eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Bielsko-Biała: Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.
Numer ogłoszenia: 3297 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335751 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, faks 033 8151630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie dla Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej w poniższym zakresie: UBEZPIECZENIE NA RZECZ PACJENTOW Z TYTUŁU ZDARZEŃ MEDYCZNYCH. Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego PWS KONSTANTA S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Warszawska 153, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. i przygotowania oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. : 1.1. Okres ubezpieczenia wynosi 12 miesięcy od dnia 01.12.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. 1.2. Składka ubezpieczeniowa zostanie opłacona w postaci 6 równych rat, płatnych zgodnie z harmonogramem: Rata I - płatna do dnia 31.01.2012, Rata II - płatna do dnia 31.03.2012, Rata III - płatna do dnia 31.05.2012, Rata IV - płatna do dnia 31.07.2012, Rata V - płatna do dnia 30.09.2012, Rata VI - płatna do dnia 30.11.2012, 1.3. Dodatkowe postanowienia dotyczące wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, pool koasekuracyjny): 1.3.1. Lider konsorcjum zwany dalej Koasekuratorem Prowadzącym reprezentuje interesy Ubezpieczycieli zwanych Koasekuratorami wobec Ubezpieczającego w przedmiocie zawarcia i obsługi umowy ubezpieczenia, w tym likwidacji szkód, cesji bankowych itp. 1.3.2. Koasekurator Prowadzący przedstawia wszystkie decyzje ubezpieczycieli, w tym w szczególności o uznaniu lub odmowie uznania roszczenia, ze skutkiem dla pozostałych Koasekuratorów. 1.3.3. Uznanie lub odmowa uznania roszczenia przez Koasekuratora Prowadzącego w całości lub w części w stosunku do ubezpieczającego jest równoznaczna z decyzją pozostałych Koasekuratorów. 1.3.4. Płatność składki ubezpieczeniowej będzie dokonywana Koasekuratorowi Prowadzącemu ze skutkiem wobec pozostałych Koasekuratorów. 1.3.5. Dla celów umowy ubezpieczenia, gdziekolwiek w polisie lub powołanych ogólnych (szczególnych) warunkach ubezpieczenia użyty jest zwrot Ubezpieczyciel lub przywołana firma Zakładu Ubezpieczeń (Koasekuratora Prowadzącego), zapis taki będzie rozumiany jako odnoszący się do wszystkich Koasekuratorów. 1.3.6. Koasekuratorzy, zgodnie z art. 141 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, ponoszą odpowiedzialność solidarną. 1.4. Warunki dotyczące realizacji obowiązków z umowy: 1.4.1. Wszystkie zawiadomienia i oświadczenia dokonane drogą faksową kierowane do drugiej strony uznaje się za skuteczne i dopuszczalne. Niniejsze nie dotyczy oświadczenia woli o wypowiedzeniu umowy, które winno być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1.4.2. W sprawach nie uregulowanych w umowie zastosowanie będą miały przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów szczególnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Oddzial w Katowicach, ul. Sowińskiego 46, 40-018 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 280000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 280000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 280000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.