eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup fabrycznie nowych urządzeń medycznych ; ( Pakiet nr 1 - Zgrzewarki do jałowego łączenia drenów, Pakiet nr 2 - Zgrzewarki stacjonarne do zgrzewania drenów przy pojemnikach do pobierania i preparatyki krwi i jej składników , Pakiet nr 3 - Rolery automatyczne, Pakiet nr 4 - Prasy automatyczne, Pakiet nr 5 - Suchy podgrzewacz do rozmrażania osocza, Pakiet nr 6 - Wagomieszarki do pobierania krwi )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-03

Rzeszów: Zakup fabrycznie nowych urządzeń medycznych ; ( Pakiet nr 1 - Zgrzewarki do jałowego łączenia drenów, Pakiet nr 2 - Zgrzewarki stacjonarne do zgrzewania drenów przy pojemnikach do pobierania i preparatyki krwi i jej składników , Pakiet nr 3 - Rolery automatyczne, Pakiet nr 4 - Prasy automatyczne, Pakiet nr 5 - Suchy podgrzewacz do rozmrażania osocza, Pakiet nr 6 - Wagomieszarki do pobierania krwi )
Numer ogłoszenia: 329618 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Wierzbowa 14, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8672030, faks 017 8672037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowych urządzeń medycznych ; ( Pakiet nr 1 - Zgrzewarki do jałowego łączenia drenów, Pakiet nr 2 - Zgrzewarki stacjonarne do zgrzewania drenów przy pojemnikach do pobierania i preparatyki krwi i jej składników , Pakiet nr 3 - Rolery automatyczne, Pakiet nr 4 - Prasy automatyczne, Pakiet nr 5 - Suchy podgrzewacz do rozmrażania osocza, Pakiet nr 6 - Wagomieszarki do pobierania krwi ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup fabrycznie nowych urządzeń medycznych ; ( Pakiet nr 1 - Zgrzewarki do jałowego łączenia drenów w ilości 2 szt., Pakiet nr 2 - Zgrzewarki stacjonarne do zgrzewania drenów przy pojemnikach do pobierania i preparatyki krwi i jej składników w ilości 2 szt., Pakiet nr 3 - Rolery automatyczne w ilości 10 szt., Pakiet nr 4 - Prasy automatyczne w ilości 2 szt., Pakiet nr 5 - Suchy podgrzewacz do rozmrażania osocza w ilości 1 szt., Pakiet nr 6 - Wagomieszarki do pobierania krwi w ilości 3 szt.).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczania złożonego przez wykonawcę , którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz wymaganych dokumentów określonych Rozdziale VI -Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczania złożonego przez wykonawcę , którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz wymaganych dokumentów określonych Rozdziale VI -Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczania złożonego przez wykonawcę , którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz wymaganych dokumentów określonych Rozdziale VI -Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczania złożonego przez wykonawcę , którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz wymaganych dokumentów określonych Rozdziale VI -Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczania złożonego przez wykonawcę , którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz wymaganych dokumentów określonych Rozdziale VI -Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest złożyć (warunki przedmiotowe): 1.1.Dokument potwierdzający że przedmiot zamówienia posiada znak CE. 1.2.Prospekt, folder lub kartę katalogową dla oferowanych urządzeń medycznych. 1.3.Dokument potwierdzający instalację i dostosowanie programów preparatyki procedur używanych przez min. dwa Regionalne Centra Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ( dotyczy Pakietu nr 4 - Zakup pras automatycznych do preparatyki krwi ). 1.4.Dokument potwierdzający podłączenie urządzeń do oprogramowania BANK KRWI w min. dwóch różnych Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ( dotyczy Pakietu nr 4 - Zakup pras automatycznych do preparatyki krwi ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zawarte w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckk.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pobrać ze strony internetowej -adres j.w..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA ul. Wierzbowa 14, 35-310 Rzeszów, pokój nr 54 ( sekretariat ) I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup zgrzewarek do jałowego łączenia drenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zgrzewarek do jałowego łączenia drenów w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup zgrzewarek stacjonarnych do zgrzewania drenów przy pojemnikach do pobierania i preparatyki krwi i jej składników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup zgrzewarek stacjonarnych do zgrzewania drenów przy pojemnikach do pobierania i preparatyki krwi i jej składników w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup rolerów automatycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup rolerów automatycznych w ilości 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup pras automatycznych do preparatyki krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pras automatycznych do preparatyki krwi w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup suchego podgrzewacza do rozmrażania osocza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup suchego podgrzewacza do rozmrażania osocza w ilości 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup wagomieszarek do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wagomieszarek do pobierania krwi w ilości 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.