kredytowej środki finansowe w wysokości przekraczającej 100 000 zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł; d) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 100 000 zł. Punktacja oceny spełniania Warunku 4: za spełnienie wymogu określonego w pkt a) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie - 0 pkt za spełnienie wymogu określonego w pkt b) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie - 0 pkt za spełnienie wymogu określonego w pkt c) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie - 0 pkt za spełnienie wymogu określonego w pkt d) wykonawca otrzyma 1 pkt, za niespełnienie - 0 pkt otrzymanie przez wykonawcę 0 pkt w którymkolwiek z czterech powyższych wymogów będzie równoznaczne z otrzymaniem 0 pkt w zakresie całego Warunku 4, co oznacza, że Warunek 4 będzie uznany przez zamawiającego za nie spełniony. - Warunek 5 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli nie zaistnieją okoliczności skutkujące wykluczeniem wykonawcy z postępowania określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.). Punktacja oceny spełniania Warunku 5: warunek spełniony - wykonawca otrzyma 1 pkt warunek nie spełniony - wykonawca otrzyma 0 pkt. - Warunek 6 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży ważny certyfikat potwierdzający spełnienie przez wykonawcę wymagań normy jakościowej ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub równoważne zaświadczenie (certyfikat) wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Punktacja oceny spełniania Warunku 6: warunek spełniony - wykonawca otrzyma 1 pkt warunek nie spełniony - wykonawca otrzyma 0 pkt. - Po dokonaniu w powyższy sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający zsumuje ilość punktów przyznaną danemu wykonawcy. Jeżeli 6 lub więcej najwyżej ocenionych wykonawców otrzyma taką samą łączną liczbę punktów, zamawiający przeprowadzi dodatkową ocenę spełniania Warunku 2, przydzielając po 1 dodatkowym punkcie za każdy rozpoczęty rok prowadzenia działalności gospodarczej przed rokiem 2002 - w następujący sposób: wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą od roku 2001 otrzyma dodatkowo 1 pkt; wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą od roku 2000 otrzyma dodatkowo 2 pkt; wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą od roku 1999 otrzyma dodatkowo 3 pkt, itd. (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udział w przetargu, zamawiający dla dokonania tej oceny weźmie pod uwagę rok rozpoczęcia działalności tego z partnerów, który najwcześniej rozpoczął działalność). - Na podstawie łącznej liczby punktów uzyskanej przez każdego z wykonawców spełniających wszystkie wymagane warunki zamawiający ustali "listę rankingową" wykonawców (wykonawca, który w zakresie któregokolwiek warunku otrzymał 0 pkt, nie będzie brany pod uwagę przy ustalaniu "listy rankingowej"). Najwyższą pozycję na "liście" zajmie wykonawca, który otrzymał największą łączną liczbę punktów (tzn. najwyższą ocenę spełniania warunków). Do składania ofert zamawiający zaprosi 5 wykonawców, którzy zajęli najwyższe pozycje na "liście rankingowej" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się dopuszczenie do udziału w niniejszym przetargu musi złożyć: 1) wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu sporządzony według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej zamawiającego (Formularz Nr 1 - "WNIOSEK"); 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej zamawiającego (Formularz Nr 2 - "OŚWIADCZENIE"); 3) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym przetargu; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym przetargu; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym przetargu; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym przetargu; e) wykaz wykonanych oraz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców; wykaz należy sporządzić według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej zamawiającego (Formularz Nr 3 - "DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE"); f) dokumenty potwierdzające, że powyższe usługi zostały wykonane należycie (referencje, opinie, itp.); g) wykaz sprzętu, jakim dysponuje wykonawca, który zostanie przeznaczony do wykonania niniejszego zamówienia; wykaz należy sporządzić według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej zamawiającego (Formularz Nr 4 - "POTENCJAŁ TECHNICZNY"); h) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wykaz należy sporządzić według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej zamawiającego (Formularz Nr 5 - "POTENCJAŁ KADROWY"); i) rachunki zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, kopie złożonych do urzędu skarbowego zeznań podatkowych z podatku dochodowego - za 3 ostatnie lata obrotowe (podatkowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; j) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym przetargu; informacja musi być sporządzona w sposób umożliwiający ocenę spełniania przez wykonawcę Warunku 4; k) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; l) certyfikat potwierdzający spełnienie przez wykonawcę wymagań normy jakościowej ISO 9001:2000 w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub równoważne zaświadczenie (certyfikat) wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 4) oryginał lub notarialnie poświadczona kopia aktualnego pełnomocnictwa - jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 3a - 3d składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów (..) /Dz. U. Nr 87, poz. 605/. 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i wszelkie inne dokumenty, w których wymagany jest podpis wykonawcy, muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wskazane w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym, lub posiadające pełnomocnictwo. Przy podpisie nieczytelnym musi znajdować się imię i nazwisko podpisującego (np. pieczątka imienna). 4. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być na każdej zadrukowanej stronie opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" podpisaną przez osoby podpisujące wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu, z zastrzeżeniem kopii pełnomocnictw, dla których wymagane jest poświadczenie notarialne. 5. Jeżeli składane są jakiekolwiek dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Wskazane jest złączenie ze sobą w sposób trwały wszystkich wymaganych dokumentów (poprzez np. zbindowanie), z zachowaniem ich kolejności jak w pkt 1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.07.2006, godzina 12:15, ul. Szturmowa 1/3, pok. 206 "C".

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wzory formularzy do wypełnienia przez wykonawców ubiegających się o dopuszczenie do udziału w przetargu dostępne są na stronie internetowej zamawiającego: www.wz.uw.edu.pl. 2. W niniejszym postępowaniu zamawiający i wykonawcy porozumiewają się wyłącznie w formie pisemnej. 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z oświadczeniem i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków należy umieścić w nieprzezroczystej kopercie oznakowanej: "Wniosek - przetarg na sprzątanie" i złożyć w Dziekanacie Wydziału Zarządzania UW (pok. nr 207B) w godzinach pracy Dziekanatu: 10.00- 14.00. 4. INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE (konsorcjum, spółka cywilna): 1) O dopuszczenie do udziału w przetargu może ubiegać się osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Razem z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu musi zostać złożony oryginał lub notarialnie poświadczona kopia aktualnego pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika, z którego musi wynikać: a) którego postępowania dotyczy; b) kto jest ustanowiony pełnomocnikiem; c) jakie podmioty ubiegają się wspólnie o zamówienie; d) zakres umocowania (reprezentowanie w trakcie postępowania albo reprezentowanie w trakcie postępowania i zawarcie umowy). Pełnomocnictwo, pod rygorem nieważności, musi być podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz przez ustanowionego pełnomocnika. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 3e - 3h (sekcja III.2 niniejszego ogłoszenia). Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnianie warunków określone w pkt 1 ppkt 3 (sekcja III.2) musi złożyć każdy z wykonawców występujący wspólnie. 4) Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców występujących wspólnie: a) warunki 1, 5, 6 musi spełniać każdy z wykonawców występujących wspólnie (nie spełnienie warunku przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie dyskwalifikuje pozostałych z nim występujących); b) warunki 2, 3, 4 muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.