eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zakup i sukcesywna dostawa żywności do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-03

Mikołów: Zakup i sukcesywna dostawa żywności do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 329862 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Miejski im. Tadeusza Więcka , Ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 0323273027, faks 0323273027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobek.mikolow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa żywności do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie. Część I- PRODUKTY MLECZARSKIE Część II- PIECZYWO Część III- PRODUKTY SYPKIE , PRZYPRAWY , DŻEMY , WODA MINERALNA Część IV- RYBY Część V- MROŻONKI Część VI- DRÓB CPV: 15.11.20.00-6 Część VII- MIĘSO, WĘDLINY Część VIII- WARZYWA I OWOCE Część IX- PRODUKTY DLA NIEMOWLĄT Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr A do siwz..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.81.10.00-6, 15.80.00.00-6, 15.98.10.00-8, 15.22.10.00-3, 15.24.10.00-9, 15.33.11.70-9, 15.11.20.00-6, 15.13.11.30-5, 15.00.00.00-1, 15.88.40.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobek.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobek Miejski w Mikołowie im. Tadeusza Więcka ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Żłobek Miejski w Mikołowie im. Tadeusza Więcka ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów, pok nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- PRODUKTY MLECZARSKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleko krowie 3,2% poj. min 2 litr litr 1600 2. Śmietana 18% nie mniej niż 400 g kwaśna szt. 50 3. Śmietanka 30% nie mniej niż 200g słodka szt. 330 4. Jogurt naturalny bez cukru kubek nie mniej niż 380g nie więcej niż 400g szt. 150 5. Maślanka naturalna poj. min 1l litr 30 6. Twaróg półtłusty pakowany nie mniej niż 0.25kg w pergamin zawartość tłuszczu nie mniej niż 3,5% Szt. 700 7. Ser żółty zawartość tłuszczu min. 26% ; zawartość białka min. 25%podpuszczkowy , dojrzewający typu holenderskiego kg 100 8. Masło extra min 200g maks. 250 g zaw. tłuszczu min.82% szt 3200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas konieczny na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo tj zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II- PIECZYWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chleb zwykły krojony(min 900g) szt. 550 2. Chleb wieloziarnisty(min 400g) szt. 550 3. Chleb sojowo -dyniowy(min 400g) szt. 550 4. Chleb żytni (100% mąki żytniej) szt. 30 5. Chałka półcukiernicza(min 500g) szt. 70 6. Babka piaskowa duża(min 500g) szt. 200 7. Babka drożdżowa duża (min 500g) szt. 70 8 Mufiny małe z marmoladą wieloowocową ( min 50g) szt. 1800 9. Baton wrocławski(min 350g) szt. 2000 10. Groszek ptysiowy kg 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas konieczny na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo tj zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- PRODUKTY SYPKIE , PRZYPRAWY , DŻEMY , WODA MINERALNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bazylia sucha min 15g szt. 85 2. Bułka tarta min 500g szt. 60 3. Ciastka kruche zawartość tłuszczu w 100g maks.19%,cukru 21%, opakowania 2000g do 2500g. kg 15 4. Cukier biały kg 600 5 Cukier puder min 500g szt. 25 6. Cukier waniliowy min 16g szt. 300 7. Cynamon mielony min 25g szt. 20 8. Dżem niskosłodzony truskawkowy, wiśniowy z zawartością owoców w 100g min. 40 g ; słoik min. 450g, szt. 250 9. Galaretka owocowa wiśniowa, truskawkowa, malinowa min.75g szt. 100 10. Herbata czarna ekspresowa opakowanie min. 100 torebek szt. 100 11. Herbata owocowa ekspresowa min.40g,smak malinowy ,owoce leśne szt. 400 12. Jajka świeże L szt. 2600 13. Kakao zwykłe min.80g extra ciemne, zawartość tłuszczu kakaowego max 12% szt. 50 14. Kasza manna 100% kaszy z pszenicy min 400g. szt. 150 15. Kasza perłowa jęczmienna średnia min 400g szt. 220 16. Kasza jaglana min 400g szt. 80 17. Kasza gryczana biała min 400g. szt. 280 18. Kakao Puchatek szt. 25 19. Kawa zbożowa expresowa min.40g szt. 10 20. Tymianek suszony min 15g szt.. 20 21. Kminek cały min 20g szt. 10 22. Kukurydza w puszce min 200g szt. 10 23. Koncentrat pomidorowy 30%,sloik szklany min 200g szt. 30 24. Koncentrat pomidorowy 30%, słoik szklany min 900g. szt. 100 26. Kwasek cytrynowy min 20g szt. 30 27. Liść laurowy min 20g szt. 30 28. Lubczyk otarty min 20g szt. 250 29. Majeranek otarty min 15g szt. 80 30. Makaron gruby świderki min 500g szt. 400 31. Makaron nitki cztero-jajeczny min 250g szt. 200 32. Mąka pszenna typ -550 kg 200 33. Mąka ziemniaczana100% skrobi ziemniaczanej kg 70 34. Miód pszczeli wielokwiatowy słoik min.900g szt. 120 35. Musztarda stołowa min 200g szt. 30 36. Ocet spirytusowy 10% min 500g szt. 10 37. Olej rzepakowy min 1000g szt. 270 38. Oregano suszone min 15g szt. 50 39. Papryka słodka mielona min 20g szt. 300 40. Pieprz czarny mielony min 20g. szt. 100 41. Proszek do pieczenia min 20g szt. 60 42. Ryż biały kg 100 43. Syrop pasteryzowany, malinowy, bez konserwantów butelka min.440ml szt. 50 44. Sól morska kg 50 45. Ziele angielskie całe min 20g szt. 90 46. Woda źródlana niegazowana min 1500g szt. 300 47. Woda źródlana gazowana min 1500g szt. 80 48. Chleb bezglutenowy , tostowy; bez glutenu, bez jaj, bez czekolady, bez soi w składzie m.in. skrobia pszenna bezglutenowa, skrobia kukurydziana, mąka ryżowa, mąka kukurydziana ; pakowany próżniowo , opakowanie min. 400g szt. 5 49. Makaron bezglutenowy , kukurydziany ; skład 100% mąki kukurydzianej ; opakowanie min. 500g szt. 20 50. Makaron bezglutenowy , ryżowy ; skład 100% mąki ryżowej ; opakowanie min. 500g szt. 3 51. Herbatka rozpuszczalna, granulowana po 4 miesiącu ,o smaku kopru włoskiego, puszki o poj. min.200g szt. 4 52. Herbatka rozpuszczalna, granulowana po 4 miesiącu , jabłkowa z melisą, puszki o poj. min.200g szt. 8 53. Herbatka rozpuszczalna, granulowana po 6 miesiącu o smaku maliny z dziką różą , pakowana w puszki o poj. min.400g szt. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas konieczny na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo tj zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV- RYBY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mintaj filet klasa 1 bez polifosforanów ; max.2%glazury kg 280 2. Dorsz filet mrożony klasa 1 bez polifosforanów; max 2% glazury kg 170 3. Tuńczyk w sosie własnym w kawałkach(min 170g) puszka szt. 180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas konieczny na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo tj zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V- MROŻONKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Truskawka mrożona klasa 1 min 2500g szt. 20 2. Brukselka mrożona klasa1 min 2500g szt. 20 3. Brokuł mrożony różyczki klasa 1 2500g szt. 70 4. Szpinak liść mrożony klasa 1 min 2500g szt. 30 5. Bukiet warzyw 7-składnikowa klasa 1 ; min 2500g szt. 60 6. Włoszczyzna paski marchew, seler, pietruszka, por klasa 1 2500g szt. 280 7. Fasolka szparagowa cięta mrożona klasa 1 ; min 2500g szt. 20 8. Kalafior różyczki mrożony klasa 1 ; min 2500g. szt. 60 9. Groszek zielony mrożony klasa 1 min 2500g szt. 60 10. Wiśnie bez pestek mrożone klasa 1 min 2500g szt. 5 11. Mieszanka kompotowa co najmniej 5-składnikowa ( np. truskawka, porzeczka czarna ,czerwona, wiśnia, agrest) składnikowa klasa 1 min 2500g szt. 260 12. Barszcz ukraiński klasa 1 ; marchew, seler ,pietruszka, por , buraki ; min 2500g. szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas konieczny na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo tj zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI- DRÓB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurczak świeży min.2 kg szt. kg 5 2. Filet kurczaka bez skóry ,bez kości kg 420 3. Porcje rosołowe z kurczaka kg 340 4. Filet z indyka bez skóry, bez kości kg 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas konieczny na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo tj zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII- MIĘSO, WĘDLINY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Schab b/k kg 100 2. Łopatka wieprzowa b/k bez skóry kg 800 3. Kita wieprzowa b/k, bez skóry kg 100 4. Szynka wieprzowa , gotowana min.85% kg 150 5. Polędwica wieprzowa typu sopocka min.85% mięsa kg 150 6. Polędwica drobiowa min.60% mięsa kg 95 7. Kiełbasa gruba typ kanapkowa gatunek dębicka min.80% mięsa kg 90 8. Boczek wędzony bez skóry, bez żeber chudy kg 8 9. Kiełbasa cienka min 100g szt. typu śląska min.70% mięsa kg 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas konieczny na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo tj zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII- WARZYWA I OWOCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Arbuz słodki , czerwony kg 100 2. Banany żółte kg 450 3. Botwina min.1200g pęczek szt. 60 4. Brokuł świeży min.1500g szt. szt. 80 5. Buraki czerwone średnie kg 300 6. Cebula zwyczajna kg 200 7. Cytryna kg 45 8. Czosnek nieulegający pleśnieniu, o intensywnym zapachu szt. 250 9. Fasola szparagowa świeża kg 30 10. Gruszki konferencja kg 250 11. Jabłka sezonowe : papierówka . lobo , kortland kg 450 12. Kalafior świeży szt. 100 13. Kalarepa szt. 60 14. Kapusta biała młoda szt. 70 15. Kapusta biała kg 120 16. Kapusta czerwona młoda szt. 25 17. Kapusta czerwona kg 90 18. Kapusta kiszona kg 160 19. Kapusta pekińska kg 100 20. Kapusta włoska szt. 15 21. Koperek min.50g pęczek pęczek 700 22. Malinymin 500g szt. 25 23. Mandarynki kg 100 24. Marchewka kg 300 25. Ogórki kiszone kg 120 26. Ogórki zielone kg 90 27. Pietruszka korzeń kg 20 28. Pomidory kg 100 29. Por szt. 350 30. Rzodkiewka pęczek 50 31. Seler kg 5 32. Szczypiorek szt. 40 33. Śliwki kg 20 34. Wiśnie kg 10 35. Truskawki świeże kg 90 36. Zielona pietruszka min. 50g pęczek pęczek 800 37. Ziemniaki kg 3500 38. Kiwi szt. 200 39. Papryka czerwona słodka kg. 10 40. Pieczarka biała kg. 5 41. Cukinia kg. 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas konieczny na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo tj zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX- PRODUKTY DLA NIEMOWLĄT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko następne dla niemowląt powyżej 6 miesiąca życia; 2 ; skład kompozycja prebiotyków (fruktooligosacharydów , galaktooligosacharydów i błonnika), witaminy , niezawierające dodatków zbożowych i glutenu opakowanie kartonowe, min.800 g szt. 4 Kaszka mleczno - ryżowa po 4 miesiącu - skład min. 39% mąki ryżowej , min.32% odtłuszczonego mleka , witaminy min. 8 , składniki mineralne , smaki bananowa, jabłkowa ; opakowanie min. 230 g szt. 30 Kaszka mleczno - ryżowa po 6 miesiącu - skład min. 39% mąki ryżowej , min.32% odtłuszczonego mleka , witaminy min. 9 , składniki mineralne , różne smaki np. bananowa , jabłkowa ; opakowanie min. 230 g szt. 30 Kaszka ryżowa po 6 miesiącu - skład min. 75% mąki ryżowej , min.32% odtłuszczonego mleka , witaminy min. 9 , składniki mineralne , różne smaki np. malinowy , truskawkowy ; opakowanie min. 180 g szt. 30 Bezglutenowy produkt zbożowy ( kaszka) nie zawierający mleka krowiego , białka sojowego , laktozy , glutenu ; skład : ryż , mąka chleba świętojańskiego , witaminy , składniki mineralne ; opakowanie min.500g szt. 5 Mleko następne dla niemowląt powyżej 6 miesiąca życia; dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia 2 ; dla niemowląt z tendencją do kolek i zaparć ; z obniżoną zawartością laktozy , zawierający nukleotydy ; puszka min. 400 g szt. 5 koncentrat hydrolizowanego białka serwatkowego z mleka, laktoza z mleka, oleje roślinne (palmowy, rzepakowy, kokosowy, słonecznikowy, z organizmów jednokomórkowych) skroskrobia, galaktooligosacharydy z mleka (8,12%), fruktooligosacharydy (0,57%), mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych estryfikowane kwasem cytrynowym (emulgator), dwuwodorofosforan potasowy, chlorek wapnia, fosforan wapnia, olej rybi, chlorek choliny, kwas L- askorbinowy, tauryna, lecytyna sojowa, L-askorbinian sodu, siarczan żelazawy, octan DL-alfa-tokoferolu, siarczan cynku, inozytol, sól sodowa 5-monofosforanu urydyny, 5-monofosforan cytydyny, 5-monofosforan adenozyny, sól sodowa 5-monofosforanu inozyny, L-karnityna, nikotynamid, sól sodowa 5-monofosforanu uanozyny, D-pantotenian wapnia, D-biotyna, siarczan miedzi, palmitynian retinylu kwas foliowy, DL-alfa-tokoferol, ryboflawina, chlorowodorek tiaminy, cholekalcyferol, chlorowodorek pirydoksyny, jodek potasu, siarczan manganu, fitomenadion, selenin sodu opakowanie min.400 g szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.40.00-8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas konieczny na wymianę wadliwego artykułu lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo tj zgodne z opisem przedmiotu zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.