eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Budowa i remont obiektów infrastruktury publicznej o znaczeniu społecznym, sportowym i rekreacyjnym w gminie Świdnica (1,2,3) - place zabaw

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Świdnica: Budowa i remont obiektów infrastruktury publicznej o znaczeniu społecznym, sportowym i rekreacyjnym w gminie Świdnica (1,2,3) - place zabaw
Numer ogłoszenia: 329378 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica , ul. Długa 38, 66-008 Świdnica, woj. lubuskie, tel. 068 3273115, faks 068 3273127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: swidnica.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i remont obiektów infrastruktury publicznej o znaczeniu społecznym, sportowym i rekreacyjnym w gminie Świdnica (1,2,3) - place zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa i remont obiektów infrastruktury publicznej o znaczeniu społecznym, sportowym i rekreacyjnym w gminie Świdnica składające się z dwóch części 1. Wykonanie placu zabaw w miejscowości Radomia na działce o nr ewidencyjnym 23 składające się z następujących elementów 1.1. Wykonanie ciągu utwardzonego z kostki betonowej gr. 6cm typu polbruk na podsypce cementowo-piaskowej ułożonej na podbudowie z tłucznia kamiennego gr.15cm o powierzchni 65 m2. 1.2. Zestaw zabawowy drewniany z dwoma wieżami z daszkiem, wieżą kwadratową i strażacką, pomostem belkowym, wejściem linowym, dwoma zjeżdżalniami ze ślizgiem nierdzewnym, mostkiem linowym, ścianką linową, kładką linową - 1szt. 1.3. Karuzela trójramienna, łożyskowana tocznie, konstrukcja stalowa malowana proszkowo - 1szt. 1.4. Huśtawka podwójna: słupy z litego drewna posadowione na stopach stalowych ocynkowanych zakotwionych w gruncie, siedzisko stalowe - 1szt. 1.5. Huśtawka wagowa: słupy podstawy wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, belka z litego drewna, łożysko i uchwyty malowane proszkowo, siedziska z laminowanej, wodoodpornej sklejki o gr.15mm - 1szt 1.6. Sprężynowiec (bujak) wykonany z laminowanej, wodoopornej sklejki o grubości 15mm - 1szt. 1.7. Ławka: stalowy ocynkowany stelaż malowany proszkowo zakotwiony w gruncie za pomocą stóp betonowych. Siedzisko i oparcie wykonane z litego drewna gr. desek 35mm - 2szt. 1.8. Tablica regulaminowa o wym. 1,0 x 0,4m i wys. 2,3m, z drewna impregnowanego litego o przekroju 90x90mm. Słup kotwiony w gruncie stopą stalową za pomocą betonu. 2. Wykonanie placu zabaw w miejscowości Grabowiec na działce o nr ewidencyjnym 345/5 składające się z następujących elementów: 2.1. Zestaw zabawowy drewniany z dwoma wieżami z daszkiem, wieżą kwadratową i strażacką, pomostem belkowym, wejściem linowym, dwoma zjeżdżalniami ze ślizgiem nierdzewnym, mostkiem linowym, ścianką linową, kładką linową - 1szt. 2.2. Karuzela trójramienna, łożyskowana tocznie, konstrukcja stalowa malowana proszkowo - 1szt. 2.3. Huśtawka podwójna: słupy z litego drewna posadowione na stopach stalowych ocynkowanych zakotwionych w gruncie, siedzisko stalowe - 1szt. 2.4. Huśtawka wagowa: słupy podstawy wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, belka z litego drewna, łożysko i uchwyty malowane proszkowo, siedziska z laminowanej, wodoodpornej sklejki o gr.15mm - 1szt 2.5. Sprężynowiec (bujak) wykonany z laminowanej, wodoopornej sklejki o grubości 15mm - 1szt. 2.6. Ławka: stalowy ocynkowany stelaż malowany proszkowo zakotwiony w gruncie za pomocą stóp betonowych. Siedzisko i oparcie wykonane z litego drewna gr. desek 35mm - 2szt. 2.7. Ogrodzenie z siatki stalowej, powlekanej PCV na słupach stalowych malowanych proszkowo. Wszystkie powyższe urządzenia muszą posiadać certyfikat dopuszczalności do stosowania oraz spełniać wymagania normy PN - EN 11761 do 7. Wymagania materiałowe, wymiarowe i jakościowe zawarte są w katalogu Place zabaw 2008/09 firmy Inter FLORA. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń wyposażenia o parametrach takich samych, lepszych bądź zbliżonych. Przez określenia parametry zbliżone należy rozumieć parametry techniczne odbiegające standardem maksymalnie o 5% od wymagań powołanego wyżej katalogu, w kierunku ich pogorszenia. Zamawiający dla drzewa litego w poszczególnych elementach zamówienia nie narzuca gatunku drewna..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.30 - Karuzele do placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospod. (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wypełniony formularz oferty; - Kosztorys ofertowy ; - Zaakceptowany (podpisany) przez kierownictwo firmy projekt umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie Pełnomocnictwo do złożenia oferty -zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum - przed podpisaniem umowy na realizację zakresu robót, będącego przedmiotem przetargu; - Wykaz robót powierzonych podwykonawcom;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na pisemny wniosek każdej ze stron umowy złożony w terminie 1 miesiąca od wystąpienia okoliczności uzasadniającej zmianę w następujących przypadkach: - zmiany obowiązujących przepisów prawnych - rezygnacji zamawiającego z wykonania części zamówienia - zmiany podwykonawcy robót - wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych - konieczności wykonania dodatkowych prac - wystąpienia siły wyższej. Koszt zmiany umowy ponosi strona, która występuje z wnioskiem o zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: swidnica.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świdnica, ul. Długa 38, 66-006 Świdnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Świdnica, ul. Długa 38, 66-006 Świdnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Siwz. można otrzymać od zamawiającego bezpłatnie na pisemny wniosek. We wniosku należy podać nazwę, adres, telefon, fax i ewentualnie e-mail wykonawcy. 2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający stara się o dofinansowanie zadania w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich oś 4 DZIAŁANIE LEADER. 4. Wynagrodzenie płatne będzie jedną fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze całości przedmiotu umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na pisemny wniosek każdej ze stron umowy złożony w terminie 1 miesiąca od wystąpienia okoliczności uzasadniającej zmianę w następujących przypadkach: - zmiany obowiązujących przepisów prawnych - rezygnacji zamawiającego z wykonania części zamówienia - zmiany podwykonawcy robót - wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych - konieczności wykonania dodatkowych prac - wystąpienia siły wyższej. Koszt zmiany umowy ponosi strona, która występuje z wnioskiem o zmianę. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie całości zamówienia dla podwykonawców. 7. Zamawiający wymaga rozliczenia za przedmiot zamówienia w formie ryczałtu 8. Zamawiający wymaga 3-letniego okresu gwarancji na wszystkie roboty i zamontowane urządzenia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.