eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Przełożenie chodników w ciągach dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Poddębickiego - ul. Krótka i ul. Piotrowskiego Poddębice BI.272.30.2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-06

Poddębice: Przełożenie chodników w ciągach dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Poddębickiego - ul. Krótka i ul. Piotrowskiego Poddębice BI.272.30.2014
Numer ogłoszenia: 329862 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289004 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678 78 00, faks 43 6782701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przełożenie chodników w ciągach dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Poddębickiego - ul. Krótka i ul. Piotrowskiego Poddębice BI.272.30.2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przełożenie chodników w ciągach dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Poddębickiego - ul. Krótka i ul. Piotrowskiego Poddębice - elementy betonowe, tj. kostka betonowa, obrzeże, krawężnik Zamawiający przekaże Wykonawcy. Zaleca się, aby Wykonawcy zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonali oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające między innymi na: - rozebraniu chodników, - rozebraniu krawężników - rozebraniu obrzeży, - rozebraniu opaski, - wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne - profilowaniu i zagęszczeniu koryta pod warstwy konstrukcyjne, - wykonaniu ławy betonowej z oporem pod krawężniki - wykonaniu posypki cementowo - piaskowej - wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm na chodniku i 8 cm na zjazdach - ustawieniu krawężników i obrzeży, - wypełnieniu masą zlewową szczelin miedzy istniejącą nawierzchnią bitumiczną a krawężnikiem W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w przedmiarze robót oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. Roboty będą prowadzone bez zamykania ruchu drogowego na czas prowadzenia prac (pod ruchem). Wykonawca na własny koszt wykona, uzgodni oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zapewnia oznakowanie tymczasowe, jego utrzymanie i demontaż. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z własnych materiałów. Elementy betonowe, tj. kostka betonowa, krawężnik, obrzeże zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do budowy, jak również przedstawienia wyników tych badań. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt przeprowadzić wszystkie wymagane próby i badania. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną oraz wskazówkami Zamawiającego, 2) zabezpieczenie i oznakowanie robót, zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. Dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy, 3) zgłoszenie wykonanych robót do odbioru, 4) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie wykonania robót przed ich zniszczeniem, 5) właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów ppoż. itp., oraz zapewnienie bezpieczeństwa osób trzecich, 6) przygotowania na swój koszt składowiska materiałów, pomieszczenia socjalnego dla pracowników oraz zabezpieczenia korzystania z wody, energii elektrycznej, 7) zabezpieczenia miejsca składowania materiałów, maszyn i urządzeń, oraz składowanie, usuwanie materiałów, urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci, 8) po zakończeniu robót, uporządkowanie terenu budowy w sposób nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek dodatkowych prac przez Zamawiającego i przekazanie go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót, 9) koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, 10) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, 11) usunięcia ewentualnie powstałych usterek i wad wykonawczych w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia przez Zamawiającego, 12) likwidacji placu budowy i własnego zaplecza bezzwłocznie po zakończeniu prac, 13) w okresie od dnia rozpoczęcia robót do dnia ich odbioru Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć budowę od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wartość wynagrodzenia umownego. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami. Wykonawca zobowiązuje się do użycia materiałów odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa, atesty, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Wyżej wymienione dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały do wymaganych czynności sprawdzających, badań i pomiarów i przekaże dokumentację z tych czynności Zamawiającemu przy odbiorze. W celu uściślenia lokalizacji urządzeń podziemnych, w miejscu wykonywanych robót, Wykonawca zobowiązany jest wykonać ręczne przekopy kontrolne. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy i pokryje wszelkie koszty niezbędne do realizacji tych robót. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel wykonywanych zadań wskazanych w niniejszej umowie. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię umowy ubezpieczeniowej OC (wraz z dowodem opłaty składki), w terminie zgodnym z terminem rozpoczęcia robót, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest ułożyć elementy betonowe (nadające się do ponownego wbudowania) na palety. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań użytkowych. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty, na okres min. 36 miesięcy Wspólny słownik zamówień: CPV: 45 23 32 22 - 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Wykonawca, który w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1ustawy Pzp., powołuje się zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp., zobowiązany jest do podania nazw (firm) tych podmiotów oraz zobowiązany jest do jego zatrudnienia w charakterze Podwykonawcy. Zmiana takiego Podwykonawcy musi być uzasadniona na piśmie przez Wykonawcę i wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 14 dni od daty przedłożenia propozycji, wyłącznie wtedy, gdy nowo wskazany Podwykonawca spełniał będzie warunki postawione przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty zakres tych prac. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawców. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacja niniejszego zamówienia publicznego - złoty polski PLN. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul.Łęczycka 24, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143676,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 157234,44

  • Oferta z najniższą ceną: 157234,44 / Oferta z najwyższą ceną: 177270,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.