eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Usługi sprzątania obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-14

Wałcz: Usługi sprzątania obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 329645 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu , ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2500187, faks 67 2500187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu w budynkach: 1) nr 4 przy ulicy Wojska Polskiego 99 w okresie: a) od 02.01.2012 r. do 30.06.2012 r. oraz od 01.10.2012 r. do 31.12.2012 r. - 7 dni w tygodniu (cały budynek) b) od 01.07.2012 r. do 30.09.2012 r.: biura nr 103, 113, 114, toalety, korytarz i klatka schodowa od parteru do I piętra oraz winda wraz z ciągiem komunikacyjnym - 5 dni w tygodniu; biura nr 104, 105, 109, 115, - 1 raz w tygodniu,c) od 01.08.2012 r. do 31.08.2012 r. - generalne sprzątanie obiektu przed rozpoczęciem zajęć w roku akademickim 2012/2013 oraz polimeryzacja podłóg PVC. 2) nr 7 przy ulicy Wojska Polskiego 99 w okresie: a) od 02.01.2012 r. do 30.06.2012 r. oraz od 01.10.2012 r. do 31.12.2012 r. - 7 dni w tygodniu (cały budynek),b) od 01.07.2012 r. do 30.09.2012 r. - 1 raz na 2 tygodnie, c) od 01.08.2012 r. do 31.08.2012 r. - generalne sprzątanie obiektu przed rozpoczęciem zajęć w roku akademickim 2012/2013 oraz polimeryzacja podłóg PVC.3) nr 11 przy ulicy Wojska Polskiego 99 (sala gimnastyczna) w okresie: a) od 02.01.2012 r. do 30.06.2012 r. oraz od 01.10.2012 r. do 31.12.2012 r. - 7 dni w tygodniu (cały obiekt),b) od 01.07.2012 r. do 30.09.2012 r. - 1 raz na 2 tygodnie,c) od 01.08.2012 r. do 31.08.2012 r. - generalne sprzątanie obiektu przed rozpoczęciem zajęć w roku akademickim 2012/2013.4) budynek przy ulicy Bydgoskiej 50 w okresie: a) od 02.01.2012 r. do 30.06.2012 r. oraz od 01.10.2012 r. do 31.12.2012 r. - podczas zjazdów studiów niestacjonarnych - 3 dni w tygodniu (od piątku do niedzieli) dotyczy pomieszczeń nr 03, 030, 032, 7, 8, 9, 25, 26, 27, 110, 114, 123, 301, toalety wraz z ciągami komunikacyjnymi i klatkami schodowymi,b) od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 5 dni w tygodniu - biura pracowników PWSZ w Wałczu - pomieszczenia nr 25, 102, 102a, 131, 106, 107, 108, 109, 112, 117, 128, 129 oraz WC, korytarz na I piętrze wraz z klatkami schodowymi od parteru do I piętra, c) od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 2 razy w tygodniu pomieszczenie nr 109a,d) od 01.08.2012 r. do 31.08.2012 r. - generalne sprzątanie obiektu przed rozpoczęciem zajęć w roku akademickim 2012/2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w budynkach o powierzchni nie mniejszej niż 2.400 m2 każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, należy załączyć dokumenty potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnego z treścią załącznika nr 4 oraz dokumentów wymienionych w rozdz. XIII ust. 1 pkt 1 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składający ofertę muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować narzędziami niezbędnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, w postaci: co najmniej 1 odkurzacza na mokro/na sucho; co najmniej 1 urządzenia do polerowania powierzchni z PVC; specjalistycznego sprzętu do mycia okien na wysokości o zasięgu co najmniej 10 m; co najmniej 1 szorowarki do płytek; co najmniej 1 szorowarki do wygładzin z PVC. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnego z treścią załącznika nr 4 oraz dokumentów wymienionych w rozdz. XIII ust. 1 pkt 2 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składający ofertę muszą wykazać, że dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia - niezbędnych do wykonywania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (np. umowa o pracę). Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnego z treścią załącznika nr 4 oraz dokumentów wymienionych w rozdz. XIII ust. 1 pkt 3 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnego z treścią załącznika nr 4.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy tj. oświadczenie woli mocodawcy upoważniające ściśle określoną osobę lub osoby do dokonywania w jego imieniu czynności prawnych określonych w pełnomocnictwie (tj. do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - podpisania oferty albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoba wystawiająca pełnomocnictwo jest do tego uprawniona. Pełnomocnictwo składane do oferty winno być podpisane przez osoby upoważnione (upełnomocnione) do reprezentowania wykonawcy. Dokument ten może Wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądź uwierzytelnionej przez notariusza. 3). Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4a do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Zmiany mogą dotyczyć: a) zmiany danych adresowych, NIP, Regon pod warunkiem, że zmiany te wynikać będą ze zmiany siedziby Wykonawcy lub zmian nadanych przez właściwe urzędy, b) zmiany osób reprezentujących strony, pod warunkiem okazania przez Wykonawcę odpowiednich pełnomocnictw, c) zmiany stawki VAT, pod warunkiem że zmiana zacznie obowiązywać w trakcie trwania umowy, d) zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, e) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pwsz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, pok. 129.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, Rektorat (pok. 108).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.