eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie modernizacji sali wykładowej w budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu - 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Poznań: wykonanie modernizacji sali wykładowej w budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 329549 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji sali wykładowej w budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu - 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: modernizacji sali wykładowej w budynku Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu. Zamawiający podzielił przedmiot na dwa zadania: zadanie nr 1 - roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne w zakresie instalacji wentylacyjnej i grzewczej, meble i zadanie nr 2 - roboty teletechniczne Ofertę należy przygotować na podstawie SIWZ i projektu budowlano-wykonawczego oraz informacji dodatkowych Zamawiającego zawartych punkcie C (zakres robót). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Prawem Budowlanym. A. Podstawowe dane budynku: Budynek wybudowany w 1956 roku podpiwniczony, trzykondygnacyjny z dachem drewnianym krytym dachówką, Powierzchnia zabudowy - 755 m2 Powierzchnia użytkowa - 2.210 m2 Kubatura budynku - 16.823 m3 B. Komplet dokumentacji przekazywanej wykonawcom: 1. Projekt budowlany - architektura i konstrukcja, 2. Projekt budowlany instalacji wentylacyjnej i grzewczej, 3. Projekt budowlany - elektryczny, 4. Projekt budowlany-wykonawczy - teletechnika - system audiowizualny, 5. Projekt budowlany-wykonawczy - teletechnika - system audiowizualny - aneks, 6. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót ST-1, 7. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót ST-2, 8. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót ST-3, 9. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót teletechniki, 10. SIWZ 11. Zestawienia Ilościowo-wartościowe. C. Zakres robót Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie modernizacji sali wykładowej w budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu na podstawie projektu budowlano-wykonawczego i SIWZ a. roboty budowlane (zadanie nr 1): b. roboty elektryczne(zadanie nr 1): c. roboty wentylacyjne i grzewcze (zadanie nr 1): d. meble (zadanie nr 1); e. instalacje teletechniczne (zadanie nr 2). Informacje dodatkowe do zadania nr 1: f. wymiar drzwi ewakuacyjnych świetle muru wynosi 153/210, drzwi pełne w okleinie naturalnej w kolorze stolarki, dwuskrzydłowe, minimalny wymiar skrzydła w świetle 90 cm, izolacyjność akustyczna min. Rw = 40 dB, drzwi muszą być w wykonaniu jak drzwi zewnętrzne, g. wymiar drzwi wejściowych do sali świetle muru wynosi 236/250, drzwi pełne w okleinie naturalnej w kolorze stolarki, dwuskrzydłowe, minimalny wymiar skrzydła w świetle 90 cm, izolacyjność akustyczna min. Rw = 40 dB, h. drzwi do wentylatorni pełne, stalowe EI 30 wyposażone w klamkę i zamek z wkładka patentową, i. okna wykonać z profili pięciokomorowych PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 1,35 W/m2K, szyba o współczynniku przenikania ciepła U = 1,4 W/m2K, izolacyjność akustyczna szyby Rw = 36 dB, j. okna od strony ulicy (5 szt.) pięciokwaterowe nieotwierane, okna od strony hali pięciokwaterowe z jedną kwaterą dolną uchylną z możliwością wypinania do mycia, okna nad drzwiami ewakuacyjnymi czterokwaterowe nieotwieralne, k. płyty ścienne perforowane Gustaffs wykonać tylko w miejscach grzejników, l. moduł szerokości jednego miejsca dla słuchacza wynosi 60 cm, szerokość siedzisk i pulpitów musi wynosić minimum 53 cm, pulpity, siedziska i oparcia wykonać ze sklejki, pulpity wykonać w wersji składanej, mechanizm składania i mocowania pulpitu musi być wykonany solidnie z trwałych materiałów. m. maskownice i pulpity przed pierwszym rzędem wykonać zgodne z systemem producenta ergo s, n. obowiązująca liczba miejsc na sali wynosi 256 zgodnie z częścią architektoniczną projektu, o. Zamawiający zmienia wykończenie sufitu z paneli w systemie Gustaffs na system ecophone master w kolorze białym, p. w pomieszczeniu wentylatorni na podłodze położyć jasno szare płytki ceramiczne na klej, r. ściany i sufit wentylatorni pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną, s. rozbiórkę drewnianej boazerii należy wykonać ostrożnie i przekazać uprawnionemu przedstawicielowi Instytutu, Informacje dodatkowe do zadania nr 2: t. zamawiający zmienia typ mikrofonu na: bezprzewodowy wpinany do klapy SHURE SLX 14/85, bezprzewodowy (do ręki) SHURE SLX 24/SM58. u. wykonać połączenie projektora multimedialnego z sali wykładowej do serwera (lokalizacja na poddaszu) kablem 2 x UTP CAT 5 . Przyjąć długość jednego kabla 100 m. kable poprowadzić w rurce osłonowej. w. panel dotykowy zamontować w blacie katedry wykładowcy. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie terenu budowy. - dozorowanie budowy. - korzystanie z dróg publicznych i wewnętrznych Uczelni, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania terenu budowy. - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót. - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania budynku do użytkowania. Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie przez podwykonawców zakresu robót obejmujących: w zadaniu nr 1 roboty elektryczne, roboty wentylacyjne i grzewcze, dostawę i montaż mebli. D. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p.poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. 2. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. 3. Przed podpisaniem umowy należy dostarczyć Zamawiającemu: a) harmonogram rzeczowo - finansowy uzgodniony z Zamawiającym; b) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Pozostałe informacje: 1. W załączonych zestawieniach ilościowo-wartościowych, które są materiałem pomocniczym dla Wykonawcy do wyliczenia ceny ryczałtowej, należy podać ceny jednostkowe oraz wartości poszczególnych pozycji. Podane przez Zamawiającego przedmiary w zestawienia ilościowo-wartosciowych są materiałem wyłącznie pomocniczym dla prawidłowego wyliczenia ceny ofertowej. Wykonawca przed podaniem oferty w postaci ceny ryczałtowej powinien dokonać ich weryfikacji z dokumentacją i zgłosić - w razie potrzeby - odpowiednie zastrzeżenia. W przypadku, gdy wykonawca uzna, że należy je rozbudować o konieczne do wykonania roboty, a nie ujęte w zestawieniach wartościowych, należy je dopisać na końcu zestawienia. Zmiana ceny ryczałtowej nie będzie możliwa po wyłonieniu wykonawcy. 2. Zestawienie ilościowo-wartościowe robót po wyborze oferty, będzie zestawieniem ryczałtowych cen jednostkowych, stanowiącym załącznik do umowy, w oparciu, o który strony będą realizowały ewentualne roboty dodatkowe niemożliwe wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: dla zadania nr 1 - 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) i dla zadania nr 2 - 4 000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1) wykażą się doświadczeniem: dla zadania nr 1 w modernizacjach o podobnym charakterze minimum dwóch obiektów budowlanych o wartości zamówienia brutto min. 500 000 PLN każde i dla zadania nr 2 wykonania dwóch robót teletechnicznych o podobnym charakterze o wartości zamówienia brutto min. 50 000 PLN każde 2) dysponuje osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do wykonania zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane, ważne w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie następujących specjalności: - zadanie nr 1 - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i elektrycznej, - zadanie nr 2 - uprawnienia elektryczne. 3) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. (dla zadania nr 1 ) oraz na kwotę co najmniej 200.000 zł (dla zadania nr 2 ). 4) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 6.2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. oświadczenia dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, 5. wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, 6. wykaz wykonanych dla zadania nr 1 minimum dwóch robót budowlanych o wartości zamówienia brutto min. 500 000 PLN każde w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dla zadania nr 2 minimum dwóch robót teletechnicznych o wartości zamówienia brutto min. 50 000 PLN każde w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania. Do oferty muszą zostać załączone dokumenty wystawione przez Zamawiającego, potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie, 7. oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia; 8. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - udzielą co najmniej 60 miesięcy gwarancji - zadanie nr 1, oraz co najmniej 36 miesięcy gwarancji - zadanie nr 2, na przedmiot zamówienia licząc od daty końcowej odbioru robót; 9. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 10. informacji o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 11. zestawienia ilościowo-wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej, 12. dowód wniesienia wadium (kserokopia) w wysokości: zadanie nr 1 - 10 000,00 zł., zadanie nr 2 - 4 000,00 zł. 13. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym, na kwotę co najmniej 1.000.000 zł. (dla zadania nr 1 ) oraz na kwotę co najmniej 200.000 zł (dla zadania nr 2 ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być złożone w ofercie w postaci potwierdzonej kopii łącznie z jego przetłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego w języku polskim. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 6.2 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez wykonawcę informacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro, pok. 407, w godz. 10:00 do 13:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 09:00, miejsce: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, III piętro, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji sali wykładowej w budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50 w Poznaniu na podstawie projektu budowlano-wykonawczego i SIWZ. Zakres robót: roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne w zakresie instalacji wentylacyjnej i grzewczej, meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: a. roboty budowlane: wykonanie stalowych schodów ewakuacyjnych, przebudowa pomieszczenia wentylatorni, demontaż krzeseł audytoryjnych i stołu, demontaż okładzin ściennych i posadzek, wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej, tynkowanie i malowanie ścian, wykucie nowego otworu drzwiowego, montaż drzwi ewakuacyjnych, przebudowa podestów drewnianych pod część podniesioną sali, montaż paneli ściennych Gustaffs, montaż sufitu podwieszanego Ecophon, montaż parkietu bukowego z lakierowaniem, wykonanie izolacji cieplnej na stropie, wywóz i utylizacja gruzu. b. roboty elektryczne: demontaż istniejących lamp, sprzętu i rozdzielni, dostawa i montaż nowej rozdzielni, wykonanie nowej instalacji wraz z montażem lamp i osprzętu, wykonanie pomiarów elektrycznych. c. roboty wentylacyjne i grzewcze demontaż istniejącej instalacji wentylacyjnej i grzewczej,, dostawa i montaż centrali wentylacyjnej Gold, wykonanie nowej instalacji wentylacyjnej, rozruch systemu wentylacji i przeszkolenie pracowników Uczelni w zakresie obsługi i podstawowego serwisu, montaż nowych grzejników, wykonanie prób i uruchomienie ogrzewania. d. meble dostawa i montaż: biurka, dostawa i montaż mównicy, dostawa i montaż szafy sprzętowej typu rack 19 w obudowie meblowej, dostawa fotelu wykładowcy, dostawa i montaż krzeseł audytoryjnych z pulpitami. Całość wykonać w okleinie bukowej zgodnie z wystrojem wnętrza..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie instalacji teletechnicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji systemu wizyjnego oraz dostawa z montażem urządzeń, system centralnego sterowania, zaciemnienie, system wideokonferencji, montaż w blacie biurka wykładowcy panelu sterowania, monitoring sali wykładowej z monitorem w portierni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.