eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz usługi monitoringu w Poznaniu i oddziałach zamiejscowych WUP w 2016 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-03

Poznań: Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz usługi monitoringu w Poznaniu i oddziałach zamiejscowych WUP w 2016 r
Numer ogłoszenia: 329628 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu , ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8463819, faks 61 8463820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz usługi monitoringu w Poznaniu i oddziałach zamiejscowych WUP w 2016 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz usługi monitoringu w Poznaniu i oddziałach zamiejscowych WUP w 2016 r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia: 1) Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, realizowane w budynkach przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3a i 3b wraz z przyległymi terenami. 2) Świadczenie usługi monitorowania systemu włamania zainstalowanego w hali w obiekcie nr 4 Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 81/85. 3) Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu włamania i ppoż w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile przy al. Niepodległości 24. 4) Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu włamania i ppoż w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Śniadeckich 5. 5) Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu ppoż. i zalania w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie przy ul. Zakładowej 4. 3. Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części 1-5 - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. W przypadku, gdy termin ważności koncesji upłynie w okresie realizacji umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nowej koncesji ważnej na czas obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga ciągłości w posiadaniu ważnej koncesji w okresie realizacji usługi

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części 1 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonuje (tylko w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) lub wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na ochronie budynków, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części 1 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, iż dysponuje co najmniej 3 osobami do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części 1-5 - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Jeżeli z przedstawionej polisy nie wynika, że została opłacona w dniu jej zawarcia, w celu udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć dowody opłacenia składki albo opłaty kolejnych rat składki. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa powyżej upływa przed terminem zakończenia usługi objętej niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia nowej polisy o sumie ubezpieczenia nie niższej niż określona w polisie przedstawionej w dniu podpisania umowy bądź przedłużenia poprzedniej polisy oraz dostarczenia tego dokumentu Zamawiającemu. Niedopuszczalne są przerwy w ubezpieczeniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - doświadczenie Wykonawcy w ochronie/ monitoringu budynków biurowych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wuppoznan.praca.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, realizowane w budynkach przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3a i 3b wraz z przyległymi terenami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w ochronie budynków biurowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi monitorowania systemu włamania zainstalowanego w hali w obiekcie nr 4 Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 81/85.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w monitoringu budynków biurowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu włamania i ppoż w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Pile przy al. Niepodległości 24..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w monitoringu budynków biurowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu włamania i ppoż w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Lesznie przy ul. Śniadeckich 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w monitoringu budynków biurowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu ppoż. i zalania w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie przy ul. Zakładowej 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań Zamawiającego oraz zadań, które w ramach zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. doświadczenie Wykonawcy w monitoringu budynków biurowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.