Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-03
Poznań: Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz usługi monitoringu w Poznaniu i oddziałach zamiejscowych WUP w 2016 r
Numer ogłoszenia: 329628 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu , ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8463819, faks 61 8463820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz usługi monitoringu w Poznaniu i oddziałach zamiejscowych WUP w 2016 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz usługi monitoringu w Poznaniu i oddziałach zamiejscowych WUP w 2016 r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia: 1) Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, realizowane w budynkach przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3a i 3b wraz z przyległymi terenami. 2) Świadczenie usługi monitorowania systemu włamania zainstalowanego w hali w obiekcie nr 4 Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 81/85. 3) Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu włamania i ppoż w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile przy al. Niepodległości 24. 4) Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu włamania i ppoż w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Śniadeckich 5. 5) Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu ppoż. i zalania w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie przy ul. Zakładowej 4. 3. Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części 1-5 - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. W przypadku, gdy termin ważności koncesji upłynie w okresie realizacji umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nowej koncesji ważnej na czas obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga ciągłości w posiadaniu ważnej koncesji w okresie realizacji usługi
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części 1 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonuje (tylko w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na ochronie budynków, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części 1 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, iż dysponuje co najmniej 3 osobami do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części 1-5 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Jeżeli z przedstawionej polisy nie wynika, że została opłacona w dniu jej zawarcia, w celu udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć dowody opłacenia składki albo opłaty kolejnych rat składki. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa powyżej upływa przed terminem zakończenia usługi objętej niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia nowej polisy o sumie ubezpieczenia nie niższej niż określona w polisie przedstawionej w dniu podpisania umowy bądź przedłużenia poprzedniej polisy oraz dostarczenia tego dokumentu Zamawiającemu. Niedopuszczalne są przerwy w ubezpieczeniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - doświadczenie Wykonawcy w ochronie/ monitoringu budynków biurowych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wuppoznan.praca.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, realizowane w budynkach przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3a i 3b wraz z przyległymi terenami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie Wykonawcy w ochronie budynków biurowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi monitorowania systemu włamania zainstalowanego w hali w obiekcie nr 4 Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 81/85.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie Wykonawcy w monitoringu budynków biurowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu włamania i ppoż w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile przy al. Niepodległości 24..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie Wykonawcy w monitoringu budynków biurowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu włamania i ppoż w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Śniadeckich 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie Wykonawcy w monitoringu budynków biurowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu ppoż. i zalania w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie przy ul. Zakładowej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. doświadczenie Wykonawcy w monitoringu budynków biurowych - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pielęgnacja terenu sportowo-rekreacyjnego pielęgnacja nowej części parku oraz utrzymanie zieleni.
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024 roku
- zakup zestawu do pomiarów spektrometrycznych w zakresie optycznym z oprzyrządowaniem
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 442 Września-Kalisz na odcinku Borzykowo-Pyzdry
- roboty budowlane
- Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujące zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów zewnętrznych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile, przy ul. Kossaka 106 (wejście B)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- [U/6/TP/2024] Usługa ochrony w obiektach i podczas organizowanych wydarzeń
- Kompleksowa ochrona fizyczna Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Rozrywka 1 wraz z przyległym terenem oraz podjazdem i parkingiem
- Wykonanie usług portierskich i dozoru
- usługa ochrony obiektu UCS w Lublinie
- "Ochrona i dozór obiektów Zespołu Szkół Łączności w roku 2024"
- USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH DOLNOŚLĄSKIEGO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO NR 12 DLA UCZNIÓW NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ Z INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.